Strony

Cardigan from Zaful

Sezon na swetry uważam za otwarty !


Tym razem poszukuje ciekawego i oryginalnego kardigana. W Zaful aż roi się od dokładnie takich, które trafiają w mój gust ;). A może ktoś poleci mi sklep, w którym znajdę podobne cuda stacjonarnie?

Interesuje mnie długość za pośladki lub maksymalnie do kolana. Mile widziane łączone kolory, wzory i plecione warkocze ;). Ot taki milusi kardigan na sezon jesień - zima.

Przy okazji, kto mi kliknie TUTU TU


KLIK

KLIK

KLIK

KLIK

KLIK

Który wpadł Wam w oko? :)


Udostępnij ten post

17 komentarzy :

  1. Fajne rzeczy pokazałaś, pomagam - 41,99$, 30,99$ :)
    Klikniesz też u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie ciepłe kardigany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesienną porą bardzo lubię swetry trzy ostatnie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeci jest bardzo ładny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pierwszy najbardziej mi się spodobał ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takiedługie kardigany ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, po prostu rewelacja!
    Wydaje mi się, że naprawdę warto by takie kardigany przetestować :)
    Są super, więc biorę w ciemno :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez ostatnio rozgladam sie za sweterkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne, ciekawe podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń