Christmas is coming ! Kilka nowości z SheIn

Propozycja świąteczna





Dzisiaj przedstawiam kilka nowości z SheIn. Główną rolę gra świąteczna stylizacja, czyli bordowa bluzeczka z wycięciem na ramieniu, którą połączyłam z czarną rozkloszowaną spódnicą. Dodam, że bluzka jest asymetryczna, czego nie widać na zdjęciach. Poza tym pokaże Wam też kilka wariantów na chłodniejsze dni, bo przyszło do mnie kilka sportowych bluz i sweterek. Na dole postu możecie je zobaczyć w zestawach skomponowanych z moimi ciuszkami. Zachęcam do klikania w linki na końcu wpisu :)













Bordowa bluzka z wycięciem - TUTAJ (click here)
Szaro-różowy sweterek - TUTAJ (click here)
Czarna bluza w pionowe pasy - TUTAJ (click here)
Szara bluza ombre - TUTAJ (click here)
Kolorowa bluza sportowa - TUTAJ (click here)




Udostępnij ten post

50 komentarzy :

  1. Bardzo ładna stylizacja. Kolor bluzki jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy sobie wybrałeś chyba i ja w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wyglądasz obłędnie! Bordowa bluzka i spódniczka są rewelacyjne. Idealnie trafiłaś w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie Ci w tym kolorze bluzki :)
    Rewelacyjne botki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ładnie! Bardzo mi się podoba ta stylizacja :)
    Super zestawy.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz , bardzo podoba mi się takie połączenie .

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz, poklikałam - 8,99$, 29,99$, 17,99$, 16,99$, 13,89$ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja ta bluzka bordowa super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi botki przypadły do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wyglądasz :) Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie zestawy są super:)Poza tym przepięknie wyglądasz w bordowym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się stylizacja, którą masz na sobie :) moje kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej chyba podoba mi się ta elegancka, świąteczna stylizacja. Bordowa bluzka jest po prostu genialna. Największą inspiracją dla mnie są obecnie takie propozycje typowo świąteczne, dodatkowy element przygotowania do Bożego Narodzenia :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie ;) idealne na świąteczną kolację ;)

      Usuń
  14. Pięknie wyglądasz w tych kolorach :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bordowa bluzka jest prześliczna i do tego bardzo pasuje Ci ten kolor;) Sama założyłabym taką stylizację;) Poklikałam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie niestety śnieg nie spadl jeszcze ani na chwilę, póki co leje deszcz i jest szaruga, więc pozostaje mi tylko nacieszać oko Waszymi śnieżnymi sesjami :( buuu

    Fantastycznie wyglądasz- zestaw jak najbardziej moje klimaty <3
    bluzka świetna :)


    8,99$, 29,99$, 17,99$, 16,99$, 13,89$
    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczery klik sukienki oraz baner Shein z boku posta ?
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  17. Szaro-różowy sweterek jest obłędny <3 Jestem ciekawa jak się prezentuje na Tobie :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pozoru niby taki zwykły Ale jest piękny!

      Usuń
  18. Bordowa bluzeczka jest mega! I takie spódniczki bardzo lubię, mam kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. boskie połączenie *.* poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  20. O co chodzi z tym klikaniem...? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będę miała większą ilość kliknięć w dany link będę mogła wybrać kolejna rzecz ;)

      Usuń
  21. Bordowy sweterek wpadł mi w oko :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja! Kojarzy mi się ze świątecznym klimatem :)

    OdpowiedzUsuń