Grey cardigan

Szary kardigan




Jesienna aura daje się we znaki, ciągłe deszcze i silny wiatr nie sprzyjają wychodzeniu z domu. Letnie bluzeczki powoli zwalniają miejsce grubszym swetrom. Pogoda w niedziele mimo wszystko miłe mnie zaskoczyła, bo praktycznie cały dzień świeciło słońce. Korzystając z okazji skompletowałam nowy zestaw z tym cieplutkim, obszernym kardiganem, który pochodzi z SheIn. Dobrałam do niego białą bluzkę w paski również z tego sklepu. Czarne rurki i trapery z ćwiekami.








Szary kardigan - TUTAJ clik here
Biała bluzka w paski - Shein

Spodnie - Olika
Buty - No name


Proszę o kliknięcia w link swetra :)



Udostępnij ten post

46 komentarzy :

  1. chciałam zamówić podobny na romwe, to mi powiedzieli, że mają zasadę, że wartość podstawowa pojedynczej rzeczy nie może przekraczać 40$ -.-
    spróbowałam teraz podesłać go opiekunce z shein, zobaczymy co powie ;p
    poklikane!! świetny jest <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Ja mam w SheIn 45 dolców więc ten się akurat łapał :-)

      Usuń
  2. Bardzo ładny kardigan, poklikałam - 39,13$ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś uwielbiałam kardigany, nosiłam je codziennie przez okres jesienno-zimowo-letni, ale teraz jakoś czuję się w nich jak stara babuszka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh no ja jeszcze sie tak nie czuje ale mam tylko jeden taki swetr :-D

      Usuń
  4. Pogoda jest okropna, aż nie chce się wychodzić z domu nigdzie. Sweterek jest rewelacyjny właśnie poluje na taki jednak nie mogę nigdzie znaleźć :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam SheIn :-) rozmiarówka podana jest bardzo dokładnie i póki co nie zdarzyło mi sie żadne odstępstwo :-)

      Usuń
  5. Przede wszystkim ciepły i na tą pluchę jesienna idealny

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kardigany, kojarzą mi się z jesienią właśnie:) Twój jest świetny, bardzo Ci pasuje:) Fajne plenery za Tobą:) Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo :-) w tle kazimierskie wąwozy :-)

      Usuń
  7. Też ostatnio kupiłam ciepły szary kardigan;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentuje się prześlicznie! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super miejsce do zdjęć, a sweterek jest śliczny )

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawde świetnie wyglądasz! Cudny kardiganek <3
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. szarość i paski..to nie mogło skończyć się inacczej,idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne zdjęcia <3 sweterek bardzo mi się podoba, idealny na tą porę roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz i cudny cardigan <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci sie spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylówka i te zdjęcia w wąwozach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny jest , mega mi się podoba .

    OdpowiedzUsuń