White Hooded Sweatshirt

Bluza z kapturem




Dzisiaj przygotowałam luźny zestaw na chłodniejsze dni z bluzą, która pochodzi z Romwe. Dobrałam do niej granatowe jeansy i białe buty. Wybierając tą bluzę łudziłam się, że będzie trochę dłuższa, jednak po dokładnym zmierzeniu okazuje się, że wymiary zgadzają się z tymi podanymi na stronie. Bluza sięga tylko bioder i w związku z tym nakładam ją do spodni z wysokim stanem. Wykonana jest z dobrej jakościowo bawełny.









Bluza - TUTAJ
Spodnie - H&M
Buty - Reebok


Jak Wam się podoba bluza? ;) Jeśli macie ochotę proszę o kliknięcie w link :)



Udostępnij ten post

44 komentarze :

  1. Bluza fajna ale ja źle się czuję w takich krótkich :D poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się przyzwyczailam :-) mam kilka

      Usuń
  2. Fajnie wygląda ta bluza, klik - 15,99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta bluza, ale osobiście wolę dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dłuższe sa zdecydowanie wygodniejsze :-D

      Usuń
  4. Bardzo lubię takie bluzy, choć jak dla mnie ta jest trochę za krótka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna bluza :) Dobrze wygląda taka krótka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna bliza, tylko niechby była ciut dłuższa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluza jak najbardziej w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza jest świetna:) Fantastycznie wyglądasz:*
    Klik 15,99$

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza jest bardzo ładna i nieco inna. Kliknięte :* 15.99 $

    Będę wdzięczna za kliknięcia u mnie. :)
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/09/jesien-z-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna bluza jednak mogłaby być dłuższa .

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie to zestawiłaś, faktycznie bluza mogłaby być dłuższa, ale tak też nie wygląda źle. Poklikane :)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie bluzy wyglądają świetnie właśnie ze spodniami z wysokim stanem, a ja widzę ją jeszcze ze zwykłą dzianinową dopasowaną spódnicą np.czarną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna bluza ale ja wybieram raczej takie dłuższe.

    OdpowiedzUsuń
  14. Love it! Thank you so much sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna bluza, cały look bardzo mi się podoba :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluza wygląda fajnie w tym połączeniu ze spodniami z wysokim stanem:) Choć ja osobiście nie czuje się za fajnie w zbyt krótkich bluzkach/sweterkach, ale na kimś bardzo mi się podoba;)
    Poklikano oczywiście;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam identyczne buty <3 Super stylowka, na codzien idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny zestaw. Chociaż mam wrażenie, że sama nie czułabym się w nim za dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super look :) Widzę ze reeboki zakladasz bez skarpetek :) Często to praktykujesz z innymi butami ? :)
    Pozdrawiam
    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Wiktoria :-)
      Do tych butow a takze trampek i tenisowek nosze stopki :-) sa wygodne i niewidoczne :-)

      Usuń