Strony

Kuszący zapach jesieni - Perfumowana Mgiełka do ciała BODY MIST PURE SENSATION Wild Plum & Fressia

Słodycz z nutką pikanterii



Bardzo lubię moment kiedy przemijają upały, a wieczory stają się coraz chłodniejsze. Kiedy w powietrzu czuć aurę nadchodzącej jesieni. Ten etap przemijającego niemalże roku nastraja mnie optymistycznie, uspokaja i wycisza umysł.

Wśród jesiennych zapachów mam kilka faworytów z tamtego roku, ale dziś chce Wam przedstawić moje ostatnie odkrycie. Perfumowana Mgiełka do ciała BODY MIST PURE SENSATION Wild Plum & Fressia o niesamowitym zapachu dzikiej śliwy przełamanym goryczką. Na stronie Revers wybór mgiełek jest spory i decydując się na swój zapach zaufałam intuicji. Jakże się sprawdziła ! Idealnie wpasowała się w mój nastrój i nadchodzącą piękną jesień.




"NUTY GŁOWY: Pomarańcze, Melon, Jabłko

NUTY SERCA: Śliwka, Frezja, Jaśmin, Brzoskwinia

NUTY BAZY: Truskawki, Piżmo, Wanilia" po więcej informacji zapraszam TUTAJ


Mgiełka zamknięta jest w plastikowej buteleczce z atomizerem o pojemności 210 ml. Buteleczka jest poręczna, a atomizer działa sprawnie i rozpyla dużą chmurę, która osiada niczym rosa.




Produkt rozpylam na ubraniach, bo skórę mam alergiczna, więc nie perfumuje ciała. Wystarczą trzy przyjemne chmurki by otulić się słodką wonią na długie godziny.

W momencie rozpylenia wyczuwam intensywną słodycz śliwki i brzoskwini. Kiedy zapach chwilę położy daje się wyróżnić spokojną woń jaśminu przełamaną piżmem. Mgiełka nie obciąża swoich charakternym zapachem, który jest lekki niczym piórko i nosi się bardzo przyjemnie.




Kompozycja zapachowa jest niezwykle owocowa i uroczo słodka, stworzona z kobiecą precyzją. Uważam, że mgiełka świetnie sprawdzi się zarówno na co dzień jak i na wieczorne wyjścia.


Udostępnij ten post

15 komentarzy :

  1. Ciekawy zapach :) akurat po mgiełki rzadko sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ma nuty zapachowe ;p fajnie, że jako lekka mgiełka jej zapach się rozwija :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra recenzja. Lubię takie psikadła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Latem często sięgam po mgiełki. Zapach mogłabym polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie używam mgiełek właściwie w ogóle. Wolę perfumy, które są bardziej trwałe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesienią powracam do słodziutkich perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tego typu produkty i zapach pewnie by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię mgiełki, ciekawe jak pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taką mgiełkę zawsze wrzucam sobie do torebki by mieć jakiś zapach ze sobą a nie musieć nosić szklanych flakoników perfum.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego zapachu, ale opis brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nuta serca przemówiła do mojego serca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, ale ogólnie jak mam wybór sięgam po mgiełkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz ją widzę na oczy :)

    OdpowiedzUsuń