Strony

Kosmetyk z Carrefour - Delikatny szampon do włosów Nectar of bio

Bio linia z Carrefoura - czy warto ?




Witajcie kochani 😊 dzisiaj mam dla Was produkt, który chyba mało kto kojarzy. Marka Nectar of Bio przykuła moją uwagę na kosmetycznych półkach Carrefoura. Nie wiem czy jest to typowa marka stworzona pod ten supermarket, czy można ją kupić gdzieś jeszcze. Z racji tego, że nie jest znana postaram się dzisiaj przybliżyć Wam nieco temat delikatnego szamponu do włosów od Nectar Of Bio. 





Kosmetyk zamknięty jest w plastikowej butelce o pojemności 250 ml. Szata graficzna zachowana w bieli z zielonym akcentem mnie osobiście przekonuje. Konstancja produktu jest odpowiednia o delikatnym zapachu. 





Produkt stosuje przy każdym myciu, czyli co dwa dni. Najpierw mocze włosy i skórę głowy po czym rozprowadzam szampon na skórze głowy i wykonuję masaż.  Ilość jakiej używam to odpowiednik jednej sporej łyżeczki. Skąd ta rozrzutność? Niestety kosmetyk podczas aplikacji bardzo szybko ginie. Co prawda ilość piany jest spora, ale po około 20 sekundach od nałożenia piana zwyczajnie znika. Ten czas jest za krótki, aby dokładnie umyć skórę głowy, więc zmuszona jestem dokładać kolejną porcję. Włosy na długości przeciągam jedynie pianą, która spływa. Bez pocierania, bo jeśli czytacie mnie dłużej wiecie, że włosów na długości staram się nie myć. 





Produkt nieznacznie plącze włosy, które po wyschnięciu w zasadzie bezproblemowo rozczesuję. 

Włosy po użyciu szamponu są czyściutkie, miękkie, błyszczące i odbite of nasady. Jeśli chodzi o przedłużanie świeżości to jestem pod wrażeniem. Bez problemu mogę myć włosy, co drugi dzień. Czasem nawet miałam wrażenie, że na 3 dzień wyglądały by wciąż dobrze. 





Niestety szampon gromadzi się na skórze głowy przez co zmuszona jestem wykonywać peeling znacznie częściej. Poza tym zauważam jakieś niepokojące swędzenie skóry głowy. Wydaje mi się, że to przez detergent, który miał być słabszy od typowego SLS, ale producent postawił na jego zamiennik (ALS), który w gruncie rzeczy do delikatnych nie należy. Cenię sobie, że tak wysoko w składzie znajduje się sok z aloesu, ale dopiero gdzieś pod koniec olej migdałowy. Więcej cudownych składników w nim nie znajdziecie, ale na szczęście złych też nie. 





Nie jestem w stanie Wam go polecić, bo sposób aplikacji oraz swego rodzaju reakcja alergiczna nie działają na jego korzyść. Mówiąc krótko aplikacja się przedłuża przez co tracimy czas. Ponadto osoby z delikatną skórą mogą odczuwać dyskomfort przy stosowaniu tego produktu. 


Udostępnij ten post

201 komentarzy :

  1. Niestety nie mam Carrefoura w swoim mieście :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja skóra głowy jest niezwykle wrażliwa, więc uczucie swędzenia po użyciu tego szamponu jest niepokojące ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja dawno tam nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey, czy nadal farbujesz włosy na jasny blond? Jeśli tak polecam Ci Syoss chłodny blond 9-11. Na odrosty ciemny blond wychodzi piękny i chłodny blond. Farba nie uczula i nie wypadają po nim włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za polecenie 😊. Teraz aktualnie nie farbuje całych włosów bo daje im trochę odpocząć ale będę miała na uwadze Twoje polecenie gdy wrócę do farby 😊

      Usuń
    2. Mam nadzieję że i u Ciebie wyjdzie w końcu chłodny blond. Nie polecam Garniera 111 color naturals, bo wychodzi ciepły blond. Nie kupuj też Alfaparfu, bo włosy odpadają po tej farbie...Tak jakbyś ścięła je nożyczkami, tak odpadają!!!

      Usuń
    3. Garniera już kiedyś próbowałam ale tak jak piszesz to była porażka 🤦‍♀

      Usuń
  5. Farbuje nią tylko odrosty i nie niszczą się włosy po tym Syossie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Srebrny blond i popielaty blond z Syossa też ładnie wychodzi na ciemnym blondzie. Farba nie uczula, nie niszczą się włosy po niej, nie wypadają włosy po niej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam właśnie swój naturalny taki ciemny blond 😊

      Usuń
  7. Chłodny blond 9-11 Syoss jest najzimniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  8. W Rossmanie Schwarzkopf Oleo Intese chłody blond 9-11 kosztuje teraz (do 15.11 2021 roku) 14.99. Przecena z 24.99 złoty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam pytanie do Magdaleny- Szmaragdowego Deszczu. Jak łapie Ci włosy farba z Joanny Srebrny Pył? Czy odrosty ta farba łapie na zimny blond? Po jakim czasie ta farba żółknie? Czy rudzieje? Czy kolor jest zimny? Czy niszczy ta farba włosy? Czy wypadają Ci włosy po tej farbie? Z chęcią bym spróbowala, ale obawiam się jej. Czytałam u Ciebie na blogu, że ta farba łapie na siwo. Lubię taki zimny blond. Najlepsza farba jak do tej pory to Schwarzkopf Syoss Oleo Intese 9-11 chłodny blond. Jest chłodna na moich włosach, a mam ciemny blond naturalny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj 😊 jeśli chodzi o farbę Joanny Srebrny pył to muszę przyznać że dobrze ją wspominam. Co prawda odrost nigdy nie wypadał na chlodnu, zwykle był złoty ale na długości gdzie włosy były już wcześniej farbowane na blond wychodził srebrzyscie i ten efekt bardzo mi się podobał! Wypadanie włosów po tej farbie było minimalne.

      Z kolei jeśli chodzi o Syoss Oleo to też miałam z nią doświadczenia. Kolor wychodził świetny! Zimny zarówno na długości jak i na odroscie. Ale minus był taki że włosy po tej farbie leciały mi garściami 😭

      Usuń
    2. Czy masz na myśli blond Los Angeles, który wyszedł Ci chłodno czy Jasny blond? Bo Los Angeles to nie Oleo Intese chociaż też to Syoss ;-)

      Usuń
    3. Tak blond los angeles farbowałam i masz rację to nie jest oleo ale zanim wypróbowałam los Angeles to testowalam jakąś z oleo ale teraz nie jestem w stanie przypomnieć sobie nazwy 😞

      Usuń
    4. To był chyba jasny blond z Oleo Intese ze Schwarzkopfa. Bardzo ładny blond miałaś po nim :-)

      Usuń
  10. Pięknie Ci dziękuję za odpowiedź :) Nie ma farby idealnej? Może spróbuj ten chłodny blond 9-11 z Syossa Oleo Intese i nakładaj na wyolejowane włosy oraz przetluszczone włosy. Farbę trzymaj proszę 30 minut.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kochana dobrze ze mi przypomniałaś o tym by kłaść farbę na wyolejowane włosy 😍 pamiętam że kiedyś tak robiłam i efekt był super a włosy w zdecydowanie lepszej kondycji !

      Usuń
  11. Po Lorealu wypadają mi bardzo włosy. Joico rudzieje...a kosztuje ponad 60 zł. Na allegro i to bez przesyłki... Po Alfaparfie włosy odpadają wszystkie włosy. Farbuje tylko odrosty. Włosy mam ciemny blond. Ani nie cienkie ani nie grube. Po Alfaparfie włosy z do talii odpadły wszystkie do długiego boba!!!... Farbowałam Alfaparfem 1 do 2. Czyli 30 ml farby i 60 ml oksydantu. To była 9 procentowa woda utleniona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę? Jestem w szoku !😯 a kiedyś pod jakimś postem właśnie dziewczyny polecaly mi Alfaparf 😭 dobrze ze nie wypróbowałam

      Usuń
  12. Aha rozjaśniacz nawet na niskiej wodzie niszczy bardziej niż nawet super rozjaśniająca farba...

    OdpowiedzUsuń
  13. Aha, ja nie stosuję rozjaśniaczy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Goldwell farby do włosów bardzo wysuszają włosy...

    OdpowiedzUsuń
  15. Na prawdę włosy mi odpadły po Alfaparfie z do talii do długiego boba!!! Fajnie, że odpisujesz :-* To była mieszanka 11.11 czyli b.b.b.jasny blond głęboki popielaty i 11.21 czyli b.b.b. jasny perłowo-popielaty. Włosy odrosły. Mam je do ramion i nie są już zniszczone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam że odpisuje z takim opóźnieniem ale chorowałam i dopiero wracam do życia 😊

      Usuń
    2. Ale zawsze jakoś Alfaparf mnie kusił. Czasami przeglądam sobie zdjęcia dziewczyn po kolroyzacji tą farbą i kolor na prawdę jest zachwycjący

      Usuń
  16. Farbowałam Alfaparfem na 45 minut. Joico kosztuje ponad 60 złoty do tego trzeba dokupić oksydant + przesyłka i szybko rudzieje...

    OdpowiedzUsuń
  17. Też czytałam, że Alfaparf jest świetny...ale okropnie niszczy włosy!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Farbę Alfaparf nakladalam na całkowicie naturalny ciemny blond.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze takiej farby nie miałam!!! Z włosów do talii odpadły mi włosy do dłuższego boba. Wszystkie odpadły...:-(

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli masz wypadanie androgenowe (tzn. wypadanie włosów na przedzialku i zakola) to nie można stosować kozieradki. Ja miałam wypadanie włosów androgenowe. Kozieradkę używałam kiedyś, kiedy miałam zdrowe hormony. Nie wiem, czy pomogła. Na podwyższone hormony zmieniłam leki, biorę tabletki na obniżenie prolaktyny, która odpowiada za wypadanie włosów i kerabione booster, która obniża poziom prolaktyny. To tabletki z apteki bez recepty. Brałam Seboradin Fitto Cell i Forte i włosy leciały garściami. Vichy z aminexilem sp94 włosy nie wypadały i trochę się zagęściły. Teraz używam Ducray spray i jestem po pierwszej aplikacji. Naftę i oleje ajurwedyjskie używałam i bardzo przetluszczaly mi włosy oraz ciemniały mi włosy. Olejek z papryczki chilli i lopianowy nic nie pomógł. Pomagały maski drożdżowe i jajeczne. Radical ampułki nic nie pomogły. Mam Vichy, szampon Vichy i Kerastase - ampułki. Szampon Vichy jest super. Włosy nie wypadają, są dobrze oczyszczone, lśniące i gładkie. Miałam jeszcze Vichy że stemoksydyna (mam jedno opakowanie+ zużyłam już trzy opakowania).Super. Włosy odrastają. Miałam dermene i nic nie pomogła. Miałam woski jak hennę treatment vax (wszystkie rodzaje) i nic nie pomagly. Oraz Seboradin booster też nic nie pomógł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam też ampułki Vichy :)

      Usuń
    2. Ja stosowałam kiedyś kozieradke i mam wrażenie że minimalnie mi pomagała. Znaczy włosy nie zagościły się ale na pewno zaczęły szybciej rosnąć i trochę mniej wypadać. Z kolei po ciąży próbowałam kozieradke to już efektu nie było prawie wcale 🤷‍♀

      Usuń
  21. Biorę też tabletki na włosy (różne). Zależy jaka jest promocja i na co. Piję siemię lniane, drożdże z mlekiem i wodę z oliwą, aloesem i sokiem z cytryny oraz wodą. Zdrowo też odżywiam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zdrowe odżywiania na prawdę daje efekty 👌

      Usuń
  22. Robię też płukanki z cebuli i one też mi pomogły. Biorę cebulę, obieram i zaparzam wrzątkiem używam do ostatniego płukania skalpu. Pomaga. Lubię też płukanki rozjaśniające włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie rozjaśniajace u Ciebie działaja?

