Grey Sweater

Szary sweter




Dzisiaj chce Wam pokazać mój typowy, dzienny, zwykły zestaw. Ten szary sweterek wywijany na ramiona pochodzi z SheIn. Noszę go bardzo często, bo jest wygodny, dobry jakościowo i pasuje właściwie do wszystkiego, a ponadto jest w moim ulubionym kolorze. Dobrałam do niego czarne rurki i buty z ćwiekami. Wyszło może trochę mrocznie, ale przy obecnej aurze w sam raz. Zachęcam do klikania w link :)







Szary sweter - TUTAJ (click here)
Spodnie - Olika
Buty - No name



Udostępnij ten post

52 komentarze :

  1. Świetna stylizacja! Osobiście uwielbiam takie swetry :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Osobiście uwielbiam takie swetry :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tego typu dekolty i ogólnie szare sweterki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy z takim fikuśnym dekoltem i już przypadł mi bardzo do gustu 😁

      Usuń
  4. Ten sweterek na serio robi wrażenie ;) I to bardzo pozytywne ^^ Kolorek bardzo przypadł nam do gustu. Poklikane: 20.99 :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ciuchy jak ciuchy ale jak Ty ogólnie pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz, klik - 20,99$ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki :*

      Usuń
  7. Świetny ten sweterek i bardzo Ci pasuje i kolorek i krój:) Kliknęłam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś nie mogłam patrzeć na takie sweterki, a teraz mam odwrotnie, uwielbiam ja i chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny sweterek :) Też lubię takie szarości :) <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten szary sweter jest przepiękny. Uwielbiam takie proste, minimalistyczne propozycje, które mają w sobie to coś i aż przyjemnie jest nosić taką klasykę w dobrym tego słowa znaczeniu.
    Ach, jakie Ty masz śliczne włosy!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny sweterek, lubię takie dekolty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna stylizacja! Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na codzień ubieramy się podobnie, z tym że ja nie mam takiego ładnego, uniwersalnego swetra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szarości ostatnio dość mocno przypadły mi do gustu :)

      Usuń
  14. Świetny ten sweterek :) Mam bluzkę o bardzo podobnym fasonie :D
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie ten kolorek a sweter fajny

    OdpowiedzUsuń
  16. moim zdaniem sweterek leży lepiej na Tobie, niż na modelce na stronie :)! kliknęłam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna, dzienna stylizacja. Wcale nie taka mroczna ;) Ja podobnie do Ciebie uwielbiam szare kolory i jesienią najczęściej właśnie w tych tonacjach tworzę swoje codzienne zestawienia. A do tego uniwersalne, czarne rurki i wcale nie trzeba się namęczyć żeby wyglądać modnie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny sweter. :) Kliknięte.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny ten sweterek. Krój i kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super sweter i buty:) Piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczny sweterek :) Ładnie Ci w szarości :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Super sweter(kliknięte - 20,99$). Bardzo mi się podoba! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń