Ostatni przegląd szafy z letnimi nowościami

Co nowego z Zaful?




Dzisiaj mam Wam do pokazania kilka moich ostatnich, letnich łupów z Zaful, zatem zapraszam na iście modowy post :). Zaznaczę, że to moje ostatnie zdjęcia w dwupaku :) od 17 września jestem już szczęśliwą mamą :). 

Do zaprezentowania mam dwie sukienki i bluzkę. Pierwsza z sukienek okazała się dla mnie wybawieniem w upały! Bardzo wygodna hiszpanka w błękitne paseczki. Niestety materiał szybko się  mnie i muszę przyznać, że jest to trochę denerwujące, ale poza tym jest świetna ! 







Druga sukienka miała być bordowa... jednak po otwarciu paczki okazało się, że to głęboka czerwień. Rozczarowanie ustąpiło dopiero po pierwszej przymiarce :). Jest taka piękna ! Wprost idealna na ciążę i upalne dni. Ażurowe wykończenie i możliwość zsunięcia jej na ramiona dodaje dużo kobiecości i wdzięku. Jak dla mnie bomba :).






Trzeci łup to bluzka, również na ramiona i także ażurowa, ale w subtelnym, błękitnym kolorze. Bardzo wygodna i nawet nieźle ukrywa brzuszek :). Zdjęcia wykonane były w upalne dni sierpnia... Ech już tęsknie za latem :( 






Błękitna sukienka - KLIK
Czerwona sukienka  - KILK
Błękitna bluzka - KLIK


Udostępnij ten post

51 komentarzy :

  1. Super wyglądasz w tych ciuszkach :) Ta czerwień jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do twarzy Ci z tym brzuszkiem.
    Wyglądasz rewelacyjnie! :) Kwitnąco.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczne sukienki i cudowny brzusio:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwoną sukienkę wybrałam sobie przy współpracy,jednak nie wysłano mi jej i wszystko ucichło:/
    Super rzeczy i ślicznie w nich wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj sie do nich jeszcze odezwać ;) czasem przestają sie odzywać ale w końcu odpisuja ;)

      Usuń
  5. Świetne rzeczy :) Czerwona sukienka jest cudowna *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwona sukienka jest prześliczna. Zdrówka dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, szczególnie ta sukienka hiszpanka :) Też jestem w ciąży ale raczej tak pięknie nie wyglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh uwierz że u mnie pod sam koniec też nie było rewelacji :D

      Usuń
  8. Gratulacje;* We wszystkich trzech stylizacjach wyglądasz obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne rzeczy, szczególnie ta czerwona sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czerwona sukienka jest cudowna <3 ślicznie jest Ci w niej

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana wyglądasz zjawiskowo, pomagam - 13,99$, 18,49$ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie mi się podobają! Pasują idealnie, a w tej czerwonej bardzo Tobie do twarzy 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  13. już tęsknię za takimi lookami :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sukienki zwłaszcza ta czerwona ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz przepięknie a ciąża Ci służy!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! ;-)
    Stylizacje świetne, ale nie spodobało mi się jedno stwierdzenie "świetnie ukrywa brzuszek" - a po co go ukrywać? Ciążowy brzuszek to sama radość! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. no to gratulacje!! :) poklikane, pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne sukienki :))) Wyglądasz olśniewająco!

    OdpowiedzUsuń
  19. Czerwona sukienka jest fantastyczna :)

    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta czerwona sukienusia jest sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne ciuszki mam podobne xD i oczywiście gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  22. Czerwień wymiata! Bluzeczka też super wygląda.

    OdpowiedzUsuń