      Usuń
    2. Płukanki rozjaśniające, które używam to lipa, sok z cytryny i olejek cytrynowy, miód, ocet jabłkowy. Rumianek, dziewanna i nagietek rozjasniaja, ale zazolcaja blond.

      Usuń
    3. Podobnie jest z rabarbarem.

      Usuń
    4. Kiedyś właśnie próbowałam płukanki z rumianku i dawała fajne efekty 😊

      Usuń
  23. Chciałam pójść na mezoterapię igłowa na skórę głowy, ale można po Mezo mieć martwicę skóry. Chyba się nie odwaze...

    OdpowiedzUsuń
  24. Po olejach ajurwedyjskich włosy leciały mi garściami... Jantar nic nie pomógł mi...

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie Syoss los Angeles jest za ciepły...

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam Syoss także platynowy blond i perłowy, i oba wyszły ładnie, i chłodno :-) Włosy nie były zniszczone, nie wypadaly.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo duzo zależy od kolory wyjściowego czyli tego na który nakladasz farbę 😊. Ja odrost mam ciepły ciemny blond a na długości włosy są już nie raz traktowane farba. Dlatego odrost zawsze wychodzi mi ciepły a długość chłodna

      Usuń
  27. Wcierka only bio nic nie pomogła...

    OdpowiedzUsuń
  28. Maska Łopianowa nic mi nie pomogła...

    OdpowiedzUsuń
  29. Powiem Ci, że Syoss Oleo Intese 9-11 chłodny blond to najzimniejszy blond, jaki miałam. Włosy nie niszczą się od tej farby, nie wypadają a blond jest chłodny i wypłukuje się do beżu. Ja Ci go bardzo polecam. Te wszystkie komentarze jako anonimowy to ja - Kam. Przepraszam, że nie piszę do Ciebie w jednym komentarzu, ale zwyczajnie zapomniałam dodać to i owo :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wella koleston szybko żółknie, a wellaton nie jest zimny...

    OdpowiedzUsuń
  31. Hey, teraz o wcierkach. Sattva ma takie z kozieradka, pokrzywą, banfii za mocno grzeje w głowę a anwen wcierka jest na rzepie i kozieradce. Czyli pokrzywa i rzepa przyciemnia za bardzo, banfii po aplikacji trzeba zmywać i kozieradka nie jest na wypadanie androgenowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych które wymienilas to korzystałam tylko z banfii i miałam wrażenie że zahamowala mi wypadanie po ciąży 😊

      Usuń
    2. Czy banfii nie grzała Cię w głowę?

      Usuń
    3. Radical Forte nic nie pomógł i bardzo grzał mnie w głowę. Chodzi mi o ampułki.

      Usuń
    4. Ja nie odczuwałam uczucia grzania 😊 nie wiem z czego to wynika a próbowałam dwie różne wcierki z banfii. Tylko że mnie strasznie odrzucal zapach

      Usuń
  32. Ja mam pytanie do Magdaleny- Szmaragdowego Deszczu. Jaką maskę i szampon polecasz najbardziej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno polecam ten
      http://szmaragdowy-deszcz.blogspot.com/2017/08/pierwszy-krok-do-agodnie-oczyszczonych.html?m=0

      Niestety jest drogi i skład ma dość długi ale jeśli chodzi o substancji to nie ma się czego przyczepić. Ale trzeba mieć na uwadze że substancja myjaca nie należy do najdelikatniejszych

      Usuń
    2. Z tańszej opcji polecam ten
      http://szmaragdowy-deszcz.blogspot.com/2021/09/kolejny-kosmetyk-do-pielegnacji-wosow.html

      Produkt łatwo dostępny i cenowo przystępny 😊 skala wzorowy 💪

      Usuń
    3. I na pewno mogę polecić ten
      http://szmaragdowy-deszcz.blogspot.com/2019/07/nowosc-w-pielegnacji-moich-wosow-agodny.html?m=0

      Skład krótki i rewelacyjny 😊

      Usuń
    4. Te które wymieniłam to kategoria szamponów łagodnych na ogół do stosowania nawet na codzień 😊

      Usuń
    5. Bardzo Cię proszę napisz mi jakie szampony polecasz. Piszę z telefonu i nie mogę wejść w polecone przez Ciebie linki :-)

      Usuń
    6. Ja bardzo lubię szampony z Loreal, Bikap, Alfaparf, Natur Vital, Vichy, Wardi Shan.

