Stripes and Jeans

Paski i dżins





Dzisiaj nadal w wakacyjnym klimacie prezentuję zestaw na słoneczne dni. Mam na sobie białą bawełnianą bluzkę z rękawem 3/4 w granatowe, cienkie, poziome paski oraz dżinsowe szorty z przetarciami. Dobrałam do nich tenisówki w takie same cienkie, granatowe paski co bluzka i małą, szarą torebkę. 











Biała bluzka w granatowe paski - TUTAJ
Dżinsowe szorty - TUTAJ
Tenisówki - no name
Torebka - no name



Jeśli chcecie i możecie to byłabym wdzięczna za poklikanie w linki :)



Udostępnij ten post

36 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Idealne jestem z nich bardzo zadowolona :-)

      Usuń
  2. Świetnie wyglądasz a ten warkoczy bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosty a bardzo przyjemny zestaw:) A warkocz świetny, podziwiam umiejętności, bo mi wychodzi tylko zwykły lub dobierany;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To umiejętności mojej fryzjerki :-) tez chciałabym takie mieć :-D

      Usuń
    2. A myślałam że Ty go stworzyłaś:) Ostatnio trochę ćwiczę by umieć coś fajnego zrobić z włosów:) Oczywiście poklikane:)

      Usuń
    3. Niestety nie :-) ale tez staram sie eksperymentowac z nowymi fryzurami :-D

      Usuń
  4. Piękna fryzura, pasują Ci paski :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja i fryzura :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś w moim stylu :D piękna fryzurka :D jak ją zrobiłaś?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie bylabym w stanie :-D to dzieło fryzjerki :-)

      Usuń
    2. Mimo wszystko bardzo mi się podoba :D poklikane :D

      Usuń
    3. Mimo wszystko bardzo mi się podoba :D poklikane :D

      Usuń
  7. Uwielbiam paski. Zestaw w moim stylu.
    Piękna fryzura.

    Pozdrawiam.
    retromoderna.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie wyglądasz! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię paski, kiedyś ich nienawidziłam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie proste rozwiązania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Klasyka w dobrym, sportowym wydaniu :) Bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gatki wyglądają lepiej niż na stronie! :)
    poklikane, odczekam jakiś czas na otwartych stronach

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest juz wiekowa ale bardzo ją lubie :-)

      Usuń
  14. Ładnie wyglądasz :) Na miniaturce wyglądało jakbyś miała krótkie włosy aż się zdziwiłam :D A to jednak warkocz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się czy nie obciąć do ramion ale jednak nie zdecydowalam sie, byloby mi szkoda :-)

      Usuń
  15. lovely post, kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja a fotograf robi bardzo ładne zdjęcia :)
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Grzesiek jest w tym coraz lepszy :-D

      Usuń
  17. You look amazing! Love your style!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń