White spaghetti Top

Biały zwiewny top





Moja kolejna nowość to top z Romwe. Zwiewny, biały, z dużym dekoltem i krzyżującymi się ramiączkami na plecach. Top idealny na lato, upały i słoneczne dni, jest przewiewny i wygodny. Pasuje właściwie do wszystkiego, można go zestawić elegancko, kobieco, sportowo i na luzie. 

Dzisiaj pokaże Wam połączenie idealne na co dzień. Do białego topu dobrałam spódnice w azteckie wzory, karmelową listonoszkę, sandałki czarno-karmelowe, okulary i zegarek w soczyście limonkowym kolorze :).













Biały TOP - Romwe (klik)
Spódnica - New Yorker
Listonoszka - No name
Sandałki - CCC
Okulary - No name
Zegarek - Lorus


Jak Wam się podoba? Lubicie takie zwiewne łaszki na lato? Jeśli macie ochotę zachęcam do kliknięcia w link :)



Udostępnij ten post

41 komentarzy :

  1. Uwielbiam zwiewne rzeczy na lato :D Ładna stylizacja, ale najbardziej podoba mi się top i listonoszka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się że Ci się podoba :-)

      Usuń
  2. Śliczny top i spódniczka:)Super letni zestaw:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie szukam takiego topu, są świetne ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny, elegancki, zwiewny.... Miód malina po prostu :-D :-D

      Usuń
  4. całkiem fajnie wygląda, jednak ja stawiam na obcisłe ubrania :)
    klik oddany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na luzaka dzisiaj :-)

      Dziekuje Ci bardzo ! :-) :-* :-*

      Usuń
  5. fajny zestaw, uwielbiam takie topy !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten top bardzo pasuje do tej spódnicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta bluzka:) Sama ostatnio nad takim fasonem się zastanawiałam. Jednak ostatecznie się nie zdecydowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz z tego co zauwazylam jest szał na ten fason :-) ja uleglam i jak widać to dobra decyzja :-D

      Usuń
  8. ładne sandały i bluzeczka :) ma bardzo ładny tył!
    klik ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny zestaw;) A top urzekł mnie najbardziej tymi krzyżującymi się szelkami z tyłu;) Super to wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne plecki ma ten top! Trochę te ramiączka psują efekt, ale i tak jest przeuroczy :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Top z serii "pasuje do wszystkiego" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny ten top! Prosty, pasujący do wszystkiego. Z azteckimi wzorami bardzo fajnie się komponuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Top piękny <3 Sama na taki poluję ale nie mogę go ostatnio znaleźć, a jak już go mam w rękach, okazuje się że za duży :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzka bardzo w moim guście :)
    P.S. Piękny plener do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobaja mi sie takie bluzeczki, ale niestety nie wygladam w nich zbyt korzystnie :)

    OdpowiedzUsuń