      Usuń
    7. Z tańszych Hair Balance by Olny Bio

      Usuń
    8. Droższa opcja SZAMPON DO CZĘSTEGO STOSOWANIA TF MINERAL TREATMENT

      Usuń
    9. Również super jest KHADI SHIKAKAI

      Usuń
  33. Tę farbę z Alfaparfu, która odcięła mi włosy z do talii do krótkiego boba dodałam Joannę Ultraplex porcję jednej strzykawki. Tę mieszankę nakładam na naturalny ciemny blond. Trzymałam 45 minut. I włosy mi odpadły!!! Nie kupię już nawet Olaplexu,bo Joanna to tańszy zamiennik Olaplexu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie próbowałam ani ultra ani olaplexu ale naczytałam się wlansie że to nic nie warte 🥴

      Usuń
    2. Dokładnie

      Usuń
  34. Przepraszam że odpisuje z opóźnieniem ale dopadła mnie choroba i dopiero wracam do funkcjonowania ❤

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdrówka Ci życzę :)
    Zaryzykowalam i kupiłam Radical mezoterapię mikroiglową. W opakowaniu są ampułki i roler do naklowania skóry głowy. Jest bardzo delikatny. Jestem po pierwszym użyciu. Włosy i tak lecą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci 🥰❤
      Koniecznie daj znać jakie efekty 😊 trzymam kciuki !

      Usuń
  36. Włosy mi lecą, bo farbowałam się teraz lorealem recital preference. Kolor jasny blond popielaty copenhagen 8.1 i 10.21 kolor Stockholm b.b. jasny opalizujący blond. Mam beżowy blond, ale włosy mi lecą... Najmniej mi wypadają włosy po Schwarzkopf Syoss Oleo Intese :) Muszę do niej wrócić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dobrze na nią reagujesz to pewnie nie ma co kombinować z innymi 😊

      Usuń
  37. Ja polecam także szampony i odżywki rozjaśniające włosy. Szukaj masek i szamponów bez rumianku, który ozlaca blond włosy. Ja lubię Johna Friede violet crush i hilighting.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jest szampon i odżywka toni&guy do blondu. Jest to bezbarwny duet bez rumianku. Uwielbiałam szampony i odżywki biosilk wszystkie! Co one robiły z włosami :) A i Vichy wszystko do włosów :) Biosilk jest już niedostępny w Rossmanie.

      Usuń
    2. Aha i szampon Natural Vital z zenszeniem i aloesem jest świetny. Mam przetłuszczające włosy i normalne końcówki. Farbuje je na jasny blond. Farbuje tylko odrosty. I po trzech dniach od mycia włosy były puszyste i uniesione do góry. Nie były też tłuste. A myję włosy co dwa, trzy dni. Szampony tę zawierają chyba SLS i są bezsilikonow.

      Usuń
    3. O to coś dla mnie bo ja również mam włosy przetłuszczajace i nasady i normalne na końcach 😊 dzięki za polecenie

      Usuń
  38. Teraz jest promocja w naturze. Do 1 grudnia Syoss Oleo Intese jest taniej. Było 24.99 a jest 17.99.

    OdpowiedzUsuń
  39. Aha, ja stosuję także maski drożdżowe i jajeczne receptury babuszki agafii, jak i te, które robi się z drożdży i jajek. Daje jajko, drożdże, czasem majonez, żel aloesowy, Seboradin booster forte, kiedyś olej (różne oleje i naftę) i nakładam tylko na skalp. Na 30 minut i myję szamponem Loreal elsseve color Vive do włosów farbowanych. Jajko można stosować 1-2 razy w miesiącu, a drożdże 1-2 razy w tygodniu. Włosy rosną i są bardziej gęste. Ja polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ! Nie słyszałam nigdy wcześniej o takiej mieszance 😊

      Usuń
  40. Dodaje również kawior do maseczki, a także Wit a+e i olejek z wiesiołka.

    OdpowiedzUsuń
  41. Dodawałam także sok z arbuza i kakao oraz algi. Włosy były gładkie i puszyste oraz były nawilżone.

    OdpowiedzUsuń
  42. Robiłam też płukanki lniane - moje ulubione, bo włosy były gładkie i lśniące, płukanki z roiboosa, jak byłam ruda oraz płukanki z białej i zielonej herbaty i owsa, mleka, wody ryżowej, i wody po makaronie. Włosy po były tępe. Po mleku były grubsze. Robiłam płukanki z piwa-wlosy były złociste. Płukanki z korzenia pietruszki i bławatka - włosy były złociste.

    OdpowiedzUsuń
  43. Po mleku kokosowym włosy były takie sobie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Płukanka z l-cysteiny i nafty - włosy były zbyt puszyste, wręcz suszone.

    OdpowiedzUsuń
  45. Witaj, jestem po drugiej dawce mezoterapii mikroiglowej. Włosy wypadają w mniejszym stopniu. Stosuję też jajka, aloes, Seboradin forte booster oraz drożdże. Stosuję też płukanki lniane, z piwa i rozjaśniające włosy. Przyjmuję witaminy. Włosy zagęściły się. Jest dobrze, ale mogłoby być jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że będzie jeszcze lepiej na pewno 😊 tak myślałam że trzeba czasu zanim pojawi się efekt. Super gratuluje Ci! ❤

      Usuń
  46. A i płukanki cebulowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam także olejku z wiesiołka zewnętrznie i wewnętrznie. Włosy po wiesiołku są super.

      Usuń
    2. Używałam także rzepę. Włosy mi bardzo przyciemniala, ale włosy nie wypadały.

      Usuń
  47. Teraz w Rossmanie jest promocja na Schwarzkopf Oleo Intese z 27.49 na 14.99. Promocja trwa od 01 grudnia do 15 grudnia 2021 r. Więc super :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Tylko proszę pamiętaj o olejowaniu włosów przed użyciem szamponu Narur Vital. Kupisz go w Naturze. Czyści super, szczególnie z zenszeniem. Włosy są czyste z 3/4 dni, a mam włosy przetłuszczające się. Dziękuję za Twoje odpowiedzi i rady :-* :-) Dam znać, jak będzie po mezoterapii mikroiglowej. Ten roller do masowania skalpu jest bardzo delikatny. Martwicy nie uswiadczysz.

