Strony

Moja pielęgnacja włosów - włosing - olejowanie jedwabnym olejkiem Ecolab

Odświeżam kategorię z pielęgnacją włosów



Dawno nie było nic włosowego, więc postanowiłam troszeczkę odświeżyć tę kategorię wpisów na moim blogu. Cztery miesiące temu ponownie skróciłam włosy, o czym Wam nie wspomniałam, wiec przy okazji pokaże Wam również mają aktualizację włosową.

Swoją pielęgnację zaczęłam od olejowania na sucho nowym produktem. Mowa o jedwabnym olejku (intensywne wzmocnienie i wzrost) marki Ecolab (bądź też Eo Lab lub Eco Laboratorie - znalazłam ten produkt pod różnymi nazwami i nie wiem, która jest poprawna), który w zapasach mam już jakiś czas, ale dopiero dzisiaj będzie miał swoją premierę.

Olej zemulgowałam po upływie 2 h maską Kamilla Wax Colour Care Laboratorium Pilomax do włosów farbowanych na blond (o której już szykuje oddzielny post). Niewtajemniczonym w "emulgowanie" polecam wpis o tym jak krok po kroku olejować włosy. Następnie spłukałam maskę i rozprowadziłam normalizujący szampon Tołpa do włosów tłustych (nowość dla mnie) tylko na skórze głowy. Spłukałam i ponownie rozprowadziłam maskę na włosach na długości od ucha w dół na odciśnięte z wody włosy i dokładnie wmasowałam. Spłukałam wszystko i pozostawiłam do wyschnięcia. Zdjęcia zrobiłam następnego dnia w świetle dziennym bez użycia lampy.




Nie da się nie zauważyć, że są suche na końcach. Walczę z tym od kiedy zaczął się sezon noszenia kurtek. Są trochę odgniecione po spaniu, ale nie zwracajmy na to uwagi. Zauważyłam, że po użyciu olejku są bardziej błyszczące i sprężyste oraz zdecydowanie bardziej miękkie.




Moja aktualna długość totalnie mnie nie satysfakcjonuje. Mniej więcej od razu po ostatnim strzyżeniu stwierdziłam, że popełniłam błąd. Długość włosów do ramion, która jest bardzo wygodna niestety znudziła mi się na tyle, że jestem na etapie zapuszczania. Chciałabym powrócić do długości sprzed moich skrajnych cięć np jak w tym poście.


Może ktoś z Was poleci wcierkę na szybszy porost i zahamowanie wypadania ? :)


Udostępnij ten post

18 komentarzy :

  1. No popatrz, a moje włosy rosną jak oszalałe i już mam długość ponad pas! Marzę o takiej długości, jaką Ty masz teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie nakładałam na włosy oleju, czas to zmienić. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj u mnie z olejowaniem ciężko, jakoś już od dłuższego czasu omijam szerokim łukiem. Majac włosy do pasa ich pielęgnacja nie jest szybka i łatwa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem bo też miałam niegdyś ten "problem" 😁

      Usuń
  4. Miałam kiedyś szapon marki Ecolab i mega mi odpowiadało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tołpa ostatnio bardzo na językach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba coś mnie ominęło bo pierwsze słyszę 🤔😁

      Usuń
  6. Moje włosy są teraz na etapie 'nic nam nie pasuje'. Co bym nie nałożyła to i tak wyglądają marnie. Ale przynajmniej przestały wypadać jak szalone.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądają<3 Ja właśnie ostatnio powróciłam do olejowania:) ale do starych dobrych ulubieńców czyli oliwy z oliwek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że mi o niej przypomniałaś :D dawniej sprawdzała się u mnie świetnie :)

      Usuń
  8. Ja ostatnio zamiast olejowania włosów postawiłam na rytuał miodowania włosów i zdecydowanie widzę różnicę :)A co do wcierki też szukam czegoś na wypadanie włosów :P

    OdpowiedzUsuń