Strony

Serum olejowe na bazie Serical crema al latte

Serum olejowe







Sposobów olejowania jest bardzo dużo, te które stosuję najczęściej przestawiałam w tym poście. Dzisiaj natomiast skusiłam się na serum olejowe. Jest o wiele łatwiejsze zarówno w aplikacji jak i w pozbyciu się go z włosów niż olejowanie na sucho.







Składniki na serum olejowe:


--> łyżka maski Serical crema al latte

--> łyżeczka odżywki Ziaja b/s

--> łyżeczka olejku jaśminowego Chameli 

--> 5 kropli olejku arganowego Etja - recenzja

--> 5 olejku słonecznikowego ZSK - recenzja

--> 5 kropli olejku z nasion bawełny ZSK







Powyższe składniki dokładnie zmieszałam, a powstałą zawiesinkę rozrzedziłam wodą. Przelałam do buteleczki z atomizerem i obficie rozprowadziłam na włosach. Po 2h opłukałam włosy ciepłą wodą i spieniłam szampon (Green Pharmacy pokrzywa zwyczajna) tylko na skalpie, następnie nałożyłam odżywkę d/s (Nectar of Nature) i po chwili spłukałam.


Pozostawiłam do naturalnego wyschnięcia, przeczesałam na sucho Tangle Tezzerem.






Włosy są odpowiednio nawilżone i gładkie oraz pięknie błyszczą, bez problemu się rozczesały. Końcówki są dociążone. Na szczęście włosy nie oklapły, bo dokładnie umyłam skalp. Zapach maski al latte utrzymał się do samego wieczora :)







Wasz ulubione metody olejowania?? :)



Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. Ja olejuję na suche włosy :) ale ten pomysł też mi się bardzo podoba :D masz piękne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana czy mi się wydaje czy włosy są zbyt dociążone ? :) Prezentują się bardzo ładnie, ale obawiam się, że moje włosy po takiej miksturze mogłyby się zbyt bardzo wygładzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest takie ryzyko ale ja myję włosy codziennie choć staram się co dwa dni więc nie ma obawy jeśli mowa o dociążeniu :)

      Usuń
  3. Ja olejuję włosy na sucho, to dla mnie najlepsza metoda:)
    Widać, że Twoje włosy polubiły tę mieszankę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najczęściej olejuję na sucho, ale z maską też lubię, to chyba najszybszy sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać jak ładnie są dociążone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pieknie wygladaja :) Serum olejowego jeszcze nie probowalam, olejuje na siemie lniane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja robiłam kiedyś podobne olejowe serum, ale średnio się u mnie sprawdziło. Do tej pory olejowałam włosy na sucho, teraz próbuję olejować je na mokro przed myciem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie najlepiej olejowanie sprawdza się na wilgotnych włosach lub właśnie w postaci serum;) włosy ślicznie wyglądają, szczególnie na drugim zdjęciu ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne serum a włosy sliczne

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz śliczne włosy :)
    Takie serum to bomba witaminowa dla włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz piękne włoski ! :)

    http://sniadanielejdis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Baaardzo ładny błysk! Ja olejuję na leniwca - na wilgotne włosy nakładam swoją mieszankę olejów na około godzinę przed myciem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ładnie błyszczą. ;] Też lubię tą maskę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne, długie włosy ;) Maskę Crema al latte też bardzo lubię, natmoast z olejkiem arganowym chyba się nie polubiliśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam olejowanie na zwilżone uprzednio włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie najlepiej się sprawdza olejowanie na maskę/odżywkę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa metoda. Końcówek włosów w ogóle nie myjesz szamponem? Nie są tłuste?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myję ;) a czasem tylko na długości przeciągam pianę, kiedy wiem, że nie są obciążone wcześniejszymi zabiegami :)

      Usuń
  18. moja ulubiona metoda to olejowanie na odżywkę, na sucho nie bardzo :) ale też czasami tak naolejuję :) pięknie błyszczą Twoje włoski, dociążone i odżywione, super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja najbardziej lubię olejować włosy na sucho aplikując odpowiednią dawkę oleju na długość z naciskiem na końcówki :)

    OdpowiedzUsuń