Fryzury by Szmaragd (5) - Messy Bun

Jak w prosty sposób zrobić fryzurę Messy Bun??



Internet aż huczy od sposobów na Messy Bun, więc nie będę oryginalna. Mimo to zdecydowałam się Wam ją pokazać, bo jest szczególnie urocza :)



Będzie nam potrzebna szczotka do włosów, gumka Invisibobble oraz wsuwki lub spinki-żabki.





1. Dokładnie rozczesujemy włosy. W tym momencie można je delikatnie popsikać lakierem - będą lepiej trzymały fryzurę.


1.


2. Zbieramy włosy jak do kucyka na samym czubku głowy.


2.



3. Przeciągamy (ale nie do końca) włosy przez gumkę. Końcówki zostają nieprzeciągnięte. Powstaje nam pętelka. 


 
3.
 
3.
Można zdecydowanie więcej końcówek przeciągnąć. Ja do zdjęcia przeciągnęłam mniej tylko po to żebyście wiedziały o co chodzi :)


4. Następnie łapiemy pętelkę u nasady i przeciągamy ją jak kucyk. Już bez zostawiania końcówek.


4.


5. I znów łapiemy pętelkę, przeciągamy ją przez gumkę, ale zostawiamy końcówki nieprzeciągnięte. 


5.

5.



6. Tak - TO nie miało TAK wyglądać :), a więc aby nadać nieco objętości, puszystości i nieładu luzujemy gumkę, wkładając pod nią palce. Następnie bawimy się powstałą kulką na naszej głowie ;). Wyciągamy włosy, luzujemy, puszczamy niektóre pasma wolno. Aby konstrukcja nie rozpadła nam się przy byle wicherku umacniamy ją wsuwkami lub żabkami. Ja przeważnie używam żabek, bo nie ciągną włosów. Całość spryskujemy lakierem i GOTOWE :)


6.
6.







Znacie Messy Bun?? :)





Udostępnij ten post

38 komentarzy :

  1. Znam fryzurę, bardzo lubię, w zeszłym roku nosiłam ją przez długi czas, szczególnie podczas urlopu. :) Muszę do niej powrócić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chciałam zrobić taką fryzurę, ale mi nie wychodziła :'( teraz mam za krótkie włosy :'(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna i luźna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie to u Ciebie wygląda;) U mnie takie konstrukcje rozwalają się błyskawicznie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tez dlatego zanim zaczne ukladac spsikuje włosy lakierem i gdy fryzura jest gotowa również psikam :-) oczywiście z umiarem :-D

      Usuń
  5. Mnie nigdy takie koki nie wychodzą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wychodze z zalozenia "próbuj do skutku" :-D

      Usuń
  6. Idealna fryzurka na lato. Aż się boje jak powrócą upały z zeszłego roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz czekam na te cieplejsze dni :-D

      Usuń
  7. Masz przepiękne włosy kochana! Zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny koczek. Ja także często go robię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna, praktyczna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna fryzura na co dzień. Lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz piękne włosy :D a koczek wyszedł wpspniale :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę okrutna ale nie cierpię tego kołtuna na głowie:D Inna sprawa że mam za krótkie włosy na coś takiego ale jak ma być koczek to normalny i pięknie ułożony:) Takie messy coś nosiłam jak miałam bardzo zniszczone włosy, wtedy jakbym nie zaplątała to i tak się trzymały, teraz nie lubię nic messy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjme to z godnością heh :-) wiadomo nie kazdemu musi podobac się to samo ja to doskonale rozumiem :-) :-)

      Usuń
  13. Ale super, muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne masz włosy:) Ja jak zepnę tak wysoko włosy to skóra głowy mnie boli chyba cebulki nie są przyzwyczajone albo za słabe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ścisne za mocno to tez tak mam dlatego luzuje go zawsze :-)

      Usuń
  15. Ślicznie ci to wyszło! :D Moja fryzurka do spania :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tak długimi i cudownymi włosami można sobie pozwolić na kilkukrotne przewleczenie przez gumkę...z moimi to 1,5 raza i wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie fryzury podczas upałów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi taki koczek nigdy nie wychodzi - zazwyczaj mam na głowie taki kłaczek i tyle - mam widocznie za mało włosów na głowie, albo są po prostu za cienkie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy do tej fryzurki tapiruja włosy :-) moze to by Ci pomoglo :-)

      Usuń
  19. Często robię sobie taka fryzurkę . Śliczne masz te paznokcie .

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam wszelkiego rodzaju koki :D co to za szczotka do włosów? :D piękne paznokcie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta szczotka jest chyba na wzór tej Ikoo ale firmy Ewa Schmitt :-)

      Usuń