Fryzury by Szmaragd (3) - oszukany warkocz

Efektowny sposób na warkocz





Ostatnio ciągle wybieram to uczesanie, bo jest bardzo kobiece,  wygodne (pod warunkiem że się go dobrze wykona) i szybkie. 

Będą nam potrzebne 4 cienkie gumeczki. Najlepiej takie które zanadto nie rzucają się w oczy. Ja niestety mam tylko czarne.






1. Dokładnie rozczesujemy włosy. Na tym zdjęciu możecie zobaczyć jak moje włosy błyszczą po oleju kokosowym :-)


1.


2. Robimy kucyk z boku przy twarzy. Może być również na środku, bądź wysoko związany kucyk. Lecz ten przy twarzy wygląda bardziej dziewczęco :-). I teraz bardzo istotna sprawa: włosy zbieramy dość luźno. Po pierwsze i najważniejsze włosy ściągnięte mocno i wysoko przy skórze będą ciągnąć skórę co w końcu będzie na tyle intensywne, ze uczesanie trzeba będzie rozplątać. A po drugie - taki luźny warkocz wygląda bardziej efektownie.


2.


3. Bierzemy drugą gumkę i robimy kolejnego kucyka w odstępie mniej więcej 3-4 cm. W zależności od długości włosów. Przy krótszych włosach można robić mniejsze odstępy.


3.


4. Następnie robimy dziurkę między pierwszą, a drugą gumką.


4.


5. Przekładamy końcówkę kucyka przez dziurkę.


5.


6. I troszeczkę luzujemy splot. Ja wyciągam delikatnie pasemka, żeby warkocz nabrał objętości.


6.

6.


7. Bierzemy kolejna gumkę i robimy kolejnego kucyka w takiej samej odległości co poprzedni.


7.


8. Znowu robimy dziurkę.


8.


9. Przykładamy końcówkę włosów przez dziurkę.


9.


10. Znowu luzujemy splot.


10.


11. Bierzemy kolejną gumkę i robimy kolejny kucyk... Czynność się powtarza. 


11.


Jeśli macie włosy do ziemi to po pierwsze potrzebujecie więcej gumek... A po drugie potrzebujecie więcej czasu :-D





Dziewczyny z krótszymi włosami mogą zrobić mniej splotów, a warkocz i tak będzie wyglądał zjawiskowo.







Ważne jest żeby luzować każdy splot bezpośrednio przy jego robieniu, bo później kiedy fryzurą będzie gotowa nie da się już jej poluzować.




Jak Wam się podoba mój warkocz? :-)




Udostępnij ten post

42 komentarze :

  1. Oslepil mnie błysk włosów!:* bardzo fajna fryzurka,kiedyś wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, ale ja na swoich włosach nie toleruję kilku gumek, po prostu mi nie wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy piękne :) A włosy się tak samo zaplata jak chruściki ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Warkocz jak faworki :D Ja mam za krótkie włosy:) Zrobiłabym tylko jednego zawijaska, poczekam milion lat aż mi włosy urosną i spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faworki :D Pięknie się błyszczą <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Żeby uzyskać taki efekt to trzeba mieć Twoje włosy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wygląda ale niestety ja mam za krótkie włosy :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa fryzura ale szkoda, że te gumki są widoczne.... ja bym pokombinowała żeby je jakoś zakryć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszelkie kombinacje dozwolone :-). Najlepsze do tego uczesania bylyby gumki takie jak recepturki, cienkie i malo widoczne

      Usuń
  9. Pięknie błyszczą a fryzurę znam, ale o niej zapomniałam, wiec na pewno wypróbuję w niedalekim czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak błyszczą! Dzisiaj wypróbuję tę fryzurę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze podobała mi się ta fryzura, ale ja jej prawdopodobnie nigdy nie zrobię :P
    Nie jest dla cieniowanych włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje :-) przy cieniowanych niestety kosmyki sie wysuwają i nie ma takiego efektu jak byc powinien :-)

      Usuń
  12. Podoba mi się taka wersja warkocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny , niestety moje są zdecydowanie za krótkie na takie cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne włosy! Na pewno kiedyś spróbuję zrobić. Świetny pomysł! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na fryzurkę. Wykorzystam na pewno :-).
    Bardzo ładnie Twoje włosy się błyszczą :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna fryzura, masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale błysk!
    Bardzo fajny ten oszukany warkocz :))

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się !

    ________________________
    blog.justynapolska.com
    MODA & MAKEUP

    OdpowiedzUsuń
  19. zrobiłam i ja warkocza, ale nie pasuje mi jakos ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Zjawiskowa! :) jak zwykle zachwyca mnie blask Twoich włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba ten "warkocz", ale na bardzo ciemnych włosach niestety nie widać efektu;( Przepięknie się błyszczą Twoje włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba ten "warkocz", ale na bardzo ciemnych włosach niestety nie widać efektu;( Przepięknie się błyszczą Twoje włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się to upięcie ale moje włosy się nie nadają do niego

    OdpowiedzUsuń
  24. Nosiłam kiedyś taką fryzurę w gimnazjum:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa fryzura. Muszę spróbować. ;)

    OdpowiedzUsuń