Dwie sukienki i klika dobiazgów z Rosegal i Zaful

Sukienkowy szał


Źródło


W ostatnim czasie przyszły do mnie dwie, piękne sukienki z dwóch różnych sklepów. Dzień na zdjęcia wybrałam sobie słoneczny, ale pechowy, bo okropnie wiało i niestety na każdej fotce walczę z wiatrem :D. Ale wracając do sukienek, ta granatowa w kwiaty pochodzi z Zaful i jestem z niej bardzo zadowolona. Materiał wygodny i przewiewny, fason rozkloszowany, rękaw 3/4, na plecach krzyżujące się ramiączka. Zwiewna i dziewczęca.








Druga z Rosegal jest już bardziej kobieca i elegancka dzięki złotej aplikacji na dekolcie. Podobnie jak poprzednia wykonana jest z bardzo miękkiej i przyjemnej w dotyku bawełny. Fason jest lekko rozkloszowany na dole, ale przez brzuszek jest to niewidoczne. Może trochę ciut krótka, ale na upalne lato w sam raz :). A zobaczcie jakie piękne czarne sukienki znalazłam TU, albo TUTAJ.








Na koniec kilka drobiazgów. Wisiorki pochodzą z Zaful, a kolczyki z Rosegal.






Granatowa sukienka w kwiaty - TUTAJ
Czarna sukienka - TUTAJ
Wisior łapacz snów - TUTAJ
Kolczyki - TUTAJ
Wisiorek z pomponikiem - TUTAJ


Będę wdzięczna jeśli zechcecie kliknąć w powyższe linki :)






Udostępnij ten post

53 komentarze :

  1. Piękne sukienki no i dodatki :) Poklikane :) Ale pięknie rośnie brzuszek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz! :) I oczywiście sukienki również bardzo ładne :) Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ta pierwsza śliczna. Zamówiłam ją dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta pierwsza sukienka jest przepiękna! i wyglądasz zjawiskowo w obydwóch <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza sukienka przepiękna! Uwielbiam takie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. You look fantastic on both outfits but the first dress is amazing :D

    Nice choices :D

    NEW REVIEW POST | Vita Liberata Tan Mousse + GIVEAWAY
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladnie Ci w obu sukienkach, chociaz ta kwiatowa chyba jednak bardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie bardziej podobasz się w drugiej sukieneczce :) choć pierwsza również ma coś w sobie. Prześlicznie wyglądasz, ciąża Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarna sukienka jest zdecydowanie moim faworytem. :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kwiecista sukienka super, myślę, że idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne sukienki. Na pewno na lato się przydadzą! :)
    Lubię tego typu fasony! Zwłaszcza, że pogoda sprzyja takim kwiatowym wzorom :D
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne rzeczy kochana , pomagam - 19,99$, 10,24$, 2,35$, 1,85$, 2,85$, :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Slicznie ;-)
    Chcialabym zobaczyc kiedys Twoja wlosowa historie,bo sa one nieziemsko piekne ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 chciałam kiedyś zrobić MWH Ale brakuje mi zdjęć z tamtego okresu 😞

      Usuń
  14. Poklikałam, świetne kolczyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądasz, pierwsza sukienka zdecydowanie lepiej leży

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwsza sukienka - prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej czyżbyś spodziewała się dzidziusia ? Gratulację kochana :)
    Poklikane <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 😊 tak będzie dzidzia 😍❤💖

      Usuń
  18. nawet fajnie wyszły te wietrzne zdjęcia :) poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ta pierwsza jest swietna, pieknie blyszcza Ci wlosy<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko szkoda że ten mega odrost tak rzuca sie w oczy 😁

      Usuń
  20. Ładne sukienki :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  21. pierwsza sukienka cudowna <3! poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. W obu sukienkach wyglądasz pięknie, mi chyba bardziej podoba się pierwsza ze względu na ciekawy wzór :D Poklikałam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Obie sukieneczki są rewelacyjne, szczególnie ta pierwsza przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczna ta pierwsza sukienka :)
    Cudny masz już brzuszek!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienki są piękne! Gratuluje przyszłej mamie, a blog leci do obserwowanych :)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl/

    OdpowiedzUsuń