White Skirt

Lovely Skirt





Dzisiaj będzie na bogato :) widzicie tą przepiękną spódnice z koła? Biała, koronkowa, za kolano, idealna do szpilek. Złoty zameczek z tyłu dodaje jej uroku. To cudo dostałam w ramach współpracy z SheIn.

Dobrałam do niej zwykłą, czarną bluzkę, z rękawkiem 3/4. Szpilki w kolorze pudrowego różu, różowe dodatki - bransoletka, okulary i złoty łańcuszek z koniczynką.
















Biała spódnica z koronką - SheIn KLIK
Czarna bluzka - Olika
Szpilki - No Name
Okulary - No Name
Bransoletka - Apart
Złoty łańcuszek - No Name



Co sądzicie?? :) Ja jestem oczarowana :D. Jeśli Wam się podoba byłabym wdzięczna, gdybyście kliknęli w link :)




Udostępnij ten post

49 komentarzy :

  1. Ta spódniczka zdecydowanie ładniej prezentuje się na Tobie, niż modelce ze strony :)
    Oczywiście kilknięte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo Marzenka :-) :-)

      Usuń
  2. Wyglądasz bosko! Spódnica świetna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja siebie nie widzę w takiej spódnicy,głównie ze względu na moją igurę ale Ty wyglądasz olsniewająco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuje :-) wbrew pozorom spódnica pasuje do różnych typów sylwetki :-) wybieram ją raczej na większe wyjscia :-)

      Usuń
  4. Ale pięknie! Bardzo ładna spódnica :D

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna spódnica! ślicznie CI w niej <3
    klik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! Zgadzam się jest świetna :-)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza taka spódnica i jestem nią zachwycona :-) do niedawna stawialam raczej na mini lub przed kolano ale teraz wszystko zmieniam :-)

      Usuń
  7. Piękna stylizacja, a kolor szpilek cudowny :)
    jeśli masz ochotę, zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz a spódniczka cudna;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam spódnice z koła Twoja jest obłędna. Bardzo ciekawa faktura, która przykuwa uwagę :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie :-). Biel to podstawa latem :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódnica jest naprawdę piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio widziałam u siebie w mieście podobną spódnicę, ale była trochę krótsza. Podoba mi się taki fason :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna ta spódnica, super w niej wyglądasz. Widziałam wcześniej zdjęcie na Instagramie i zastanawiałam się gdzie ją kupiłaś;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo :-) spódnica jest z SheIn :-)

      Usuń
  14. Olśniewająca jak zawsze. Spódnica ma bardzo ciekawy fason. Niespotykana, a przy tym niebanalna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana :-) mi tez bardzo przypadła do gustu :-)

      Usuń
  15. Ta spódniczka jest cudowna! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne szpileczki , mam ochotę na podobne.

    OdpowiedzUsuń
  17. I like your white skirt! It is stylish and feminine!

    OdpowiedzUsuń