Strony

Jak jesienią zadbać o nawilżenie skóry twarzy? - AA Hydro Sorbet Korea żel aloesowy

 Hejka kochani 🥰



Wracam po dłuższej przerwie, żeby pokazać Wam co nowego gości w mojej pielęgnacji. Dziś zdecydowanie na uwagę zaslużył sobie kosmetyk, który od kilku miesięcy dba o odpowiedni poziom nawilżenia mojej skóry twarzy. Mowa o Hydro Sorbet Korea, czyli żelu aloesowym od AA.



Z uwagi na kurację dermatologiczną, którą wprowadziła moja Pani Doktor niestety moja skóra twarzy od jakiegoś czasu zrobiła się mocno przesuszona. Oczywiście nastąpiła również poprawa w kwestii zaskórników i wyprysków (na czym mi głównie zależało). Po kuracji dermatologicznej nastąpiło pogorszenie pod względem suchości i ściągnięcia skóry. Postanowiłam temu zaradzić sama i tak trafiłam na żel aloesowy od AA. 



Produkt nakładam na uprzednio umytą i stonizowaną skórę. Wystarczy kropla, aby bez problemu pokryć całą twarz i szyję. Żel błyskawicznie się wchłania i pozostawia skórę lekko lepką, ale efekt ten mija po nałożeniu kremu. Taki zestaw nakładam dwa razy dziennie, rano i wieczorem. 



Poprawę zauważyłam już po 4-5 dniach stosowania. Skóra stała się zdecydowanie bardziej miękka, elastyczna i gładka, bez efektu ściągnięcia. 



Teraz na jesień wdrożyłam ten zabieg na stałe i jestem bardzo zadowolona. 



Jeśli chodzi o skład produktu to jest na prawdę dobry. Według producenta zawiera aż 96% aloesu. Analizowałam go już przed zakupem próbując rozstrzygnąć, który żel aloesowy wybrać. Padło właśnie na ten produkt z uwagi na dobrą jakość w stosunku do ceny i pojemności. Jedynie z INCI można by się pozbyć jednego konserwantu, który bez problemu można zastąpić innym bardziej bezpiecznym. Ale uważam że i tak nie jest źle.



Cena to około 10-15 zł w zależności od sklepu za 200 ml pojemności. Ja kupiłam go w promocji w Rossmann za troszkę ponad 10 zł. 




Udostępnij ten post

202 komentarze :

  1. Aloes jest rakotwórczy... Też nie wiedziałam o tym. Mam holike holike żele aloesowe... Proszę odpowiedź na moje komentarze. Są one w drugim, trzecim, czwartym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z ciekawości poczytałam i chodzi o jego dodatek w suplementach diety. Ma wpływ na prace jelit.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jeśli jest rakotwórcze to i na urodę też tak zadziała... Lepiej unikać aloesu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Szmaragddzie, czy farbujesz jeszcze swoje włosy? Ja wracam do naturalek. Może zdecyduje się na refleksy? Mam blond poziom 8.11 lub 9.11.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie także już jakiś czas króluje naturalny kolor 🙂. Nie podjęłam jeszcze decyzji czy tak zostanie 😅 ale na razie nie farbuje

      Usuń
  5. Jeśli tak to czym?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcierka Sielanka truskawka zużyta. Na jutro mam tę samą wcierke. Nawilża skalp, ale nie wzmacnia włosów. Pachnie chemicznie...

    OdpowiedzUsuń
  7. I trochę ona lepi włosy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz mam szampon Natur Vital z limonką i Johna Friedy go blonder odżywkę. Ten szampon zawiera limonkę i pokrzywę. Powinien rozjaśnić włosy i odżywka z keratyna i olejkiem cytrynowym i rumianku. Powinien rozjaśnić. Pokrzywa i rzepa jednak nie przyciemnila mi blondu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maski go blonder Johna Friedy nie kupię, bo ma w składzie keratynę, a moje włosy nie lubią keratyny...

      Usuń
  9. Jest wcierka Onlybio z henna, a henna mnie zrudza. Chodzi o taką hennę w maskach, nie w farbie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odżywka Intra do blondu z rumiankiem i miodem nie ma silikonu. To odpada...

    OdpowiedzUsuń
  11. Dessange jest z mika i z silikonem. Mika nablyszczala i wysusza. A miód zawarty w odżywce może być sztuczny. Mam za to Johna Friedy go blonder szampon:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest wcierka Anwen rozgrzewająca z rakotwórczą soja...

