Strony

Kolejny raz coś poszło nie tak ... - Koloryzacja Wellaton 12/1

Kolor miał być chłodny...



Z lekkim poślizgiem, ale jest ! Włosy farbowałam tradycyjnie przed Świętami Bożego Narodzenia, żeby nie straszyć rodziny odrostem - gigantem 😛😲. Trochę mi się zeszło z publikacją, bo szarpałam się z myślą - czy jest sens publikować. Użyłam tej samej farby. Efekt uzyskałam taki sam jak poprzednim razem, czyli niezbyt zadowalający. Więc po co publikować ? Ostatecznie uznałam, że pokazuje Wam wszystko, co dotyczy włosów, więc nie może zabraknąć tego wpisu.




Zaczęłam od nałożenia odrostu na 30 minut. Po upływie tego czasu siostra przeciągnęła farbę na długość włosów na kolejne 10 minut.

Włosy zmoczyłam letnią wodą i spieniłam farbę, po czym ją spłukałam. Następnie nałożyłam szampon i umyłam skórę głowy, a spływającą pianą włosy. Spłukałam i nałożyłam saszetkę z maską dołączoną do farby. Również spłukałam i pozostawiam do naturalnego wyschnięcia.






Nie mam zdjęcia tuż po koloryzacji, ale może to i lepiej. Po pierwszym myciu kolor był całkiem ładny - chłodny i zgaszony. Niestety po kilku myciach odrost totalnie zżółkł... Poza tym dopiero na zdjęciach widzę, że końcówki nie rozjaśniły się na tyle by zrównać tonem z włosami na długości. Załączam zdjęcia mniej więcej 2 tygodnie po farbowaniu. Wybaczcie kiepską jakość, ale wciąż walczę o odrobinę naturalnego światła.


Jakoś mocno mnie to nie dołuje i nie będę dramatyzować. Nie jestem jednak do końca zadowolona. Wciąż poszukuję farby, która nieco bardziej zneutralizuje żółty odcień. Może ktoś z Was poleci dobrą chłodną farbę w kolorze blond ? A może dobry salon fryzjerski w Puławach ? 😉



Udostępnij ten post

15 komentarzy :

  1. Ja też walczę z blondem - niezależnie od farby wychodzi w końcu złoto. Korzystasz z ‚niebieskich’ kosmetyków? (Szampony/odżywki) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w zanadrzu płukankę ale jakoś nigdy nie mam weny jej użyć :|

      Usuń
  2. Nie wygląda to aż tak źle, ale wiadomo na zdjęciach może być nieco inaczej niż w rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt nie wygląda najgorzej :) Ja włosów nie farbuję, więc nie mam z tym żadnych problemów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet, nawet :D Ale akurat ja już odchopdze od farbowania się farbami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolałabym henne ale chyba nie wyprodukowali jeszcze takiej :D

      Usuń
  5. No u mnie też cały czas wychodzi na pierwszy plan żółty odcień eh :( ale bardzo fajnie się sprawdza alfaparf :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o nich... chyba będę musiała w końcu zakupić :)

      Usuń
  6. Niestety nie farbuję sama włosów więc Ci nie pomogę w tym temacie. Ja do jakiegokolwiek rozjaśniania korzystam z usług fryzjera, ale dość daleko od Ciebie. Pozdrawiam
    '

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie znam się na blondzie :( Mnie się podobają Twoje włosy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt końcowy nie wygląda źle, aczkolwiek wydaje mi się ze zdjęć, że górę niezbyt chwyciło i masz ciemne włosy. Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak niestety masz racje. Pisalam O tym w poście 😫 odrost nie chwycił za dobrze...

      Usuń