Bubbles from Zaful

Bąbelki




Miałam obiekcje co do tej "kreacji" :D. Na stronie wyglądała niesamowicie i w sumie nie zawiodłam się, gdy zobaczyłam ją na żywo. Jednak mój coraz to większy brzuszek wyglądał w niej na ściśnięty, a przez to, że sporo odstaje do przodu - sukienka automatycznie poszła w górę. Zatem na ten czas zmuszona jestem schować ją do szafy, ale mam nadzieję, że na przyszły rok okaże się idealna ;).








Sukienka - KLIK


Te bąbelki są takie urocze ;) co myślicie?


Udostępnij ten post

25 komentarzy :

  1. Oryginalna, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że to naprawdę idealna propozycja dla przyszłych mam.
    Super! Oby takich stylizacji jak najwięcej.
    Biel i bąbelki - miks najlepszy na świecie.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz już brzunio:)
    Mi się takie bąbelki średnio podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz, sukienka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka bardzo oryginalna i ładna :) A Ty wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz ślicznie, ale faktycznie brzuszek wygląda na opięty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dość ciekawie wygląda to wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój brzuszek jest przeuroczy <3
    Sukienka także :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Maminko wyglądasz przepięknie, a te nasze krągłe brzuszki trzeba podkreślać <3
    nie chowaj jej do szafy, noś dumnie, bo wcale nie jest za krótka, ja mam taką samą, ale beżową, na FB jakiś czas temu pokazywałam :)

    Jak tam się czujesz kochana ?
    Ja się cieszę, że te upały już minęły, więc odetchnęłam z ulgą uffff :) hehe

    buziaki dla Ciebie i maleństwa :*
    daria

    OdpowiedzUsuń
  10. jeju brzuszek dodaje sukience jeszcze więcej uroku! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka sukienką, ale jaki cudowny masz brzusio! napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz. Mi jakoś średnio podobają się te pompony.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie sukienka nie na teraz ale jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy ten element z pomponikami ;) Sliczny brzusio :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna! Super w niej wyglądasz 🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się ten motyw bąbelków :D Jest taki dziewczęcy i wakacyjny. Piękne wyglądasz! Oczywiście kliknęłam w link :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz, sukienka super :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna sukienka niby prosta ale jednak z elementem szaleństwa. A Ty z tym brzuszkiem wyglądasz fenomenalnie! :)

    OdpowiedzUsuń