Strony

Szampon oczyszczający / zdzierak dobry dla każdej włosomaniaczki ? - Barwa Naturalna Szampon lniany wzmacniający z kompleksem witamin

Tani, łatwo dostępny, a zarazem dobry szampon oczyszczający




Dzisiaj zabieram wszystkie moje obserwatorki na poszukiwanie idealnego zdzieraka :D chyba tylko włosomaniaczki będą wiedziały o co chodzi :D 


Opis produktu: 

Szampon przeznaczony do włosów suchych, słabych i łamliwych

Zawiera:

Odżywczy len
Kompleks witamin
Zmniejszona ilość alergenów




Zapewnia włosom:

Świeżość i puszystość
Zdrowy wygląd
Ochronę przed uszkodzeniami

Skład: 

Aqua (woda), Sodium Laureth Sulfate (silny detergent - myje, usuwa zanieczyszczenia, może uczulać), Lauramidopropyl Betaine (antystatyk - działa oczyszczająco, odżywczo i pianotwórczo), Cocamide DEA (substancja myjąca - usuwa zanieczyszczenia, może uczulać), PEG-75 Lanolin (emolient/emulgator - zapobiega odparowywaniu wody, zmiękcza, wygładza, nawilża), Sodium Chloride (substancja polerująca, ścierająca, zagęszcza), Cocamidopropylamine Oxide (antystatyk/stabilizator - zapobiega elektryzowaniu się włosów), Propylene Glycol (glikol propylenowy - nawilża, ułatwia penetrację substancji wgłąb skóry), Linium Usitatissimum Extract (wyciąg z nasion lnu - działa przeciwzapalnie, nawilżająco i zmiękczająco), Polysorbate 20 (detergent otrzymywany z oleju kokosowego - nie podrażnia, usuwa tłuszcz), Panthenol (prowitamina B5 - nawilża, regeneruje, natłuszcza, łagodzi stany zapalne), Linoleic Acid (kwas linolowy - hamuje utratę wody z powierzchni skóry), 




Linolenic Acid (kwas tłuszczowy typu omega-3 - odbudowuje warstwę naskórka, reguluje wydzielanie sebum, nawilża), Tocopheryl Acetate (stosowany zamiast witaminy E - hamuje procesy starzenia), Retinyl Palmitate (witamina A - odmładza, ujędrnia, rozjaśnia), Bioflavonoids (działa wzmacniająco, przeciwzapalnie, przeciwbakteryjnie, łagodząco, regulująco na skórę), Biotin (biotyna/witamina H/witamina B7 - wzmacnia cebulki włosów, kondycjonuje), Pyridoxine HCL (witamina B6 - zmniejsza wydzielanie sebum, kondycjonuje), Citric Acid (kwas cytrynowy - naturalny konserwant, rozjaśnia), Parfum (zapach), Methylchloroisothiazolinone (konserwant), Methylisothiazolinone (konserwant), Diethylhexyl Syringylidene Malonate (stabilizator filtrów przeciwsłonecznych), Caprylic/Capric Triglyceride (olej neutralny - natłuszcza, nawilża, zmiękcza, wygładza), CI 17200 (barwnik), CI 42090 (barwnik).


Cena: ok. 5 zł za 300 ml w Drogerii Natura, supermarkety np. Tesco, Carrefour


Opakowanie i konsystencja:



Szampon mieści się w plastikowej, przezroczystej butelce z zamknięciem na klik o pojemności 300 ml. Konsystencja jest stabilna, lekko gęsta, o przepięknej lawendowej barwie.


Moja opinia:

Szampon bardzo dobrze się pieni, niewielka ilość wystarczy, żeby umyć nawet długie włosy. Niestety aplikacja nie jest przyjemna pomimo słodkiego zapachu, który towarzyszy rozprowadzaniu specyfiku. Czuć, że włosy podczas mycia stają się tępe i szorstkie. Dotarcie palcami do samej skóry jest zatem bardzo trudne.

Podczas płukania mam ogromny problem z mocno splątanymi włosami, pomimo tego, że samo mycie przeprowadzam bardzo delikatnie. Po odsączeniu włosów z wody mam kołtunek nie do opisania, więc najlepiej nałożyć jeszcze jakaś treściwą maskę na długość włosów, żeby zaoszczędzić sobie kłopotu z rozczesaniem.




Po użyciu maski włosy są już bardziej podatne na czesanie, lecz ja i tak zawsze czesze je dopiero, gdy całkiem wyschną.

Kłaczki i skóra głowy po użyciu szamponu są dobrze oczyszczone, ale nie powiedziałabym, że tak dobrze jak po zastosowaniu Barwy Brzozowej. Pomimo tego są odbite od nasady i znacznie dłużej pozostają świeże. 

Kosmetyk łatwo rodzi sobie ze zmyciem masek i olejków, ale nie polecam zmywania oleju szamponem oczyszczającym. Kładziemy olej na włosy i spodziewamy się regeneracji, odżywienia i elastyczności zatem zmywanie go szamponem oczyszczającym mija się z celem, bo zwyczajnie olej wymyjemy. 

Ten szampon zaliczam zdecydowanie do kategorii szamponów oczyszczających, więc nie spodziewajmy się spektakularnych efektów pielęgnacyjnych. Jeśli zrezygnujemy z użycia maski włosy na długości będą sianowate i spuszone. Doznamy niemiłego skrzypienia podczas czesania. Także pamiętajmy o masce !




Co do składu to jest typowy dla szamponów oczyszczających. Kilka dość mocnych substancji myjących, wyciąg z lnu, biotyna, bioflawonoidy i kilka witamin. Biorąc pod uwagę cenę i fakt, że sprawdzi się najlepiej w roli szamponu oczyszczającego to uważam, że nie można mu nic zarzucić 😺. 


Przedstawiam zatem idealny zdzierak 😄


Udostępnij ten post

33 komentarze :

  1. Mi się strasznie podoba jego opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. raz na jakiś czas trzeba i takiego użyć :), ale fakt, bez maski potem mamy siano

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że go miałam. Nie pamiętam jednak działania, więc zapewne niczym szczególnym się nie wyróżnił.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Ja dawno nie miałam szamponu z Barwy :O Może kiedyś się na niego skuszę :) No z tym zdzierakiem to bez porządnej maski do włosów ani rusz :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :D ale raz na jakiś czas jest wręcz wskazany :)

      Usuń
  5. Mnie opakowanie już przyciąga do tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że istnieją szampony zdzierające :o Chyba na razie ich nie potrzebuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że każdy ich potrzebuje tylko nie każdy musi o tym wiedzieć. Powracający łupież, szybkie przetłuszczanie, włosy matowe i bez życia to tylko kilka przykładów które potrzebują od czasu do czasu mocnego oczyszczenia :) oczywiście trzeba także wziąć poprawkę na włosy farbowane, które poprzez szampony oczyszczające szybciej tracą pigment.

      Usuń
  7. Nigdy nie używałam go i szczerze powiedziawszy nawet nie znam tej firmy, ale polecam Ci kochana szampon z białego jelenia, nie posiada sylikonów, które obciążają włosy i na prawdę dobrze je czyści :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci za polecenie :D może to być kolejny dobry zdzierak :) z chęcią wypróbuje

      Usuń
  8. Sto lat nie miałam nic z Barwy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kojarzę :D Dawno nie miałam nic od nich :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojoj..dawno nie miałam kosmetyków tej marki. U mnie używanie jakiegokolwiek szamponu, bez maski czy odżywki, niestety nie wchodzi w grę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię jak szampony są takie tępe już podczas użycia i plączą włosy. Na pewno po niego nie sięgnę, dla mnie byłby za mocny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba nigdy nie miałam nic z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie uzywalam tego rodzaju szamponow.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię produkty Barwy, tego szamponu jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie spotkałam się wcześniej z tym szamponem ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie niestety szampony barwy się nie sprawdziły, podobnie jak inne drogeryjne :( gdyby nie profesjonalne szampony fryzjerskie do włosów suchych to moje włosy byłyby całkiem zniszczone, a tak udało mi się je odbudować :)

    OdpowiedzUsuń