    OdpowiedzUsuń
  13. Odżywka Isana z miodem i wanilia zawiera sztuczne składniki...Poza tym nie można rozczesac się po niej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywki z isany niestety w wielkości takie są

      Usuń
  14. Zużyłam wcierke Sielankę z truskawka. Nie tylko ja ją używałam. Nawilża, wygładza, nie wzmacnia włosów. Jutro też mam tę wcierke.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzisiaj była wcierka Sielanka z malina. Lepiej pachnie niż truskawka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam ostatnio o tej firmie, co możesz polecić ?

      Usuń
    2. Wcierke Sielankę z malina

      Usuń
  16. Mam już miód i zużyłam ampułkę z diamentami i siemieniem lnianym Alfaparf.

    OdpowiedzUsuń
  17. Phil Smith do blondu zawiera w składzie karmel, a to cukier, który powoduje rozwój grzybicy i drobnoustrojów oraz łupieżu...

    OdpowiedzUsuń
  18. &honey deap moist też zawiera karmel, a to cukier, który powoduje rozwój grzybicy i drobnoustrojów oraz łupieżu...

    OdpowiedzUsuń
  19. Schauma rumiankowa zawiera rude i żółte pigmenty, które mogą barwić włosy na żółto i czerwono. Poza tym zawierają zbyt silny składnik myjący. Johnson & Johnson nie ma rumianku w składzie. Timotei rumiankowy ma rakotwórczy składnik.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wcierka Sielanka malinowa zużyta. Wcieralam nie tylko ja i dwa lub trzy razy dziennie. Nawilża, wygładza, ale i nie wzmacnia włosów...

    OdpowiedzUsuń
  21. Zużyłam już wcierke Sielankę truskawkową. Zlepia ona włosy...Do mycia dałam szampon fioletowy Lee Statford, który pięknie ochladza włosy z rumiankiem i olejkiem cytrynowym, maska to L'Oreal Elseve full resist z miodem, olejowanie to olej lniany i Schwarzkopf Profesjonalne z Q10 oraz płukanka rozjaśniająca włosy i ampułka Alfaparf z diamentami i oleokrem Lbiotica z perłami i olejki L'Oreal Profesjonalny Mythic oil i Magic Argan. Mam chłodniejszy blond i jaśniejszy. Szampon jest lepszy od gencjany. Teraz mam wcierke Sielankę z jeżyną.

    OdpowiedzUsuń
  22. Sielanka wcierka nic nie wzmacnia włosów...

    OdpowiedzUsuń
  23. Kupiłam szampon i maskę Garniera bananowa i odżywkę rozjaśniającą Dessange z miodem. Jest prawdziwy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kupiłam odsiwiacz i farbę L'Oreal dla Mamy.

    OdpowiedzUsuń
  25. W odżywce Garnier miód i propolis jest alkohol, który wysusza włosy... Nie kupię go.

    OdpowiedzUsuń
  26. W szamponie Garnier miód i propolis jest za dużo silikonu. Nie kupię tego.

    OdpowiedzUsuń
  27. Lbiotica nie ma silikonu w masce i serum, a szampon Lbiotica do blondu ma silikon. Ja lubię silikony od ucha w dół i nie lubię ich w szamponie...

    OdpowiedzUsuń
  28. Wcierka Sielanka leśna jeżyna zużyta. Jutro ścieram wcierke z ziółek.

    OdpowiedzUsuń
  29. wcieram nie ścieram.

    OdpowiedzUsuń
  30. Maska John Frieda go blonder zawiera alkohol... Nie kupię jej, bo wysusza włosy...

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzisiaj ziółka;) Szampon Schauma jest za bardzo chemiczny...

    OdpowiedzUsuń
  32. W szamponie Schauma z Q10 jest proteina soi, moje włosy nie lubią protein a i soja jest rakotwórcza...

    OdpowiedzUsuń
  33. Po wcierke Sielance i Mysterium rossna włosy - leciały mi bardzo włosy!!! Znowu mam prześwity!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ziółka zużyte. Mam teraz minoksidil 5%. To lekarstwo. Ziółka nic mi nie pomagają...

    OdpowiedzUsuń
  35. W Isanie w odżywkach jest substancja myjąca i są sztuczne składniki...W Alterze alkohol a w Onlybio maskach są składniki przyciemniajace włosy, takie jak: olej z czarnych ziaren, wcierki Onlybio śmierdzą, a po ich szamponach trzeba często myć włosy...Mam jeszcze ich peelingi, ale jeszcze ich nie używałam. Kalosy śmierdzą...

    OdpowiedzUsuń
  36. Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Kerastase Genesis ma za ubogi skład. Jest też w nim glukozą, która powoduje rozwój grzybicy i drobnoustrojów oraz łupieżu.

    OdpowiedzUsuń
  38. Drożdże nic mi nie pomagają...Amla też...

    OdpowiedzUsuń
  39. Rene Furter zawiera olej rycynowy, który przyciemnia włosy i karmel, który powoduje rozwój grzybicy i drobnoustrojów oraz łupieżu...

    OdpowiedzUsuń
  40. Są szampony Christophe Robin z rumiankiem i bławatkiem, ale nie mają silikonu lub/i olejkiem. Lubię trochę silikonu w szamponie, a w maskach aby było ich sporo.

    OdpowiedzUsuń
  41. Anwen wcierka rozgrzewająca odpada, bo ma rakotwórcze składniki z aloesu, ich szampony zawierają rakotwórczy aloes, kozieradka we wcierkach Anwen nie jest na wypadanie androgenowe. Szampony Anwen mają przyciemniające składniki a odżywki Anwen mają sztuczne miody i sztuczne olejki...To skandal...Mam sleeping beauty i maskę z kakao. To najlepsze składy Anwen...

    OdpowiedzUsuń
  42. Z tańszych rzeczy polecam Garniera Hair food;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Garnier Hair food z aloesem odpada, bo jest rakotwórczy, z goją i arbuzem są z rakotwórczym aloesem i z masłem kakaowym przyciemnia włosy...Z macadamia jest za tłusty, bo miałam i z papają taki sobie. Natomiast banana Hair food z Garnier jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Szampony w piance Faceboom zawieraja ryż, który Piszu mi włosy..., a szampon Trust my sister w piance mają hibiskus, który zrudza i zazolca włosy...

    OdpowiedzUsuń
  45. Puszy nie piszu

    OdpowiedzUsuń
  46. Tolpa szampon w piance zawiera rakotwórczy aloes...

    OdpowiedzUsuń
  47. Szampon Naturalne jest z glukozą. To odpada, bo można nabawić się drobnoustrojów łupieżu i grzybicy skóry głowy...

    OdpowiedzUsuń
  48. Kosmetyki do włosów Christophe Robin nie pasują mi składowo. Do blondu z żółtymi i brązowymi pigmentami...

    OdpowiedzUsuń
  49. Szampony Benio są z Amla, która przyciemnia włosy...

    OdpowiedzUsuń
  50. Kerastase Chronologiste i Garnier Goodbye Demage z przyciemniająca Amla. To odpada...

    OdpowiedzUsuń
  51. Wcieram wcierka jest z cynamonem, który zrudza włosy...To też odpada...

    OdpowiedzUsuń
  52. Wcierka ecocera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że prowadzisz mega intensywną pielęgnację 👌 super ! Ja już dawno nie miałam czasu na tak profesjonalne zadbanie o wlosy

      Usuń
  53. Sattva lukrecja i anyż zużyta. Ta wcierka nic nie pomogła. Lekarstwo Spectral Dncn z aminekxilem zużyta. Lekko zagęściła mi włosy. Schwarzkopf Profesjonal spray Q10 zużyty. Wygładzał mi włosy. Teraz będę wcierać lekarstwo hairgen. Ma m.in. palmę sabałowa a ona ma mnóstwo skutków ubocznych. Dlatego też nie kupię szamponu z tej firmy... Jest szampon rumiankowy z acerola z Superharmu. Nie pamiętam firmy, ale acerola zawiera cukier, który odpada u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  54. Kończę już szampon rumiankowo fioletowy Lee Statford. Jest mega. Nawilża, wygładza włosy i ochładza blond oraz maskę L'Oreal full resist, do którego dodałam miód;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Sattva kleiła włosy, tak jak Spectral Dncn oraz tluscila mi włosy...

    OdpowiedzUsuń
  56. Szampon L'Oreal Botanical Care z różą i geranium zużyty. Był super. Szkoda, że go wycofali.

    OdpowiedzUsuń
  57. Szampon Lee Statford z rumiankiem i fioletem zużyty. Lekko ochładzal mój blond. Do tego nawilzal, wygładzal. Mam niskoporowate włosy.

    OdpowiedzUsuń
  58. Ampułki L'Oreal Profesjonalny zawierają kwasy omega 6 a to olej. Tak samo jak peeling BANDI. U mnie to odpada, bo mam tłusty skalp. Czy nie chcesz henny, bo pisałaś, że nie farbujesz się. Jest henna jasny, średni, ciemny blond, złoty, popielaty i cassia oraz sennes.

    OdpowiedzUsuń
  59. Szampon Petalfresh winogronowy jest z olejem. To też odpada...

    OdpowiedzUsuń
  60. Będę robić spray rozjaśniający włosy z rumianku, lipy, soku z cytryny i olejki cytrynowe i pomarańczowe oraz ocet biały jabłkowy. To nakładać będę na skalp dwa/trzy razy dziennie.

    OdpowiedzUsuń
  61. Po rabarbar nie sięgnę już. Przyciemniania i zazolca mój blond farbowany i naturalny...

    OdpowiedzUsuń
  62. Isany do blondu szamponu i odżywki nie kupię już, bo zazolcala mój blond...

    OdpowiedzUsuń
  63. W Isanie do blondu są sztuczne i żółte pigmenty, które mogą barwić włosy na żółto...

    OdpowiedzUsuń
  64. Jest odżywka do włosów z Zalando z rakotwórczą soja i korektor miedzianych włosów z Dessange. Ma dobry skład:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dessange kalifornijski blond jest za fioletowy. Tak przeczytałam... Trzeba go mieszać z inną maską. Ja preferuję tylko lekkie fiolety, bo te intensywne nadają fioletowe włosy.

      Usuń
  65. Rene Furter do blondu jest z rakotwórczą soja i cukrem, który powoduje rozwój grzybicy i drobnoustrojów oraz łupieżu... To też odpada.

    OdpowiedzUsuń
  66. Dzisiaj użyłam szamponu fioletowego L'Oreal Elseve i wysuszył mi włosy, lekko ochłodził blond włosy. Zużyłam maskę L'Oreal full resist z miodem i arginina, Wit B5 i biotyna. To dobra maska bez silikonu. Użyłam wcierki hairgen. To lekarstwo, ale nie pomaga... Włosy wyschną to użyję ampułki Alfaparf z diamentami i oleokrem Lbiotica z perłami i olejki L'Oreal Profesjonalny Mythic oil i Magic Argan oraz spray gliss Kurt z olejkami.

    OdpowiedzUsuń
  67. Sattva lukrecja i anyż oraz Onlybio z lcysteina wcierki śmierdzą...

    OdpowiedzUsuń
  68. L'Oreal Elseve szampon fioletowy był bardzo fioletowy, a tylko trochę ochłodził blond. Szampony fioletowe lubię z mocnym pigmentem a odżywki/maski lekko fioletowe, bo takie nie farbują na fioletowo.

    OdpowiedzUsuń
  69. Dessange kalifornijski blond korektor miedzianych włosów nie kupię, bo jest aż za fioletowy, a mieszać z maską bezbarwną nie będę, bo albo włosy będą fioletowe albo nic nie zadziała...

    OdpowiedzUsuń
  70. Dzisiaj użyłam jeszcze płukanki rozjaśniającej włosy.

    OdpowiedzUsuń
  71. Trychlodzy mówią, że nie wolno stosować olejów na skalp, bo włosy po tym strasznie wypadają. Ja kiedyś stosowałam oleje kuchenne i ajurwedy jakie do olejowania skalpu i włosów. Włosy leciały mi strasznie. Wcierki mają być bez olejów. Nie wolno stosować wcierki L'Oreal Profesjonalny z aminekxilem sp94, bo zawiera olej i King for Hair z olejem arganowym. King for Hair mam, bo mieszek który obumarł ma wznowić życie. Tak działa King for Hair. Ma też sterydy. Nie kupię go ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  72. Nie King for Hair a long for Hair i oleje ajurwedyjskie.

    OdpowiedzUsuń
  73. Są ampułki trychloiczne nie pamiętam jakie, po których włosy strasznie wypadają... Polecam Vichy, Ducray i Kerastase.

    OdpowiedzUsuń
  74. Oleje ocieplają blondy! Tak działa olej kokosowy, palmowy, kakaowy i masło muru muru...

    OdpowiedzUsuń
  75. A i oliwą z oliwek...

    OdpowiedzUsuń
  76. Nie zauważyłam wzmocnienia cebulek po szamponie i masce L'Oreal Elseve full resist z miodem, arginina, Wit B5 i biotyna...

    OdpowiedzUsuń
  77. Dbam o siebie. Niweluje wszystkie wady w wyglądzie.

    OdpowiedzUsuń
  78. Uwielbiam jedwab do spania. Twarz jest gładka i nie robią się kołtuny.

    OdpowiedzUsuń
  79. W Kerastase jest rakotwórcza soja, albo rakotwórcza triethanolamine, albo glukoza, która powoduje rozwój grzybicy i drobnoustrojów oraz łupieżu albo Amla, która przyciemnia włosy... Nie wszystko od Kerastase jest dobre ...

