Powder Pink

Pudrowy róż




To słodkie cudeńko przybyło do mnie z SheIn :-)  mam na myśli oczywiście płaszczyk w kolorze pudrowego różu. Stworzyłam dla niego raczej stonowany zestaw, aby on sam mógł "brylować". Białe rurki z wysokim stanem połączyłam z lekkim, czarnym topem w trupie czaszki. Aby dosłodzić nałożyłam szpileczki w równie pięknym pudrowym różu.








Płaszcz pudrowy róż - TUTAJ
Pudrowe szpilki - Tamaris
Białe rurki - River Island
Czarny Top - New Look



Mogę prosić o kliknięcie w link płaszczyka? :) :*



Udostępnij ten post

73 komentarze :

  1. Fajnie wygląda ten płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dostępny tez w innych kolorach :-)

      Usuń
  2. Świetny ten płaszczyk!
    A Ty jak zawsze śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszcz wygląda świetnie, klik - 30,34$ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam tą kurteczkę - jest świetna! :) ja chyba jednak postawię na płaskie buty do niej, co nie zmienia faktu że Twoje szpilki sa cudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez zakladam do niej buty na płaskim czy po prostu sportowe :-)

      Usuń
  5. Wszystko super, podobają mi się spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie bardzo przyjemna stylizacja :) uwielbiam oczywiście białe spodnie, moje must have! Kliknęłam w link :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam połączenie pudrowego różu z czernią! <3
    kliknięte oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, takie połączenie mocnych akcentów z łagodnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam pudrowy róż, ale wiem że wyglądam w nim źle :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny płaszczyk i szpileczki:) Ale w ogóle cała stylizacja bardzo mi się podoba i ślicznie Ci w niej:)
    Poklikałam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja :) Mam tę samą parkę;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny jest! Ostatnio również się nad nim zastanawiałam , ale wybrałam coś innego :)
    Oczywiście kliknięte!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam pudrowy róż! Płaszczyk super :) klikam : 22.91$

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten kolor. ;) A do tego ten genialny kaptur!
    Kliknięte: 22.91$

    OdpowiedzUsuń
  16. Blondynkom dobrze w takim kolorze :) Ja bym źle się w nim czuła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękny płaszcz i szpilki:) Cudownie wyglądasz Kochana:*
    klik 22,91$

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny płaszcz :) poklikane kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam pudrowe kolory - są takie dziewczęce! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w tym płaszczyku :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne połączenie kolorystyczne :D płaszczyk mega - marzy mi się taki :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ej no fajniutki jest :D bardzo mi się podoba :)
    ale jakbym kupowała dla siebie to połasiłabym się na ten burgundowy :)
    kliku kliku zrobione :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Płaszczyk boski, marzy mi się taki <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Płaszczyk mega :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Super kurtka. Strasznie mi się one podobają, ale z racji tego że siedzę nie układają się zbyt dobrze więc odpada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, jest troche za posladki więc może nieco krepowac ruchy na wozku :-)

      Usuń
  27. Nie przepadam za różem, ale ten płaszczyk wygląda obłędnie :D Sama mogłabym taki mieć, chociaż nie wiem, z czym bym go zestawiła :P

    Oczywiście poklikałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom płaszczyk pasuje praktycznie do wszystkiego :-D dzięki za kliki :-) :-*

      Usuń
  28. Me encanta el look, estás guapísima!! https://bohoclosetblog.com/2016/09/16/mangas-acampanadas/

    OdpowiedzUsuń
  29. kochana cos nie tak jest z tym szablonem bo strasznie rozjeżdża zdjęcia na glownej:/


    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem... Zauważyłam... Nie wiem jak to naprawic ! :O

      Usuń
  30. Świetny ten płaszczyk, poza tym kocham róż więc nie mogę sie do niczego przyczepić !:) Kliknięte:)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)

    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudownie Ci w takich kolorkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sliczne zestawienie, sama bardzo lubie pudrowy roz :)

    OdpowiedzUsuń