Purple Sweater

Wrzosowy sweterek




Sezon na swetry w pełni! Osobiście nie wyobrażam sobie jesieni, a już tym bardziej zimy bez cieplutkich swetrów i kardiganów. Dzisiaj nie będzie inaczej :-). Do tego cieplutkiego, wrzosowego sweterka z Romwe dobrałam białe rurki. Początkowo planowałam coś bardziej eleganckiego, ale pogoda mnie skutecznie odstraszyła i postawiłam  na wygodę. Do tego brązowe botki na szpilce i szal w odcieniach szarości i brudnego różu. Zachęcam do klikania w link :)










Wrzosowy sweterek - TUTAJ CLICK HERE

Białe rurki - River Island
Szal - Olika
Botki - SPM



Udostępnij ten post

50 komentarzy :

  1. Piękna stylizacja, uwielbiam białe rurki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja i piękny ten sweterek :) idealnie pasuje do tych białych rurek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the sweater! Amazing colour*
    Great blog! I'm following you, follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba to połączenie kolorystyczne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny sweterek :) bardzo podobają mi się również Twoje botki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Botki to nowy nabytek mojej siostry :-)

      Usuń
  6. amazing post :)
    Have a nice day :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw, podoba mi się i sweterek i białe rurki, fajnie do siebie pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te botki są mega, pomagam - 19,99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie krótkie sweterki a twój jest naprawdę piękny ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny sweter i botki: Cudownie wyglądasz:)
    Klik 19,99:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od zawsze marza mi się białe rurki, a nigdy ich nie kupiłam ;( Trzeba to na wiosnę zmienić ;)) Cudowny look ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ ciekawe wykończenie ma ten sweterek ! Super wyglądasz :) Kliknęłam.
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny sweterek :) kolorek świetny

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny sweterek, ale uwagę przykuwają buciki ;) Bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  15. sweterek ma boskie wykończenie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Białe rurki są najlepsze! :) Świetny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie :) genialne te białe rurki :)

    OdpowiedzUsuń