Bluzka i torba z Gamiss

Doświadczenia z nowym sklepem




Dzisiaj pokażę Wam dwie rzeczy, które pochodzą z Gamiss. Pierwszy raz zamawiałam cokolwiek w tym sklepie i na co szczególnie zwróciłam uwagę to ceny. Są niezwykle przystępne. Jednak jest w tym mały haczyk. Pod koniec zamówienia podlicza się koszt dostawy i tutaj można popłynąć. Kwota uzależniona jest od wagi produktów, które zmawiamy. A przeważnie w innych chińskich sklepach dostawa jest darmowa. To tyle z technicznych spraw, a teraz kilka słów o moim zamówieniu. 




Morelowa bluzeczka trafiła do mnie przypadkiem. Nastawiona byłam bardziej na znalezienie fajnej torby (którą pokaże za moment), a bluzkę w ostatniej chwili wrzuciłam do koszyka. Jednak okazała się bardziej trafiona niż torebka. Fason zwiewny i bardzo swobodny. Prześliczny, biały haft na ramionach, który świetnie współgra z kolorem bluzki. Dobrałam do niej czarną, ołówkową spódnicę i pudrowe szpilki. Przydałaby się też jakaś mała torebeczka, może coś z tych tutaj (Leather Bags). Wprost idealna, swobodna stylizacja dla przyszłej mamy.






Jeśli chodzi o torbę to trochę inaczej wyglądała na stronie sklepu, sami zobaczcie TU (chodzi mi o kolorystykę). Jednak mimo wszystko jakoś się do niej przekonałam, bo przede wszystkim jest dość pojemna, funkcjonalna i zamykana na magnesy. Środek wykonany jest w jaskrawym kolorze, więc nie muszę pół godziny szukać telefonu, bo widzę go jak na dłoni :). Ponadto w środku znalazłam małą saszetkę na kosmetyki, które już nie walają mi się po całej torbie. 







Morelowa bluzka - KLIK
Torba - KLIK


Co sądzicie o moich łupach? :)



Udostępnij ten post

53 komentarze :

  1. Śliczna bluzeczka i cała stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz :) Torba bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka bardzo ładna i uniwersalna.
    A torebka ma ode mnie duży plus za kolor w środku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna bluzeczka a torebka w sam raz na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka przefajna bluzka.
    Chcę i ja mieć ją mieć.
    Może kiedyś kupię, bo wygląda to bardzo wakacyjnie i dodaje Ci uroku.
    Torba też super.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest ta bluzeczka, bardzo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem bardzo fajne rzeczy :D Torba mi się podoba, jest w jednym z moich ulubionych kolorów, a ten kontrastowy środek sprawia, że jest oryginalna i zwraca uwagę :d klinęłam w linki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. OH, what a gorgeous look!! The top looks so gorgeous!! And I think you have a great body!

    OdpowiedzUsuń
  9. Torba mi się podoba. W sumie bluzka też :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna bluzka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz i torebka świetna :)
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się i bluzeczka i torba - a Ty wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka idealna na lato !<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy ;)
    zaraz wpadam na tę stronę:D

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie Ci w tej bluzeczce <3!! poklikane

    OdpowiedzUsuń
  16. wow ślicznie wyglądasz Kochana:) bluzeczka cudowna:*
    11,99; 12,52:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Absolutely nice! Great post dear.


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzka bardzo fajna :D Ten haft/koronka idealnie pasuje do tego koloru i fasonu :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana ten kolor jest po prostu dla ciebie :) Super:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolorystyka torby bardzo do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale śliczna bluzeczka, pięknie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń