White is King

Kolor lata 2016 ? Biel






Dzisiaj zdecydowałam się na biel, bo latem to kolor wręcz wskazany ! Białe szorty spójnie współgrają z białym topem. Mieliście okazję już go u mnie zobaczyć, nie rozstaję się z nim na zbyt długo. Top jest bardzo wygodny, nadaje stylizacji dużo lekkości i jest moim must have tego lata :). Żeby nie było nudno nałożyłam na ramiona kolorową narzutkę. Do białego zestawu dobrałam szaro białe sandałki i małą torebkę nawiązującą kolorem do kwiatów na narzutce. Postawiłam na minimalną biżuteria utrzymaną w złocie w postaci łańcuszka i bransoletki oraz okularów również ze złotym akcentem.













Biały Top - TUTAJ
Szorty - Olika
Narzutka - Atmosphere
Torebka - Olika
Sandały - CCC
Okulary - Reserved




A Wy w jakim kolorze czujecie się najlepiej latem?? :)




Udostępnij ten post

62 komentarze :

  1. Świetna stylizacja :) Ja w pastelach czyli pudrowy róż, cytrynka i mięta :D

    OdpowiedzUsuń
  2. biały pasuje do wszystkiego! super stylizacja :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały outfit super, ale torebka cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię białe bluzki, jasnych spodni raczej nie noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja przez ostanie trzy dni też biegam na biało :D sobota-biała sukienka, niedziela-biało-niebieska spódnica i biała bluzka, dziś biała koszula..i chyba nie tylko mi ten kolor też kojarzy się z latem, bo słyszałam non stop- "wyglądasz tak..wakacyjnie" xd itp :)
    podoba mi się stylizacja i mimo tego, że też uwielbiam biel i uważam, że lato to idealny okres na nią to...narzutka tutaj skradła moje serce :) jest piękna! :) i fajnie dobrałaś do niej torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ! Cieszę się że Ci się podoba :-D

      Usuń
  6. Bez zastanowienia ubrałabym się w taką stylizację :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię jasne rzeczy, ale mój chłopak nie cierpi mnie w białym i kremowym, ponieważ twierdzi że jestem za blada :D Ładne zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biel zdecydowanie lepiej komponuje sie z opalenizna takze Twój chłopak ma troche racji :-)

      Usuń
  8. Świetny ten biały top! Mega stylizacja :)
    Zapraszam do mnie
    https://happily-pink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta bluzka jest świetna:) I podoba mi się też ta kolorowa narzutka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że narzutka stała sie hitem :-D

      Usuń
  10. Świetnie wyglądasz! Super stylizacja. Bardzo podobają mi się białe ubrania, mają jednak małą wadę - wszystko na nich znać :] a ja się lubię "upaprać". Niestety

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubie biel latem. To jes dodatek dla mojej ukochanej nieśmiertelnej czerni ;-) moja szafa to 50/50 czerń i pastele ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluje zrównoważonej garderoby :-D u mnie to troche inaczej wygląda :-)

      Usuń
  12. Biały kolor świetnie podkreśla opaleniznę :) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne wyglądasz , ja raczej rzadko ubieram się na biało głównie dlatego ze brak mi ciuchów w tym kolorze .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zainwestowac w koszule lub białe rurki :-) dodaja szyku :-)

      Usuń
  14. Biały to nie jest łatwy kolor, ale stylizacja cacy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny top :) ja preferuję szarości/czerwień :D
    klik :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szary uwielbiam o każdej porze roku :-)

      Usuń
  16. Ślicznie wyglądasz, klik - 7,89$ :)
    Nie wiem czemu, ale w swojej szafie mam najwięcej właśnie białych ubrań :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny, letni zestaw! :) Ale musimy sie chyba juz pomalu oswajac z mysla, ze idzie jesień ;) Chociaz faktycznie pogoda nas w tym roku naprawde rozpieszcza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście wrzesień jest nad wyraz ciepły :-D

      Usuń
  18. Uwielbiam takie zestawy :D u mnie jest bardzo gorąco :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie zestawy :D u mnie jest bardzo gorąco :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja! Mimo, że sama w bieli za dobrze się nie czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Top jest przepiękny, taki elegancki, a jednocześnie nadaje się na wieczorne wyjście. Cała stylizacja - super :) U mnie, najbardziej kojarzącym się z latem kolorem, chyba też jest biel. Choć zauważyłam, że i w lecie, i w zimie noszę podobne kolorystycznie rzeczy, nawet brązy i szaroście :D
    Ale zainspirowałaś mnie tym zestawem, bo w wiosennych promocjach kupiłam białą sukienkę i ani razu jej nie założyłam, żeby nie ubrudzić - a o to u mnie nie jest trudno :D Chyba nadeszła odpowiednia pora, żeby to sprawdzić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie ! Ciesze się ze pomogłam :-D powodzenia w tworzeniu stylizacji :-)

      Usuń
  22. świetny ten top! ladnie wszystko ze sobą wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Biel jest idealna na lato :) Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Ja wiem o dwóch dziewczynach no i teraz Ty więc według mojej wiedzy jest nas 4 :-D :-D

      Usuń