    OdpowiedzUsuń
  49. Robiłam płukankę rozjaśniającą włosy, a jestem po Mezo. Trochę szczypalo, ale przeszlo. Do szamponu dodaję olejek pichtowy, olejek cytrynowy ��, gencjane, glicerynę, facelle z rumiankiem, wodę i szampon Loreal elsseve color Vive. Maska to Loreal elsseve color Vive i dodaje do niej mąkę ziemniaczaną.

    OdpowiedzUsuń
  50. Jeszcze są spraye do rozjaśniania włosów. Ja miałam Joannę, która dawała żółty blond i Johna Friede, która nadawała odcień blondu, jaki mamy po słońcu. Spraye takie są niedobre, bo pryskasz włosy po myciu i nie zmywasz go już. To sprawia, że włosy zaczynają się niszczyć i wypadać. Lepsze są farby, bo je zmywasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze trzeba użyć suszarki i prostownicy. To sprawia, że włosy się niszczą.

      Usuń
    2. O to faktycznie lepiej pomyśleć o farbie niż takim spreyu

      Usuń
  51. Zapomniałam napisać. Przepraszam. Masz piękne włosy. Jakie polecasz odżywki/maski do włosów? Ja polecam Loreal Elsseve (wszystkie), Loreal proffesionell, Vichy, Garniera, L'biotica, maski z farb. Wolę te z silikonami oraz Kałków Planetę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również bardzo lubię elsseve ale też super skład mają Kallosy. Wypróbowałam jeśli nie wszytskie wersje to na pewno większość z nich i dla mnie efekt dają podobny. Wygladzenie, nablyszczenie i super rozczesywanie

      Usuń
  52. Kallos plancete.

    OdpowiedzUsuń
  53. Inne kalosy mi nie odpowiadaja... Czy używasz jakiś nabłyszczaczy? Ja lubię chi, gliss kur, L'biotice oleokremy i Loreal Elsseve, profesjonalny oraz Kerastase.

    OdpowiedzUsuń
  54. Mam też Ducray spray. Stosuję się go 3 razy w tygodniu. Włosy wypadają w mniejszym stopniu. Mam też minoxidil w nanosomach. To jest lekarstwo na wypadające włosy. Stosuję się go w stymulacji wzrostu włosów. Na razie stosuję mezoterapię mikroiglowa. Dzisiaj farbowałam się Lorealem 8.1 jasny blond popielaty i 10.21 b.b. jasny opalizujący blond. Farba to Loreal Recital Preference. Włosy mi wypadły w dość dużym stopniu. Mam beżowy blond. Teraz w hebe jest w promocji Schwarzkopf Syoss Oleo Intese chłody blond 9-11 z 25 zł na 20 zł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widać efekty po mezo?

      Usuń
    2. Mniej włosów wypada po mezoterapii mikroiglowej.

      Usuń
    3. Ale miałam przerwę podczas Mezo, bo farbowałam włosy...na jasny popielato-perlowy blond.

      Usuń
  55. W hebe ta promocja trwa do 24 grudnia b.r. :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Robiłam badania krwi. Na reszcie mam niską prolaktynę. Więcej włosów nie stracę. Żelaza mam za mało. Muszę brać Metz Special, ale mam jeszcze skrzypowite, kolagen z kwasem hialuronowym, wiesiołek, tran i witaminy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już żelazo z witaminą c. Suplementuje braki żelaza w krwi.

      Usuń
  57. Przepraszam, to Merz Special

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak nawet ostatnio słyszałam i tym i podobno działa 😊 trzymam kciuki !

      Usuń
  58. Nadal mam lekkie prześwity na skórze głowy... Obawiam się, że włosy nigdy mi nie odrosną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey, jest już lepiej. Włosy zaczynają odrastać. Nie jest jeszcze idealnie. Stosuję Mezo mikroiglowa i terapię peptydowa.

      Usuń
    2. Płukanka rozjaśniająca włosy podrażnia mi głowę po Mezo. Muszę zmywać ze skalpu płukankę. Szkoda, bo odrosty nie będą rozjaśniać się. Nie mam łysienia androgenowego, to spróbuję ponownie kozieradkę. Stosuje się ją 3 tygodnie i tydzień przerwy. Chciałam jeszcze spróbować sattvy do wypadających włosów, ale one przyciemniają włosy. To odpada. Pamiętam, że używałam kiedyś rzepy i pokrzywy i wyglądałam, jak nie blondynka...

      Usuń
    3. Super że włosy odrastaja! Cały czas trzymam kciuki za Ciebie! Powiedz mi czy znalazłaś powód tej utraty włosów?

      Usuń
    4. Nie dziękuję :) Wypadały mi włosy po brakach żelaza w krwi i podwyższonej prolaktyny też w krwi.

      Usuń
  59. Aha rabarbar przyciemnia moje blond włosy. To żółty barwnik. Rumianek jak ociepli, to zmyje się. A rabarbar nie zmywa się.

    OdpowiedzUsuń
  60. Płatek bławatek też ozlaca nie wychładza.

    OdpowiedzUsuń
  61. Maseczki z henną zrudzaja włosy, a nakładane na skalp przetłuszczają włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam bardzo jasny popielaty blond i używałam maski do włosów z L'biotici do włosów suchych z henną, miodem i olejkiem migdalowym, miałam też prawie wszystkie maski z L'biotici, włosy po maskach z henny przyciemnialy mi włosy z bardzo jasnego blondu do jasnego, miodowego blondu...

      Usuń
  62. Lubię L'biotice bez henny, czyli szampony, maski i Oleo kremy z perłami, kolagenem, złotem i diamentami.

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie używałam kwasu jabłkowego do rozjaśniania włosów. Może on wysuszać włosy...

    OdpowiedzUsuń
  64. Mam już kozieradkę. Ona podwyższa testosteron... więc po niej będą wypadały włosy... Zużyje ją do picia raz na miesiąc. I nie wrócę do niej.

    OdpowiedzUsuń
  65. Nadal w Rossmanie nie ma mojej ulubionej farby do włosów. Jest to Schwarzkopf Syoss Oleo Intese chłody blond 9-11...Sattva i wcierka Only bio jest na kozieradce, więc odpada.

    OdpowiedzUsuń
  66. Sattva wcierka jest też bez kozieradki, ale zawiera cynamon, zioła ajurwedyjskie, które przyciemniają i zrudzaja blond włosy...To szkoda, ale odpada. Szmaragdzie, czy znasz wcierki bez kozieradki, alkoholu denatu, które wzmacniają włosy bez przyciemniania i bez ich wysuszania, które przyspieszają włosy do wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  67. Wcierka Only bio też odpada, bo jest na kozieradce... Testosteron zawarty w kozieradce wzmacnia wypadanie włosów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę? Nie miałam pojęcia!

      Usuń
    2. Czytałam naukowe teksty w necie. Na prawdę kozieradka może powodować zwiększone wypadanie włosów, bo podwyższa testosteron w krwi i działa pobudzająco na dihydrotestosteron. A to odpadowiada za utratę włosów. Już nie czytam tego, co polecają wlosomaniaczki. Po żelatynie, agarze nie mogłam rozczesac się i wyrwałam kiedyś sporo włosów!

      Usuń
  68. Farba Alfaparf kolor 11.11 i 11.21, czyli b.b.b. jasny podwójnie popielaty i b.b.b. jasny perłowo-popielaty, która ścięła mi włosy z do talii na krótkiego boba w proporcji 1 do 2, czyli 30 ml farby i 60 ml oksydantu 9% wyszła na moim ciemnym blond się biało... To była biel. Obecnie farbowałam włosy Loreal Recital Preference 8.1, Copenhagen czyli jasny blond popielaty i 10.21, czyli Stockholm b.b. jasny opalizujący blond. Włosy po farbowaniu trochę wypadają, ale w mniejszym stopniu. Mam kolor 9, czyli b. jasny blond popielato-perlowy. Odrosty wtapiają się z farbowanymi włosami. Nadal nie ma mojej ulubionej farby... To Schwarzkopf Syoss Oleo Intese chłody blond, 9.11.

    OdpowiedzUsuń
  69. Robiłam kiedyś farbę na włosy z Garniera 111 color naturals to był b.b.b. jasny popielaty blond. Wyszedł mi żółtawy blond... Lubiłam farby z Garniera to był Belle color i Nutrisse. Już są one wycofane. Były dobre. Jestem ciekawa Olii od Garniera. Czytałam, że color sensation od Garniera niszczy bardzo włosy i kolor może wyjść żółto rudy, mimo popielatego kolorku.

    OdpowiedzUsuń
  70. Color sensation powoduje prawdopodobnie wypadanie włosów...

    OdpowiedzUsuń
  71. Powiem Ci, że robiłam włosy kiedyś Syossem platynowy blond i perłowy blond. Platynowy wyszedł na poziomie 9 z lekko truskawkowym połyskiem. Perłowy wyszedł jak na opakowaniu. Oba bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  72. Włosy mi nie wypadały, ani nie niszczyły się.

    OdpowiedzUsuń
  73. Były kiedyś farby, których nie zdążyłam wypróbować, jak np. Loreal sublimme mousse, Schwarzkopfy, w tym color maski.

    OdpowiedzUsuń
  74. Witaj Magdaleno, tu Kam :) Zamówiłam już trzy olejki cytrynowe, Merz Special i kupiłam ocet jabłkowy. Robię płukanki rozjaśniające włosy. Daje rumianek, lipę, miód, sok z cytryny, olejek cytrynowy i ocet biały. Dziewanna tylko ozlaca, nie rozjaśnia, rabarbar przyciemnia... Rabarbar robiłam do farby rabarbarowej i płukanki z rabarbarem. Chmiel jednak przyciemnia włosy. Szmaragdzie, czy znasz wcierki, które wzmacniają włosy, nie są na alkoholu i nie przyciemniają włosów? Nadal nie ma mojej ulubionej farby. A jest to Schwarzkopf Syoss Oleo Intese 9-11 chłodny blond... Czy używałam wychladzaczy włosów, jak gencjana, czy fioletowe płukanki? Czy używałas/będziesz używać hennę casusie lub sennes? Ja w liceum kupiłam sobie hennę brąz i skończyłam z czerwonymi włosami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam trzy olejki cytrynowe, Merz Special i trzy opakowania lipy.

      Usuń
  75. Czy używałas wychladzaczy włosów, jak gencjana, czy fioletowe płukanki?

    OdpowiedzUsuń
  76. henne cassie, a nie casusie.

    OdpowiedzUsuń
  77. Już widziałam, że używasz płukanki wychladzajacej z delii. Są też maski do chłodnego blondu, ale zawierają dmdm hydatoin. To substancja rakotwórcza... Jestem bardzo ciekawa cassi. Ona lekko rozjaśnia włosy. A jak dodasz amli, to wychodzisz blond :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *wychlodzisz blond, a nie wychodzisz blond :)

      Usuń
  78. Włosy po plukankach rozjaśniających włosy są jaśniejsze. Odrost wtapia się do farbowanych włosów.

    OdpowiedzUsuń
  79. Przy mezoterapii mikroiglowej Mama wyrwała mi niechcąco jednego włosa. Trzeba uważać. Jestem bardzo ciekawa cassi, bo sennes prawdopodobnie wychodzi żółto, a cassia złociście.

    OdpowiedzUsuń
  80. Jest jeszcze, oprócz cassi i senessa, henna jasny, średni i ciemny blond oraz złoty blond :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Henne można stosować na farbowane na blond włosy.

    OdpowiedzUsuń
  82. Kupiłam siemię lniane, witaminę b complex, płyn micelarny Eveline, białą herbatę i dwie farby Garniera Ollie 9.1 bardzo jasny popielaty blond dla Mamy. Farba wychodzi jasno, chłodno i nie niszczy włosów. Mamie pigmentuje tę farbę. Najpierw nakładam beż bez wody utlenionej i na to poziom 10 z wodą utlenioną. Oksydantu daje 6% Mamie zawsze wypadają włosy po farbowaniu. Niestety...

    OdpowiedzUsuń
  83. W Hebe, w Rossmanie nie ma mojej ulubionej farby do włosów. A jest to Schwarzkopf Syoss Oleo Intese chłody blond 9-11...

    OdpowiedzUsuń
  84. Używałam już Loreal Recital Preference, kolory: 8,1 jasny blond popielaty. 9,1 b. jasny popielaty blond. Wychodził zimny jasny blond. 10.21 b.b. jasny opalizujący blond. Wychodził jasno i zimnie. 8,3 jasny blond złocisty. Wychodził jasno i złociście. 9,2 i 10,2, czyli b. jasny blond beżowo-opalizujacy i b.b. jasny blond perłowy. Był zimny z truskawkowym efektem. Miałam 7,1 to średni blond popielaty. Był to ciemniejszy kolor popielatego blonu. Miałam 11,21 to b.b.b.jasny blond perłowy i 11,11 to b.b.b.jasny blond popielaty. Tę kolorki wyszły ciemno-zolte. Nie wiem, dlaczego nie wyszły mi one. Włosy po Recitalu wypadają. Robię tylko odrosty. Z Castinga miałam wszystkie farby, oprócz piaskowego blondu. Wszystkie wyszły, jak na opakowaniu. Włosy też lecą po tej farbie. Z Excellence miałam 8,1 jasny blond popielaty, 8,13 jasny beż, 9,1 to b.jasny popielaty blond i 10.21 b.b.jasny perłowy blond. Miałam jeszcze super jasne blondu z Excellenca, jak super jasny beżowy, złocisty i popielaty. Excellency wychodzą jak na opakowaniu. Farby Loreala nie niszczą włosów, ale po nich wypadają włosy. Kolory wychodzą jak na opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Schwarzkopf Syoss i Syoss Oleo Intese jest super! Lubiłam Lunel i Voila. Goldwell wychodził ciepło i bardzo wysuszal mi włosy, a kolorek miał być popielaty... Wellatony były za ciepłe. Palette to rozjaśniacze, których nie tknę. Miałam jeszcze Alfaparf, który obciął mi włosy z do talii na krótkiego boba! I Inoa, Majiblond, Majirel i Luo color od L'Oreal Proffesionell. Loreal wychodzi zimno, włosy lekko podsusza i bardzo po wypadają mi włosy! Miałam różne tonery od Schwarzkopfa, aby wychodzic włosy. Wychladzaja i nie niszczą włosów. Miałam Loreal Richesse de diacolor od L'Oreal Proffesionell. Kolor 10,12 to b.b.jasny popielato-perlowy. Wyszedł mi niestety ciepły blond.

      Usuń
    2. Aby wychłodzić włosy.

      Usuń
    3. Mama robi włosy Garnier Olia i ja też kiedyś nią robiłam. Kolory piękne, ale włosy po wypadają. Lubiłam Belle color i Nutrisse. Nie lubię naturals od Garniera. Mama też nie lubi tej serii.

      Usuń
  85. Robię włosy, co dwa miesiące.

    OdpowiedzUsuń
  86. Jest teraz promocja na kosmetyki Artishog szampony i odżywki w cenie z 26 zł na 18 zł. Promocja trwa do 31. 01 b.r. Czy lubisz kosmetyki do włosów bez silikonów? Bo Artishog Jagi Hupalo są bez silikonów. Okara blond by Rene Furterer są też bez silikonów. One mają rozjaśniać i nawilżać włosy dzięki okarze i olejku cytrynowego.

    OdpowiedzUsuń
  87. Witaj, mam toner Loreal Richesse de diacolor w kolorze 10,12 to b.b.jasny popielato-perlowy blond. Robiłam już nim, a teraz będę za tydzień go próbować. Miesza się go z 3% oksydantem. Wychodzi jasno i ciepło. Dzisiaj kupiłam podpaski i olejek pomarańczowy do płukanek rozjaśniających włosy. Dam znać, jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  88. Nie ma nigdzie mojej ulubionej farby do włosów. A jest to Schwarzkopf Syoss Oleo Intese chłody blond 9.11.

    OdpowiedzUsuń
  89. Olejek pomarańczowy �� lekko rozjaśnia włosy. Kupuję go jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Mam już olejki pomarańczowe, herbatę białą, witaminy b,c,a+e i tran oraz rutinoscorbin.

    OdpowiedzUsuń
  91. Mam też podpaski.

    OdpowiedzUsuń
  92. Witaj, robiłam wczoraj farbę L'Oreal Recital Preference kolor Stockholm, czyli b.b.jasny opalizujący blond. Włosy wypadają mi w niewielkiej ilości. Kolor wyszedł jasny i opalizujący. Jest piękny. Jak mieszkałam Copenhagen 8.1 jasny blond popielaty ze Stockholmem to uzyskiwalam beżowo popieato złocisto miedziany blond. Teraz mam opalizujący jasny blond. To też beż, ale już bez złota i miedzi. A mojej farby ze Schwarzkopfa Syoss Oleo Intese chłody blond 9-11 nadal nie ma w sklepach. :(
    Włosy dobrze reagują na moje wcierki i suplementy.

    OdpowiedzUsuń
  93. Chciałabym jeszcze mieć jaśniejszy blond, ale jest na pograniczu jasny a bardzo jasny. Od czubka mam poziom 10, czyli b.b.jasny a końcówki to poziom 11, czyli b.b.b.jasny. Mam lekkie sombre.

    OdpowiedzUsuń
  94. Robię włosom płukanki rozjaśniające włosy i nic nie są włosy jaśniejsze...Mam jasny blond.

    OdpowiedzUsuń
  95. Stosuję szampon z dodatkiem gencjany i nic nie wychładza mi włosów. Dodaję 5-7kropli i trzymam szampon fioletowy do 5 minut. Zero efektu. Mam jasny blond.

    OdpowiedzUsuń
  96. Wcierka do włosów Only Bio nic nie pomogła, ani u Mamy, ani u mnie...

    OdpowiedzUsuń
  97. Chciałabym jakiś dobry popielaty toner i żeby nie niszczyl włosów. Co mi polecisz, Szmaragdzie?

    OdpowiedzUsuń
  98. Prawdopodobnie Marion ma szampony koloryzujące kolorki platynowy blond i srebrzysty blond. Kolor ma wychodzić ładnie, ale pali w skórę! Nie miałam, ale czytałam opinię na wizażu. Ja mam Richesse de diacolor kolorek b.b.jasny popielato-perlowy, nr 10.12. Mieszam go z 3 % oksydantem. On nie rozjaśnia, ale ociepla blond! Nie niszczy włosów.

    OdpowiedzUsuń
  99. Firma Richesse de diacolor to Loreal Proffesionell.

    OdpowiedzUsuń
  100. Witaj, kupiłam jeszcze dwie butelki Regenerum peeling trychologiczny i enzymatyczny do skóry głowy. Peeling świetnie czyści skórę i ją odtłuszcza. Przy tym nawilża. Kupiłam też peeling enzymatyczny i kwasowy z Radicala Farmony. Kupiłam też krem neocalagen Dermiki. To mój ulubiony krem pod oczy. Nawilża i wygładza nawet drobne linie pod oczami. W Hebe widziałam mase super kosmetyków do włosów. Nie kupiłam, bo wykanczam swoje zapasy... Myję teraz włosy szamponem z L'Oreal Dream Long i stosuję maskę/odżywkę z tej samej serii. Włosy są nawilżone i gładkie. Po prostu są super :).

    OdpowiedzUsuń
  101. Szmaragdzie, czy miałaś może eliksir BANDI do wypadających włosów? Jak się sprawdzał? Idę w czwartek do dermatologa :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Miałam dzisiaj w rękach banfii i nie kupiłam. Kupiłam za to zabieg laminowania włosów Marion. Banfii za bardzo pali w skórę:( Nie pasuje mi, że trzeba wcierać go w czystą skórę i po 20-40 minutach go zmywać szamponem...To wysuszyło by mi włosy...Oglądałam Radicala ampułki, ale nie wzięłam, bo miałam kiedyś taką wcierke i nic mi nie pomogła...

    OdpowiedzUsuń
  103. Dzisiaj kupiłam dwie glinki ghassoul nacomi. Do tej pory mam włosy bez efektu przetłuszczania. Stosowałam peeling enzymatyczno - kwasowy Regenerum. Myłam głowę trzy dni temu:)

    OdpowiedzUsuń
  104. Tę glinkę będę używać do skóry głowy.

    OdpowiedzUsuń
  105. Witaj Szmaragdzie, mam już banfii. Będę ją używać. Nie wzięłam Radicala, bo na mnie nie działa. Miałam wcierke i nic nie pomogła. Są jeszcze ampułki Radicala i mają taki sam skład jak wcierka Radicala i wcierka Jantara. Szkoda kasy...

    OdpowiedzUsuń
  106. Ampułki Farmony Radicala zawierają silikon... silikon sprawia, że włosy nie oddychają i zaczynają wypadać! W Biotebalu też jest ten silikon... Seboradin mam i może trochę działa. Mam ochotę na Sktzypowite, ale zużywam zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  107. Sktzypowita nie zawiera SLS, więc nie domywalaby mi włosów. BANDI peeling zawiera olejek z oliwek, czyli natłuszcza. Nie jest dla mnie, bo ja mam skórę tłustą. BANDI wcierka zawiera olejek z migdałów i silikon. Olejek natłuszcza, a silikon nie pozwala, aby włosy oddychały, w skutek czego włosy będą wyglądały...

    OdpowiedzUsuń
  108. Sktzypowita
    W skutek czego włosy będą wypadały...

    OdpowiedzUsuń
  109. Sktzypowita serum zawiera pirodixine, a kosmetyki z tym składem są wycofywane z obiegu...

    OdpowiedzUsuń
  110. Tak, to pirodixina jest rakotwórcza. Szampony przeciw lupiezowe są rakotwórcze. Niestety nie pamiętam, jaki składnik jest rakotwórczy... Dzisiaj zastosowałam banfii i Vichy ze stemoxidina. Nic nie grzało mnie w głowę. Zastosowałam ten sam szampon z dodatkiem składników takich samych, jak poprzednio. Maska to L'Oreal elseve z olejem jojoba.

    OdpowiedzUsuń
  111. "Thank you for nice information
    Please visit our website unimuda and uhamka . . . . . . . . . . . . . . . .

    OdpowiedzUsuń