Black or Gray

Małe (wielkie) zmiany


Podejrzewam, że sporo osób zaskoczy ta informacja, ale chcę delikatnie rozszerzyć tematykę bloga. Od czasu do czasu będą pojawiać się wpisy typowo lifestylowe pisane z lekkim przymrużeniem oka, a także posty z nutką fashion ;)


Wiosnę mamy w pełni mimo to często nam kaprysi, więc dzisiaj przestawiam Wam stonowany zestaw na nieco chłodniejsze dni. Moja ulubiona czarna ramoneska połączona z czarnymi jeansami i zwiewnym sweterkiem utrzymanym w szarościach. Do tego szara torebka, limonkowy zegarek i granatowe New Balance.






























Ramoneska - New Yorker
Sweterek - Zara
Spodnie - H&M
Buty - New Balance
Zegarek - Lorus
Torebka - No name




Udostępnij ten post

47 komentarzy :

  1. Podoba mi się taki zestaw :)
    Za rozszerzeniem tematyki bloga jestem jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba pomysł z roszerzeniem tematyki bloga :D świetny outfit, całkowicie w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie mój styl ubierania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na rozszerzenie tematyki :) Podoba mi się Twoja torebka :) Zawsze mam dylemat jak muszę dobrać torebkę do adidasów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat do tych mam uproszczny wybór bo każda pasuje :-D

      Usuń
  5. Świetne ubrania, ja uwielbiam swoje NB ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie, wygodnie i w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem za rozszerzeniem tematyki bloga i przyjemnie Cię oglądać;) Zestaw bardzo fajny, zwłaszcza ramoneska i buty;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :-) dziękuję :-) :-)

      Usuń
  8. Świetna stylizacja :) super że chcesz rozszerzyć tematykę bloga :) torebka idealna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh dziękuję Sabinka :-D heh jak juz wiesz zawsze wybieram za male torebki :-D

      Usuń
  9. Świetna stylizacja :) super że chcesz rozszerzyć tematykę bloga :) torebka idealna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie!!! torebka fajna, szukam jakiejś do butów sportowych i nic mi w oko nie wpada :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jest w miare uniwersalna bo pasuje i do spotowych i eleganckich stylizacji :-) :-)

      Usuń
  11. Sweterek mega! :) Podoba mi się stylizacja i pomysł z rozszerzeniem tematyki bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny, luźny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, też myślę nad rozszerzeniem tematyki bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo super, że takie zmiany się u Ciebie szykują. Na pewno będę zaglądać po porcje nowych inspiracji nie tylko tych włosowych ;) Wyglądasz rewelacyjnie. Ramoneska to również mój bardzo częsty wiosenny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już chciałam się zaczaić na tą torebkę a tu noname ;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety :-) dorwalam ja na jakims targu :-)

      Usuń
  16. Piękna :-). Śliczne widoki, a włosy to już wgl rzucają się w oczy w pierwszej kolejności :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wyglądasz- ładna stylizacja :) I widoki urocze w tle ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz! Cieszę się, że rozszerzasz tematykę bloga o takie posty :D Będą miłą odskocznią od włosowych tematów i na pewno będę wpadać, żeby je przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  19. swietny zestaw :D podo a mi sie pomysl z rozszerzeniem tematyki bloga, ale nie zapominaj o wlosowych wpisach ktore bardzo chetnie czytam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog nadal pozostaje typowo włoswy :-) takie odskocznie będą pojawiać sie od czasu do czasu :-)

      Usuń
  20. Cudowna ramoneska! Cały zestaw mi sie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń