Strony

Marka sportowa tworzy linię wód toaletowych - Fila Italia woda toaletowa dla kobiet

Stonowana kwiatowa woń



W ubiegłym miesiącu przedstawiłam Wam moją propozycję zapachu idealnego na jesień. Zdaję sobie sprawę, że nie wszyscy lubią zbyt słodkie aromaty, dlatego dzisiaj zdecydowałam się napisać Wam kilka słów o wodzie toaletowej Fila Italia. Kategoria zapachowa jest zdecydowanie przeciwna i może dotrzeć do innych odbiorców.

Poza bogatym asortymentem odzieżowym i obuwniczym marka Fila posiada także linie wód toaletowych. O czym szczerze powiedziawszy do niedawna nie miałam pojęcia. Fila Italia aktualnie można zakupić w Drogerii Rossmann w promocji za jedyne 53,99 zł. Cena regularna to 79,00 zł. Promka trwa do połowy października także osoby zainteresowane muszą się spieszyć.




Zapach zamknięty jest w szklanym flakoniku o klasycznym dość masywnym kształcie (pojemność 100 ml). Flakon zapakowany jest w tekturowe pudełeczko utrzymane w kobiecych barwach. Atomizer działa sprawnie i rozpyla dużą chmurkę.

Wodę toaletową Fila Italia ze względu na dość mocne i intensywne nuty zdecydowanie utożsamiam z zapachem na wieczorne wyjście. Będzie idealnym dopełnieniem kobiecości, odwagi i determinacji. Z pewnością odnajdą się w nim kobiety pewne siebie, dojrzałe i energiczne.




Niestety nie mogłam odnaleźć pewnego źródła dotyczącego nut zapachowych. Dlatego zdając się na swój nos mogę jedynie nakreślić, co czuje. Zdecydowanie na pierwszy plan wysuwa się woń kwiatów, która absolutnie nie jest słodka. Ponadto wyczuwam zapach, który kojarzy mi się z piżmem, bo dodaje kompozycji takiego bardziej wyrazistego wymiaru.

Woda w chwili rozpylenia wydaje się przytłaczająca. W ciągu dnia delikatnie traci na intensywności i zyskuje nową lekko mydlaną woń, która dodaje świeżości i nieco łagodzi aromat.




Jak wiecie nie rozpylam perfum na skórze (z racji uczulenia). Na odzieży utrzymuje się bardzo długo. Czasem wyczuwam je nawet następnego dnia.

Woda toaletowa Fila Italia nie zyskała miana moich ulubionych zapachów wbrew pierwszym zachwytom. Mimo wszystko lepiej czuję się w słodkich, świeżych, lekkich i zwiewnych kompozycjach. Zbyt mocne aromaty na dłużej niestety nie są dla mnie.


Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Choć odzieży nie kupuję tej marki, to na ten zapach mogłabym się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  2. A Ja z kolei wyczuwam nuty owocowe m.in. grejpfrut dopiero w dali czuję nuty kwiatowe piżmo itp. :) I dla mnie z kolei ten zapach jest idealny na co dzień na wieczorne wyjścia może być za lekki :) Jak to mówią co nos to inne opinie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi być bardzo przyjemnym zapachem na ciepłe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jeszcze nie miałam okazji zapoaznać się z perfumami tej marki :D Tylko ubrania znam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kupiłabym jej w ciemno, jakoś mam wrażenie, że nie jest to zapach dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musiałabym sprawdzić tester, bo ciężko mi ocenić czy podobałby mi się ten aromat :)

    OdpowiedzUsuń