Strony

Co chciałabym z Yoins?

Mały przegląd zimowych fatałaszków


Źródło

Nie wiem jak Wy, ale ja w tym sezonie całkiem przepadłam w swetrach. Każde moje wyjście z domu wiąże się z tym, że otulam się milutkim i ciepłym sweterkiem. W mojej szafie brakuje już miejsca, a ja wciąż sprowadzam do domu nowe egzemplarze. Nie zniechęcam mnie nawet fakt, że już czas robić miejsce na nowe wczesnowiosenne ciuszki. To chyba miłość ;) A może już uzależnienie? Ciężko powiedzieć!




Przeglądałam i przeglądałam aż w końcu upatrzyłam kilka fajnych i nie takich oczywistych swetrów na stronach internetowych. Ten pierwszy ma nietypowy krój i śliczny, pudrowy, brudny róż. Wiązanie na dekolcie dodaje uroku, a nieco dłuższy fason podkreśla figurę. Tył pozbawiony zbędnych bajerów.




Moja druga propozycja to opadający z ramion sweter o grubych splotach. Chyba będzie bardziej efektowny niż ciepły, ale wcale mnie to nie zniechęca. Kolor to jakiś odcień brązu. Trzeba przyznać, że na zdjęciu tutaj prezentuje się po prostu świetnie.




Kolejny, który wybrałam również  występuje w brązowym kolorze. Już widzę go w zestawieniu do czarnych połyskujących legionów lub skórkowych rurek. Oczywiście w towarzystwie długich kozaków za kolano <3. Golf wpasowuje się idealnie w ciągle jeszcze panującą zimową aurę.




Moja kolejna miłość, oczywiście zaraz po swetrach, to płaszcze. Długie - najlepiej do kolana. Do niedawna taki płaszcz kojarzył mi się tylko z nienagannym grubym lecz świetnie skrojonym płaszczem w kolorze karmelowym. Ta wizja zmieniła się gdy zobaczyłam ten o szarym odcieniu. Cudeńko prawda ? Nawet cena nie zwala z nóg.

W tych nowościach nie mogłoby zabraknąć torebek. Choć bardzo chciałabym rozwijać moją manie zbieractwa to jednak mój portfel mocno trzyma mnie w ryzach. Ale co pooglądać nie można?  ;) zatem dzisiaj pokaże tylko trzy !




Pomyślicie, znowu ten brudny róż? - no nie inaczej, odpowiem. Kolor bardzo przypadł mi do gustu nie tylko w zimowych stylizacjach, ale także z chęcią widzę go u siebie wiosną i latem. Ale wracając do torebki. Mamy tutaj zwyczajny lecz niezwykle uroczy niewielki kuferek. Zarówno na ramię jak i do ręki z ozdobną klapą.




Druga opcja już bardziej stonowana, bo w czarnym kolorze. Zgrabna, elegancka i bardzo klasyczna. Znowu zdecydowałam się na torebkę z możliwością wyboru "ucha" w zależności, co kto bardziej preferuje. Ja zdecydowanie należę do miłośników długiego paska.



Ostatnia już propozycja to torba nadal utrzymana w czarnych barwach, lecz nieco bardziej "wybajerzona" niż poprzednia. Ozdobne metalowe dodatki urozmaicą każdą bardziej rockową stylizacje. Torebka zdecydowanie pasuje na niezobowiązujące i luźne spotkania ze znajomymi.

Jeśli jesteście ciekawi cen możecie je sprawdzić w linkach poniżej. Jak Wam się podobają moje propozycje ? Coś wpadło Wam w oko? Będę dozgonnie wdzięczna, jeśli poklikacie w linki ;)


Pudrowy sweter - TUTAJ
Brązowy krótki sweter - TUTAJ
Brązowy golf - TUTAJ
Karmelowy płaszcz - TUTAJ
Szary płaszcz TUTAJ
Pudrowy kuferek - TUTAJ
Czarna torba - TUTAJ
Czarna torba z ozdobami - TUTAJ


Udostępnij ten post

29 komentarzy :

  1. Ja właśnie czekam na paczkę od nich:)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Od bardzo dawna śledzimy Yoins i marzymy o chodź jednym produkcie tej firmy :) Oczywiście wspieramy i klikamy: 150.92zł, 184.50zł, 71.16zł :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszcze są fajne:) reszta tez spoko ale nie dla mnie, w ogóle ostatnio nie kupuję ubrań, nic nie wpada mi az tak w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się pudrowy sweterek :) Przedostatnią torebkę też mogłabym mieć :) Super propozycje!
    Wszystkie linki poklikane.
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie ciuszki wyglądają świetnie. Bardzo podobają mi się sweterki i płaszczyk.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja odkąd pracuję w butiku to jakoś ciuchy nie robią na mnie wrażenia brrr:) Drugi sweteek jest kuszący.... :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bardzo lubię swetry, tej zimy szczególnie upodobałam sobie taki z wiązaniami na dekolcie.Ten pierwszy sweterek jest piękny, nawet trochę podobny do mojego ulubieńca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo podobają mi się te z wiązaniami :)

      Usuń
  8. mi marzy się siwy sweter, ale nigdzie nie ma mojego tego jedynego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne rzeczy wybrałaś! pierwszy sweterek i płaszczyk jest boski! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne ciuszki :) Ja w sweterkach niestety nie wyglądam korzystnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo spodobał mi się ten pierwszy sweterek :)
    Poklikałam w linki i również proszę o kliki w link oraz w banery reklamowe :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mam podobny szary płaszcz, jest genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super te sweterki też je uwielbiam i nie wyobrażam sobie okresu jesienno - zimowego bez pięknych ciepłych sweterków.
    Sklepu w ogóle nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podoba mi sie pierwszy sweterek i pierwsza torebka... Ach ta moja slabosc do pudrowego rozu! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. The post is wonderful! Thank you for sharing!

    irinathayer.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne rzeczy wybrałaś :)
    Sweterki są obłędne!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Szary płaszcz i różowa torebka <3

    Kochana! Właśnie nominowałam Cię do Liebster Award! :)
    Mam nadzieję, że przyjmiesz wyzwanie! ;)

    OdpowiedzUsuń