Strony

Koloryzacja Joanna Naturia Szlachetna Perła


Koloryzacja Joanna Naturia Szlachetna Perła 212







Od ostatniej koloryzacji minęły już 2 miesiące, a więc czas zafarbować odrosty i nieco odświeżyć kolor. Miałam spory problem z wybraniem odpowiedniej farby, ale jedna z Was poleciła mi coś zupełnie niepozornego :). A w związku z tym, że farbuję tylko odrosty postanowiłam nie szukać rewelacji wśród promowanych farb tylko postawić na coś po prostu TANIEGO. Traf chciał, że na promocji w Naturze w oko wpadła mi właśnie ta farba Joanny za jedyne 5 (coś) zł.



Farbę nałożyłam zgodnie z instrukcją na suche włosy i trzymałam 30 min. Co prawda w instrukcji było od 20-40 min. ale postanowiłam ten czas wypośrodkować. 



Podczas trzymania farby skóra delikatnie piekła. Ale było to do przeżycia i w zasadzie nie zbyt uciążliwe. 



Farbę spłukałam oraz spieniłam szamponem. Nałożyłam odżywkę Nectar & Nature.

Gdy wyschły prezentowały się tak






Jestem zadowolona z efektu :) farba dokładnie pokryła odrost, a kolor jest taki jakiego oczekiwałam, czyli ciepły. Czyli zupełnie inny niż na opakowaniu :). Włosy wypadły w standardowej ilości także farba nie była tego przyczyną.


Farbę oceniam na 8 /10 - za tak niską cenę spisała się na prawdę dobrze.











Jak oceniacie efekt? :)





Udostępnij ten post

21 komentarzy :

  1. Śliczny efekt! Na prawdę bardzo mi się podoba! Piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ładne włosy, mimo że je farbujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz w zasadzie farbuję juz tylko odrost takze włosy na długości się nie niszczą :)

      Usuń
  3. Efekt jest cudny ! A jak błyszczą !

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne włosy takie błyszczące:) kolor śliczny, farba ładnie pokryła włoski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt świetny ale ja gdy używałam tej farby to bardzo szybko sie spierała ;/ Zapraszam do siebie jak sie spodoba zaobserwuj a ja napewno sie odwdzięczę!
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie się błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie ładnie się błyszczą

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie sie prezentuja, swietny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny odcień, kolor farbowanych odrostów idealnie zlał się z kolorem włosów na długości:) Ja nie farbowałam akurat tą farbą, bo nie znalazłam dla siebie koloru, ale moja mama farbuje nią od lat i jest bardzo zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie stopiła się z kolorem włosów na długości ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kolor ! właśnie od dawna chce sobie przefarbować włosy na taki kolor ale wciąż się waham :)

    sniadanielejdis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się kolor:)
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. efektownie :) Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny ciepły kolor, podoba mi się ;D Obserwuję :* Życzę dużo szczęścia w Nowym Roku ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się ;) pięknie błyszczą ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wo, ale piękne! I jak ślicznie się błyszczą O.O
    Zapraszam do mnie :) momento-de-aliento.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądają Twoje wloski w tym odświeżonym kolorku! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. łał, ale błyszczące! bardzo ładne i zdrowe. gratuluje!
    pozdrawiam, coxays.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń