A pinch of elegance

A pinch of elegance





Pogoda sprzyja zrzucaniu swetrów i zakładaniu luźniejszych i znacznie ciekawszych ubrań. Także sezon letni mamy w pałni, możemy się cieszyć słońcem i dobrym humorem ! 

Główną rolę w dzisiejszym poście gra spódnica w grafitowe róże, którą połączyłam z białą bluzką. Do tego jak zwykle niezawodna, czarna ramoneska. Granatowe New Balance i mała torebeczka również granatowa. Skromne dodatki w kolorze limonki. Na luzie, ale z nutką elegancji.









Spódnica - Olika
Ramoneska - New Yorker
Buty - New Balance
Zegarek - Lorus
Torebka - Olika
Naszyjnik - W. Sagan




Udostępnij ten post

49 komentarzy :

  1. Modeleczka! :) :* świetna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna spódnica. Uwielbiam połączenie tego typu butów, a zwłaszcza trampek ze spódniczkami lub sukienkami :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz! :) Z ciekawości mam takie pytanie, ile masz lat? Bo wyglądasz jak nastolatka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :-D. Mam 26 lat :-) :-)

      Usuń
  4. podoba mi się,lubię takie luźne zestawy, które mogą być na co dzień, ale i w razie zmiany np obuwia może być na jakieś wyjście

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby ciepło, ale ciągle czekam na większe ciepełko, by móc nosić odkryte buty;) Jak zawsze ślicznie się prezentujesz, ramoneska i torebka super;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :-) ja tez czekam na upaly :-D

      Usuń
  6. Bardzo fajna stylizacja, idealna na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udana ta główna rola. Podoba mi się sam fason jak i te grafitowe róże na spódniczce. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja :) Wyglądasz pięknie, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się :)
    Pasuje Ci taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny look, oólnie uwielbiam wszelkie spódniczki i sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie wszystko do siebie pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się z tymi sportowymi butami ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  13. Super połączenie elegancji ze sportem :)

    http://kn-fashionlovers.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie :D uwielbiam takie połączenia - elgancko i z luzem :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja prezentuje się genialnie ! Bardzo podoba mi się połączenie sportowego obuwia z elegancką resztą. Spódniczka obłędna:)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie ci w koku, ja rzadko się decyduję na takie upięcia. mam wrażenie, że wyglądam jak pączek ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh tez mam czasem takie wrażenie ale co tam.. Natury sie nie zmieni :-D :-D

      Usuń
  17. Swietne buty! Jaki to model?

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna ramoneska :D pasuje Ci taka stylizacja - świetnie w niej wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń