Strony

Zaful valentine's day sales

Love Zaful


W galeriach handlowych powoli robi się czerwono... Tak... zbliża się luty... zatem zbliżają się walentynki ! Przyznać się ! Kto obchodzi ? Kiedyś, kiedyś jak się miało te naście lat z wielkim zaangażowaniem szykowałam się i oczekiwałam na luty. Szukanie odpowiedniego upominku to często trudne zadanie, ale za to jakie ekscytujące ;D. Jednak z roku na rok, moim zdaniem, magia tego święta gaśnie i staje się dniem takim jak każdy. Wiadomo, nie przeczę - miło jest dostać wielkie pudło czekoladek i buziaczek od TEJ osoby, ale o ogromnej pompie i fanfarach raczej nie marzę ;)

Mimo wszystko dla zapaleńców postanowiłam zrobić przegląd szafy na walentynki. Przewertowałam z tej okazji Zaful i takim oto sposobem znalazłam kilka fajnych sukienek (TU TU TU).

Pierwsza w kolorze pudrowego różu od razu przypadła mi do gustu. Piękna koronka i te wiązania na ramionach dodają dziewczęcego stylu. Druga - czerwona, dopasowana, długość do kolana z odważnym dekoltem. Kolejna bardzo podobna do poprzedniej, ale czarna i zamiast dekoltu ma imponujący rozporek na udzie. Następna to urocza czerwona i rozkloszowana kiecka z dekoltem na plecach. Ostatnia również wyróżnia się pięknym dekoltem na plecach. Czarny kolor sprawia, że jest bardziej stonowana, ale nie można odmówić jej oryginalności. 

KLIK
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK


P.S. mam kod rabatowy jakby ktoś chciał skorzystać :D hasło : ZAKIRA

A wy jak spędzacie walentynki ? :)


Udostępnij ten post

15 komentarzy :

  1. Śliczne sukienki wybrałaś :)

    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bordowa sukienka niesamowicie mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne propozycje, koronkowa najpiękniejsza ;)
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekne te sukienki, chętnie każda bym przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwie ostatnie sukienki są przepiękne-sama dumnie bym je nosiła <3

    Racja, walentynki z roku na rok tracą swoją magię, ale z drugiej strony powinniśmy obchodzić je 365 dni w roku :) hehe

    Kochana, jak tam dzieciątko ? :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo dobrze :) Agatka rośnie jak na drożdżach :D jesteśmy na etapie rozszerzania diety :)

      Usuń
  6. Piękne sukienki zwłaszcza druga i ostatnia! Są mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. czerwona welurowa sukienka bez pleców jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe fasony, druga mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń