White Compass - Romwe

Biała bluzka z kompasem




Ta biała bluzeczka czekała na swoją premierę bardzo długo, ale brzydka pogoda i wciąż trwająca zimowa aura skutecznie zniechęcała mnie do zdjęć. Niestety chyba nie ma się na poprawę i zdjęcia zmuszona byłam wykonać w domu... światło jest fatalne :/. 

Ale wracając do bluzki - pochodzi z Romwe i ma ciekawy wzór, który mi osobiście bardzo przypadł do gustu :). Połączyłam ją z szarymi rurkami i jeansową kurteczką. Wybierając buty sugerowałam się kolorystyką bluzki. Nie pozostaje mi nic innego jak czekać na cieplejsze dni, kiedy będę mogła ją założyć ! 







Bluzka - TUTAJ


A jak Wasze nastroje po Świętach? :) będzie mi bardzo miło jak klikniecie w link powyżej :) :*


Udostępnij ten post

34 komentarze :

  1. Koszulka idealna do jeansów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koszulka, idealna na lato

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie się prezentuje, też dobrze bym się w niej czuła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nastórj jak najbardziej najlepszy.
    Super bluzeczka :)
    Obserwuję
    Zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też się focę w domu przez pogodę :-D. Chciałam kiedyś zamówić tę bluzkę ;) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zestawienie ciuszków, bluzeczka powinna być idealna na cieplejsze dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się bardzo podoba ta bluzeczka, wszyscy chyba z utęsknieniem czekamy na cieplejsze dni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak... U mnie od kilku dni leje :o

      Usuń
  8. koszulka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kliknęłam :)bluzka bardzo fajna, oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka jest świetna!
    Na lato będzie idealna.
    Pozdrowionka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale figura! Super wyglądasz :D Kliknęłam w link :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Figura jest w trakcie metamorfozy Ale dziekuje ;)

      Usuń
  12. Święta minęły bardzo dobrze, więc pozytywny nastrój dopisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny t-shirt :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna bluzka. Lubie takie wzory :)

    OdpowiedzUsuń