Strony

Hybryda - Emerald nr 028 blue, Bling nr 07 silver

Błękitne




Musiałam choć na chwilę zrezygnować z różu, bo delikatnie mówiąc już mi zbrzydł, więc tym razem postawiłam na ten piękny odcień błękitu. Dla urozmaicenia dodałam jeszcze iskrzące srebro oraz niewielkie ozdoby w kształcie kwiatów.




Baza i top to produkty z Semilaca, z kolei lakiery to Emerald nr 028, czyli pastelowy, dobrze nasycony błękit oraz Bling nr 07, czyli istne sreberko ;). Do pełnego krycia wystarczyły trzy warstwy. Zarówno z krycia jak i trwałości jestem bardzo zadowolona, bo mani przetrwał prawie trzy tygodnie !






Jak Wam się podoba ? ;)


Udostępnij ten post

24 komentarze :

  1. Piękne! Chciałabym mieć tyle cierpliwości do zdobienia paznokci. U mnie hybryda to zazwyczaj jeden kolr ewentualnie jakieś drobinki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne połączenie i fajny błękit :). Akurat zarówno róży, jak i błękitów mam najwięcej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zestawienie błękitu i srebra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykonanie jest super :) ale kolory zupełnie nie moje

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest ten odcień błękitny :) A Ja obecnie na paznokciach mam pudrowy róż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski to chyba Twój ulubiony prawda Sabinka? 😄

      Usuń
  6. Bardzo fajne połączenie kolorystyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nigdy nie miałam
    Paznokci pomalowanych na niebiesko :D ładnie pomalowanej

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne ! <3 zapraszam również do mnie https://sweeetdreamsx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. osobiście źle się czuję w niebieskich paznokciach i zielonych, ale u Ciebie wyglądają bardzo fajnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie ! Niebieskosci i zieleń bardzo podobają mi się u kogoś ale u siebie niekoniecznie... choć ten błękit łamie moje zasady i bardzo mi się podoba 😀

      Usuń
  10. Bardzo spodobał mi się ten kolorek :D Super się prezentuje :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. błękitny prezentuje się ślicznie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja to zawsze muszę sobie skórki pozalewać

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam takiego koloru, ale wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mój odcień niebieskiego, ale pazurki przepięknie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam taki odcień błękitu, idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten niebieski to mój faworyt, przy następnym malowaniu poszukam takiego.

    OdpowiedzUsuń