Strony

Hybryda - Bling 80 pink, Bling 29 black

Serduszka




Mała być krwista czerwień lub bordo, a skończyło się znowu "na słodko", czyli na pastelowym różu tonowanym czernią. Połączenie uważam za bardzo trafione i idealnie wpasowujące się w zimowy klimat. Serduszka rysowałam ręcznie i musiałam się nad nimi trochę napracować, ale uważam, że było warto :)




Wykorzystałam jak zwykle bazę i top z Semilaca, a lakiery to Blingi. Nr 80, czyli pastelowy róż potrzebował 3 warstw do pełnego krycia. Podejrzewam, że na idealnie gładkiej płytce wystarczyłyby dwie warstwy. Podobnie sprawa wygląda z nr 29, czyli czarnym. 







Jak Wam podobają się pazurki w takim słodkim wydaniu? Na jakie kolory stawiacie zimą? :)


Udostępnij ten post

40 komentarzy :

  1. Super manicure :) ja mam granat aktualnie na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja granat zamówiłam i już nie moge sie doczekać :)

      Usuń
  2. Pięknie! Serduszka się jak najbardziej udały ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się podobają! Ja ostatnio nie mam pomalowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne połączenie kolorystyczne. Ten róż po prostu mnie zauroczył. Jest obłędny! Jak dla mnie absolutny hit! :) Piękny :) Pozdrawiam, miłego sobotniego wieczorku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba taka propozycja. serduszka przesłodkie - idealne na walentynki :DSandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory wyglądają bardzo ładnie, a serduszka zdecydowanie warto było się nad nimi napracować, bo wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wpadłabym na takie połączenie kolorów-a wyszło genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie! połączenie różu i czerni jest bardzo trafione :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przyznać, że wyszły niesamowicie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodycz :) Zimą maluje raczej ciemnymi lakierami ale nie ma zasady, jak mnie naleci na żółte paznokcie to sobie pomaluję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknie to wyszlo! Róz i czern swietnie sie razem komponuja! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne:) te serduszka są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podobają! :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolorki- idealnie pasują do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealne połączenie i kolor mój, taki słodziak :)

    OdpowiedzUsuń