Strony

Zrzucamy zbędne kilogramy ! Przegląd odzieży sportowej Rosegal

Mam tę moc !


Idzie wiosna, zaraz lato... a tu ciałka zbyt wiele... jakiś tłuszczyk zwisa ;O ciężko się zebrać w sobie i zmobilizować do działania. Największą motywacją do podjęcia decyzji o zmianach w moim życiu, dbaniu o zdrowie i kondycję są zakupy :D. Tylko ja tak mam ? Myślę, że w wielu przypadkach nabycie odpowiedniego stroju jest pierwszym krokiem do "a może od jutra zacznę biegać?", ale ciągle są ważniejsze sprawy. Jednak jak już się ma wymarzone leginsy i bluzę to szkoda, żeby zmarnowały się na leżenie na kanapie przed TV :D... a więc motywacja jest... mam tę moc :D zaczynam dzisiaj !

Także nie będę zwlekać i pokażę Wam co znalazłam na Rosegal.


KLIK
KLIK
KLIK

KLIK
KLIK
KLIK


Wpadło Wam coś w oko ? :)


Udostępnij ten post

19 komentarzy :

  1. Bardzo fajne rzeczy, uwielbiam biustonosze sportowe ;-]

    OdpowiedzUsuń
  2. O łał jakie piękne najbardziej podoba mi się dwójka i trójka takie marmurki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. marmurkowe legginsy bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czarne z siateczkowym dołem najfajniejsze :) przydałyby mi się takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne rzeczy. To prawda, jakaś nowa rzecz daję motywację.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. oj przydała by mi się taka motywacja do ćwiczeń :) Bo jak na razie, w raz z Nowym Rokiem włączył mi się tryb lenia :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super ubrania! :) Jest w czym wybierać. Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne ;) Ja chodzę na basen, więc dużego wyboru nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdziwiłabyś się :D teraz jest taki wybór kostiumów kąpielowych :D

      Usuń
  9. Bardzo fajne te stroje. Osobiście ćwiczę w domu przed laptopem, a za strój służy mi zwykła koszulka i spodenki. Swoją motywację do ćwiczeń odnajduję w kuchni podczas przygotowywania zdrowych posiłków. :)

    OdpowiedzUsuń