Fryzury by Szmaragd (4) - warkocz kłos

Jak zrobić kłosa??



Dawno nie było wpisu z tej serii, więc nadrabiam zaległości :). Dzisiaj zaprezentuję Wam jak zrobić kłosa. Jesteście ciekawi? Zapraszam poniżej ;)



Będziemy potrzebować szczotki, jednej gumki, którą łatwo zdjąć (u mnie to invisibobble) oraz jednej cienkiej gumki na zakończenie warkocza.




1. Rozczesujemy dokładnie włosy i zaczesujemy je na jedną stronę.

1.


2. Robimy luźnego kucyka tuż za uchem. Użyłam do tego invisibobble, bo łatwiej będzie mi ją zdjąć.

2.


3. Dzielimy włosy na dwie równe części.

3.


4. Prawą ręką wydzielamy sobie średniej wielkości pasmo włosów. Ważne jest aby wziąć pasmo z zewnętrznej partii włosów, a nawet od tyłu. 

4.
4.


5. Wydzielone pasmo z prawej strony dokładamy do włosów po lewej stronie.

5.
5.


6. Następnie wydzielamy pasmo (takiej samej grubości) z lewej strony. Również od zewnętrznej strony (od tyłu).

6.


7. Przekładamy pasemko z lewej strony na prawą. 

7.
7.
7.


8. Powtarzamy punkt 4-5, a następnie 6-7. Czyli wydzielamy znowu pasemko z zewnętrznej prawej strony i dokładamy je na lewą stronę. Z kolei z lewej strony wydzielamy pasemko o takiej samej grubości, również z zewnętrznej partii włosów i przekładamy je na prawo. I tak w kółko, aż dojdziemy do końca. 

8.
8.
8.
8.
8.


9. Gdy warkocz jest gotowy związujemy go ciasno gumką. Następnie luzujemy splot - wyciągamy delikatnie pasemka zaczynając od dołu i idąc w górę.

9.


10. Ściągamy gumkę, która znajduje się za uchem. 

10.


11. Warkocz można urozmaicić :)

11.




Jak Wam się podoba?? :) Mam nadzieję, że w miarę jasno pokazałam instrukcję :)




Udostępnij ten post

66 komentarzy :

  1. śliczny:)
    może w końcu uda mi się upleść taki u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny warkocz!
    Sama uwielbiam takie tworzyć :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow piękny! :D Ja nie mam talentu, ale spróbuję zrobić według twoich wskazówek :D Jak mi się uda to ci o tym powiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię kłosa, czesto go robię, ale bez uzycia gumki :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie :-) ja probowalam bez gumki ale wychodzi zbyt luźny na górze :-)

      Usuń
  5. Ślicznie wygląda na Twoich jasnych włosach;) Dawno u siebie nie robiłam kłosa, zwykle robię zwykłe warkocze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przeważnie tez ale kłos robi zdecydowanie większe wrażenie ;-) ;-)

      Usuń
  6. Kokarda na ostatnim zdjęciu jest istną wisienką na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kłos :) mi nigdy nie wyszedł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba bylo mówić! Nauczyłabym Cie :-D :-D :-* :-*

      Usuń
  8. Świetna instrukcja obrazkowa, nawet bez napisów każdy zrozumie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie taki warkocz wygląda, zwłaszcza na długich włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię robić kłosa, choć na moich ciemnych włosach wygląda mniej efektownie (takie mam wrażenie) ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny efekt, a jakie włosy - zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Umiem, nauczyłam się dzięki Blondhaircare :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ten filmik który opublikowala bardzo dokładnie przedstawia instrukcje ;-)

      Usuń
  13. CUDOWNY <3 <3
    Przyznam szczerze, że ja nie potrafię . Wstyd :D

    Ps: Zapomniałaś o mnie!
    www.cukrowa-ksiezniczka.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach - kłosy są cudne <3 U mnie niestety nie wyjdą przez to głupie cieniowanie i loki...;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na tych Twoich lokach chyba sie nie uda :-D

      Usuń
  15. Do niedawna nie umiałam robić kłosa, ale na szczęście się nauczyłam! :D Na Twoich włosach wygląda pięknie, moje są krótsze, więc tak dobrze to nie wygląda :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie :) Ja już nie zrobię sobie takiego kłosa na moich krótkich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! W takich momentach zastanawiam się podwójnie nad decyzją o ścięciu włosów i zamiast jeden krok w przód robię dwa w tył ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściąć można szybko ale pamiętaj że dlugo się zapuszcza :-) :-)

      Usuń
  18. Super! W takich momentach zastanawiam się podwójnie nad decyzją o ścięciu włosów i zamiast jeden krok w przód robię dwa w tył ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Umiem robić kłoska, jedyne czego mi brakuje to długie włosy :D Bo z moich to ledwo kucyka kręcę :D Muszę podgonić porost bo uschnę z zazdrości ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dobrze wykonane zdjęcia :) Wszystko jasne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Od dawna próbowałam nauczyć się robić kłosa, ale mi to nie wychodziłam. Dzięki Tobie udało mi się to !!!;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak będę miała Twoje włosy to się tak nauczę hehe:)
    Ślicznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejna fryzura, której nie potrafiłabym zrobić na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ee tam :-) wystarczy poćwiczyć :-)

      Usuń
  24. Śliczny kłos. Bardzo mi się podoba, a ta kokardka dodaje fryzurze nieodpartego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny! Ja miałam zawsze problem bo próbowałam go robić z tyłu zamiast z boku :D
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z boku na poczatek jest znacznie wygodniej :-) :-)

      Usuń
  26. Cudownie kłos wygląda na Twoich włosach, bardzo zazdroszczę ;) Moje włosy są dosyć buntownicze i nie lubią współgrać gdy chcę je zmusić do zrobienia jakiejkolwiek fryzury :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja już miałam tyle podejsć do kłosa, że chyba całkiem zwątpiłam w swoje umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się :-D. Na początku też tak mialam.. Napierw nie wychodziło nic.. Później jakies koślawce az tu nagle... Cudenko :-D

      Usuń
  28. Pięknie Ci wyszedł !:) ja ostatnio uczyłam się robić kłosa przy filmikach z yt i nawet mi zaczęło wychodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie fryzury, na tak pięknych włosach <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale sliczny! Włosy przepiekne ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kilkukrotnie próbowałam zrobić kłosa, zawsze z tym samym efektem-czyli żadnym :D Mam włosy pocieniowane i wprost nienawidzą jak próbuję z nimi coś zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam delikatnie pocieniowane ale nawet nie wystają tak bardzo :-)

      Usuń
  32. kochana proszę o filmiki, moze wtedy nauczę się kłosy robić ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiem Ci ze myślę nad tym :-D :-D

      Usuń
  33. Zawsze mam problem ze zrobieniem kłosa, choćbym nie wiem ile filmików czy zdjęć się naoglądała nigdy nie wychodzi tak jak powinien :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze kilka prób i na pewno sie uda :-D

      Usuń