Dwa pomysły na stylizacje przyszłej mamy z Rosegal

Kobalt czy łosoś? :)




Dzisiaj przedstawiam dwa, proste zestawy na wyjście dla przyszłej mamy. W pierwszej stylizacji główną rolę gra kobaltawa, zwiewna bluzeczka z koronką i kokardą na dekolcie. Jest bardzo wygodna, a jej fason dobrze kryje "małe niedoskonałości" :). Dobrałam do niej czarne rurki z pasem na brzuszek, czarną torebkę i czółenka z ćwiekami na niewielkim słupku. Całość prezentuje się całkiem fajnie i przede wszystkim wygodnie :).








Druga stylizacja już trochę bardziej uwydatnia powiększający się brzuszek. Ta piękna, łososiowa koszula z kołnierzykiem jest regulowana wiązaniem na biodrze. Także w momencie, gdy przybędzie mi trochę kilogramów tu i tam mogę z łatwością sznurować ją luźniej i nadal będzie idealnie skrojona. Dobrałam do niej szpileczki w tym samym kolorze i czarną bawełnianą mini (jedyna w którą jeszcze się mieszczę :D). Zarówno w jednych jak i drugich butach jestem w stanie wytrzymać bardzo krótko, więc na zmianę mam balerinki. 







Pogoda coraz piękniejsza aż chciałoby się już zacząć wybierać idealne bikini na lato :D. Ja w tym roku sobie daruje, ale może Wy coś wybierzecie z high neck bikini. Zegarek i bransoletka również pochodzi z Rosegal. 




Kobaltawa bluzka - TUTAJ
Łososiowa koszula - TUTAJ
Zegarek etno - TUTAJ
Bransoletka - TUTAJ


Będę wdzięczna jeśli zechcecie kliknąć w powyższe linki :) :*



Udostępnij ten post

43 komentarze :

  1. Ta druga bluzka mi się podoba-może jeszcze nawet mój 8-miesięczny brzuch by się w nią zmieścił:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością! Jest regulowana 😊

      Usuń
  2. fajna ta kobaltowa bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...i w jednym, i w drugim kolorze wyglądasz świetnie!
    Może sprawię sobie coś niebawem także w odcieniu kobaltu, bo bardzo go lubię.
    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 😊 kolor jest cudowny!

      Usuń
  4. Pierwsza stylizacja bardzo mnie urzekła! Świetnie wyglądasz :) Pasuje Ci brzuszek <3

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba dlatego, że uwielbiam kolor łosiowy, zdecydowanie druga stylizacja bardziej mi się podoba :)
    a zegarek cudny *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne stylizacje, podobają mi się obie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza stylizacja bardziej wpadła mi w oko :) Madzia gratulacje Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje!:)
    Obie wyglądają super!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta druga stylizacja, która podkreśla brzuszek jest prześliczna :) Wyglądasz kwitnąco :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. kobaltowa spódniczka jest boska !

    OdpowiedzUsuń
  11. jeju druga stylizacja jest naprawdę przeurocza!! :* poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kobaltowa bluzeczka jest sliczna. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też bardzo przypadła mi do gustu 😊

      Usuń
  14. 😍😍😍 szczęśliwego rozwiązania

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie stylizacje mi się podobają! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Kobaltowa bluzeczka jest śliczna i idealnie pasuje do blond włosków! :) A Ty wyglądasz przepięknie gratulacje, szczęśliwego rozwiązania ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję �� tak kobalt i blond to cudowne połączenie ��

      Usuń
  17. Przepięknie wyglądasz Kochana w obu zestawach:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne stylizacje i oczywiście bardzo gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie stylizacje wyglądają super, a Ty po prostu promieniejesz :) Jeszcze raz bardzo gratuluję!

    OdpowiedzUsuń