Etno Summer

Etno Summer





Zdjęcia były robione w dzień, kiedy pogoda nas rozpieszczała :-)  przynajmniej w moim mieście i okolicach temperatura utrzymywała się powyżej 25 stopni. Dzisiaj mam dla Was taka własnie letnia, zwiewna, wakacyjną propozycje. Kolorowa sukieneczka w azteckie wzory jest wręcz wskazana na upalne dni. Dobrałam do niej biało szare sandałki i mała szara torebkę. Nieodłącznym elementem tego lata są moje ulubione różowe okulary :-)






WŁOSY :D :D :D


Sukienka - Olika
Sandały - CCC
Zegarek - W. Sagan
Torebka - No Name
Okulary - No Name




Udostępnij ten post

46 komentarzy :

  1. Świetna sukienka!:) co to za piękne widoki w tle?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka no i oczywiście włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka no i oczywiście włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najładniejsze są i tak Twoje włosy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach te włosy <3 Sukienka też bardzo mi się podoba, chociaż sandałki wg mnie trochę nie pasują:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiecka genialna :) Pasuje Ci taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja dawno nie byłam na spacerze w parku Czartoryskich :) Pasuje Ci ta sukienka, ładnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest super;) A włosy prezentują się świetnie:) Moje w takie upały nie wyglądają tak zachwycająco;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście? Będę Ci bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oddaj włosy! :D Przepięknie lśnią i w ogóle są oh i ah.. :) A sukienka super, też lubię etniczne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oddaj włosy! :D Przepięknie lśnią i w ogóle są oh i ah.. :) A sukienka super, też lubię etniczne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wyglądasz:)
    Ja na miejscu męża bym Cię mocno pilnowała hihi:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście byl na miejscu :-D

      Usuń
  13. Świetnie wyglądasz, uwielbiam taki styl !:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sandałki bardzo ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już Ci pisałam na insta że sukienka cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ta stylziacja ;)
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w linki w ostatnim wpisie? Bardzo mi pomożesz. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się kolorystyka sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjnie się prezentujesz w tym zestawieniu :)
    Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna sukienka ..... okulary zupełnie nie w moim stylu:) A widoki bajeczne;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz!
    A włosy... Brak słów.
    Naprawdę! Są przeeeeepiekne! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz piękne włosy i wspaniały kolor :)
    Świetna sukienka!
    Pozdrawiam :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna sukienka! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń