Nowości z Romwe - checkered shirt and mint coat

Koszula w kratkę i miętowy płaszczyk




Przesyłka z nowościami tym razem pojawiła się idealnie na czas. Czekałam na tę koszulę by móc włożyć ją na Święta. Czerwona krata, kołnierzyk i świetny krój. Już na stronie sklepu bardzo mnie zauroczyła ;) przyszła dokładnie taka sama jak na zdjęciu. Jest trochę za krótka do rajstop, ale za to idealna do leginsów, czy czarnych rurek.

A razem z koszulą przyszedł płaszczyk. Trochę inaczej go sobie wyobrażałam, na stronie wygląda tak --> sami zobaczcie. Jednak udało mi się do niego przekonać. Szary i miętowy to chyba idealne połączenie, prawda? Płaszczyk jest bardzo ciepły, materiał przywodzi mi na myśl polar, ale siostra uświadomiła mnie, że to jakiś inny materiał, którego nazwa właśnie wyleciała mi z głowy ;D. Jest zapinany na jeden guzik, więc wpisuje się raczej w wiosenne klimaty. Kolor tak mnie urzeka, że chęcią nosiłabym go już teraz ;) Jak Wam się podoba ? Będę wdzięczna za kliknięcia w linki na dole postu ;)












Klikając poniżej sprawdzicie ceny i to jak prezentują się na zdjęciach w sklepie internetowym:

Koszula w kartę - TUTAJ click here
Miętowy płaszczyk - TUTAJ click here



Udostępnij ten post

57 komentarzy :

  1. Bardzo ładna koszula ;) Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula w kratkę jest świetna. Sama mam podobną, ale muszę przyznać, że fason Twojej zdecydowanie bardziej mi się podoba.
    Kolor płaszczyka śliczny :)
    Pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że podzielasz mój zachwyt ;)

      Usuń
  3. Koszula w kratę, taka jakiej szukam. Cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. koszula podoba mi się, uwielbiam koszulę w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też cos ostatnio natchnelo na kratę ;)

      Usuń
  5. koszula super ;) co do miętowego to nie przepadam za tym kolorem ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszczyk mi się bardzo podoba :) Koszule wole zwykłe, krótkie do dżinsów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w końcu komuś przypadł do gustu także płaszczyk ;)

      Usuń
  7. Świetna koszula! Must have w szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula bardzo mi się podoba, mam podobną z H&M ;) Chyba nawet są w podobnej cenie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna koszula, sama się zastanawiałam nad podobną :) Linki kliknięte, jeśli możesz kliknij u mnie w jednym z ostatnich wpisów z nowościami black&white :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula fajna, chociaż krata mnie już znudziła :D Wszystkie moje koszule - właśnie w kratę, leżą nieruszane :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula świetna, sama mam bardzo podobną tylko dłuższą i noszę ją jako sukienkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie trochę żałuję że nie jest minimalnie dłuższa bo też nosiłabym ją do rajstop ;)

      Usuń
  12. Kurcze... Koszula sama w sobie jest ladna, ale nie jestem zwolenniczka ściągaczy i w sumie wyeliminowalabym ten element: p plaszczyk za to bardzo ladny :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi osobiście nie przeszkadza ale dzięki za wskazówkę ;)

      Usuń
  13. fajna koszula :) lubię takie połączenie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  14. sama nie wiem co piękniejsze *.* poklikane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na Ciebie zawsze można liczyć ;)

      Usuń
  15. O jej miętowy płaszczyk wygląda cudnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się kolorystyka płaszcza mógłby jednak być odrobinę dłuższy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miętowy płaszczyk jest po prostu cudowny! I na dodatek jest... miętowy! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak najważniejsze że jest miętowy ;)

      Usuń
  18. Bardzo podoba mi się ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna koszula:D Bardzo w moim stylu:) Piękna! Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie w temacie i wybacz mi to, ale Twoje paznokcie od razu rzucają się w oczy :) Są piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej dziekuje ! To jedna z nowszych hybrydek! Niedługo będzie na blogu ;)

      Usuń