Fryzury by Szmaragd (2) - jak ułożyć włosy do snu?

Fryzura do spania na Mickey Mouse 





Dzisiaj mam do Was jedną z propozycji jak ułożyć włosy do spania w prosty i wygodny sposób. Tak skonstruowana fryzurka nie ciągnie skóry poczas snu, włosy po rozpuszczeniu rano są proste tylko końcówki lekko podkręcone. Bez zbędnego przedłużania... :)



1. Pochylamy się w przód, aby włosy swobodnie zwisały i rozczesujemy je szczotką, żeby powstała idealna tafla.


1. 


2. Zbieramy włosy na czubku głowy dość luźno - tak jakbyśmy chciały zrobić kucyka.


2. 


3. Teraz potrzebna będzie gumka invisibobble albo inna, którą bez probemu opleciemy "kucyka" 3 razy. A więc robimy kucyka na czubku głowy, lecz przeplatamy gumke tylko raz.



3.


4. Końcówki możemy zakręcić trochę na palcu, żeby nie wysuwały się przy kolejnym kroku.



4. 


5. Gdy mamy już kucyka na czubku głowy, przeplatamy gumkę po raz drugi lecz nie przeciągamy końcówek. Tworzy się coś na kształ okręgu. Łapiemy kucyka u nasady przy gumce i przeplatamy ostatni raz gumką, znowu zostawiając końcówki.


5.


6. A dokładnie łapiąc kucyka w pół gumką. Jak na zdjęciu poniżej. I tak powstaje fryzurka na Mickey Mouse :) wygodna i bardzo praktyczna.



6.

6.




A jakie są Wasze ulubione fryzury do snu? :)




Udostępnij ten post

51 komentarzy :

  1. warkocz, koczek ślimaczek lub związane włosy na 3 ;) jakież długie te Twoje włosiątka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warkocz tez czesto robie a koczek juz rzadziej bo ciągnął mi skóre :-)

      Usuń
  2. Super pomysł z pokazaniem każdego kroku na zdjęciu :) ja zawsze z kokiem śpię

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam za krótkie włosy żeby tak zaplątać :) Z reguły robię koczka albo takiego półkucyka, i to niżej niż Ty. Jak upnę włosy na czubku głowy, rano bardzo mnie bolą cebulki(?) jeśli cebulki mogą boleć :D Myślałam że za ścisło spinam włosy ale nie, próbowałam różnych sposobów i chyba chodzi o to miejsce, jakieś wrażliwe jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokladnie to samo przy koczku. Mysle ze to kwestia zbyt mocnego upicia ale gdy go luzuje to mi sie rozpada... Wiec dla mnie to jest dobra alternatywa z tym upieciem na Mickey. A upiecie wlosow nizej niz na czubku glowy mi przeszkadza bo wlosow jest duzo i nie moge wygodnie polozyc glowy :-)

      Usuń
  4. Ja śpię z rozpuszczonymi włosami bo gdy były spięte całą noc nawet delikatnie bolały mnie cebulki

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł. Ja zawsze śpię w rozpuszczonych włosach i czasami na to narzeka mój mąż twierdząc, że moje włosy są wszędzie. Dzisiaj będzie pewnie zaskoczony. A dzięki zdjęciom taki koczek na pewno mi wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh mam to samo... Podobno moje wlosy sa wszedzie nawet jak sa spiete w warkocz :-D. Super powodzenia :-D

      Usuń
  6. Jak to ładnie wygląda :) jest idealna nie tylko do snu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie wypróbowana juz kazda, którą potrafię sobie sama zrobić i zawsze, ale to zawsze włosy są wygniecione, odgniecione po spaniu, i niestety tłuste, tak, że mogę sobie z nich wyciskać olej na frytki. a gdy śpię w rozpuszczonych, to jest wszystko ok :D

    PS.
    Nie zapraszam Cię na bloga, ale proszę o głosik w konkursie na kartkę świąteczną (klik w "oddaj głos" po prawo), nie wymaga logowania, z góry dziękuję i pozdrawiam! :)
    http://it-szkola.edu.pl/kong_galeria,det?img=MTY0MDlNUw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh no to ja nie mam takich ekscesów przy spiętych włosach :-)

      Usuń
  9. oooo jaaaaa....! pomysł super :D a jak to fajnie wygląda :D
    jeżeli moje krótkie kłaki da się tak związać to dzisiaj próbuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z moich bym nie wykombinowała takiej - Ty wyglądasz przesłodko :D
    Moje "fryzury" to kucyk lub najprostszy koczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dziekuje :-D :-D :-D
      U mnie kucyk sie nie sprawdza bo wlosy sie placza...

      Usuń
  11. Fajna fryzura :) ja zwykle śpię w rozpuszczonych bo tak mi najwygodniej

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie pokazane i jeszcze bardziej chcę te gumeczki - sprężynki;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja najczęściej śpię w rozpuszczonych, bo gdy obojętnie jak je zwiążę zawsze mam odgnioty:/
    Masz sweterek z Pepco?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :-)
      U mnie gniotki robia sie jak śpię w rozpuszczonych :-)

      Usuń
  14. Ja robię koczka - pętelkę, żeby włosy mi się nie odgniatały :D Ale nie powiem, Twój sposób też wydaje się być bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. It is such an amazing post, dear! Have a nice weekend:)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  16. Najczęściej jest to kok, "parówka" :D, warkocz :) jak zawsze zachwycam się twoimi włosami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parowek jeszcze nie probowalam :-D

      Usuń
  17. Z chęcią skorzystam, bo śpię w rozpuszczonych włosach :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi wystarcza warkocz ale kiedy będą dłuższe to się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. JAKIE MASZ CUDNE WŁOSY :) Ja mimo szczerych chęci nie mogę spać w spiętych nawet lużno włosach, bo bardzo bolą mnie cebulki. Przeszkadza im nawet lużno spięty mini koczek :( Buziaki i dużo Mikołajkowych prezentów

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja lubię spać w warkoczu, albo koczku tylko spinanym wsuwkami. A włosy masz cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W warkoczu też lubię ;) dzięki ! :)

      Usuń
  21. Świetny post! idealne włosy!
    __
    A tak ogółem to wzięłaś już udział w konkursie? http://queenxfangle.blogspot.com/2015/12/33-to-juz-rok-konkurs.html Do wygrania jest modny, ciepły, blogerski szal od ROMWE. Proste zasady, wszystko darmowe. Nic nie tracisz, a możesz zyskać. ZAPRASZAM! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Robię bardzo podobną fryzurkę do snu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jeju, jakie Ty masz piękne włosy! zazdroszczę <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  24. Robiłam często coś podobnego, ale niestety u mnie się rozwala... Muszę dopracować ;)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale super! Z chęcią skorzystam, bo ostatnio nie mam pomysłów jak upinać włosy i spać całą noc :P

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajny pomysł. u mnie zazwyczaj do spania albo warkoczyk albo koczek.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja najczęściej śpię w rozpuszczonych włosach :)
    Ale Ty masz długie te włoski, zazdroszczę ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. rozpuszczone + poduszka satynowa <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowny kolor włosów!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jakos nie moge się przekonać do spania ze spiętymi włosami, wszystkie fryzury mnie ciągną, muszę wybróbować Twoją :) Masz przepiękną tafle włosów, proste, dociążone i ta długość ! zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) spróbuj mojej fryzurki, może akurat Ci podpasuje ;)

      Usuń