    OdpowiedzUsuń
  80. Spieniacz do szamponu nie oczyszcza dobrze skórę głowy. Nie domywa jej. Ja szampon mieszam z wodą w słoiku. Zakręcam słoik. Mieszam, wstrząsami i mam lekką pianę.

    OdpowiedzUsuń
  81. Wella profesjonalna jest z alkoholem denatem. To olejek do włosów i John Frieda nablyszczacz do włosów bez silikonu. To nowość. To też odpada...Chi jest fajny;).

    OdpowiedzUsuń
  82. Biovax nablyszczacz do włosów z octem jabłkowym nie nablyszcza włosów. Taki film oglądałam u msdonelitty.

    OdpowiedzUsuń
  83. Fajna jest seria L'biotica do chłodnego blondu. Ale nie ma ona silikonu, więc u mnie chyba też odpada...

    OdpowiedzUsuń
  84. L'Oreal Profesjonalny Mythic oil jest z alkoholem denatem, a ja go uwielbiam...

    OdpowiedzUsuń
  85. W blondme Schwarzkopf Profesjonal jest albo alkohol denat albo przyciemniający olej rycynowy albo keratyna, która puszy moje włosy...

    OdpowiedzUsuń
  86. Albo olej sojowy, który jest rakotwórczy...

    OdpowiedzUsuń
  87. Albo za dużo SLS-u. Lubię mocne czyszczenie włosów, ale tego jest za dużo w składzie.

    OdpowiedzUsuń
  88. W Joico do blondu jest za dużo keratyny. A w szamponie L'Oreal Profesjonalny do chłodnego blondu są barwniki żółte i czerwone, które zrudzaja włosy. Keratyna mnie puszy. Nie mogę jej, mam włosy o niskiej porowatości.

    OdpowiedzUsuń
  89. Kosmetyki Organix zawierają keratynę. Mogę tylko trochę keratyny.

    OdpowiedzUsuń
  90. Są kosmetyki do chłodnego blondu i tak: Alana zawiera ekstrakt z wina, ale nie napisali czy z białego czy z ciemnego wina. Wino to alkohol i może przesuszać włosy. Prosalon nie podał składu, więc też odpada. Hasło jest z czarnym bzem, który może przyciemniać włosy. Też odpada.

    OdpowiedzUsuń
  91. Alama nie Alana. Kosmetyki są z Hebe.

    OdpowiedzUsuń
  92. Hask nie hasło.

    OdpowiedzUsuń
  93. Biopoint i Alama z rakotwórczą soja, sztucznym woskiem i nagietkiem, który zrudza włosy...

    OdpowiedzUsuń
  94. John Frieda Vibrant shine szampon i odżywka oraz spray bardzo fajny ma skład.

    OdpowiedzUsuń
  95. John Frieda Vibrant shine szampon i odżywka jest z olejami z róży i z olejem arganowym. Są bez silikonu. Szampon u mnie odpada, bo mam tłusty skalp. Szkoda, że odżywka jest bez silikonu. Lubię je od ucha w dół.

    OdpowiedzUsuń
  96. Nie chcę odżywki bez silikonu.

    OdpowiedzUsuń
  97. L'Oreal Profesjonalny Mythic oil krem termiczny jest z alergizujących mocno składnikiem. To yellow5. To żółty barwnik, który zazolca włosy. To też odpada...

    OdpowiedzUsuń
  98. Macadamia deep oil bez silikonu i też odpada...

    OdpowiedzUsuń
  99. Resibo są ze zbyt delikatnym detergentem.

    OdpowiedzUsuń
  100. Resibo odżywki są bez silikonu i z masłem kakaowym, który przyciemnia włosy. To też odpada.

    OdpowiedzUsuń
  101. Schwarzkopf aqua rewiev jest że składnikiem rakotwórczym. W składzie ma też keratynę. Więc odpada. Składowo ładnie wygląda L'Oreal Elseve z kwasem hialuronowym.

    OdpowiedzUsuń
  102. Rene Furter nie ma silikonu. To też odpada. Miałam z tej firmy nablyszczacz. Super nablyszczal, ale i wysuszal.

    OdpowiedzUsuń
  103. A okara blond z Rene Furter zawiera cukier. To też odpada...

    OdpowiedzUsuń
  104. Schwarzkopf Blond Perfector jest z kwasem hialuronowym, keratyna i olejem rycynowym. Też odpada, bo ja nie chcę przyciemnienia włosów i ich wysuszenia. Dzisiaj robiłam kwasy na całe ciało i skalp. To był korund i Regenerum. Na włosy Tresemme. Szampon to L'Oreal Profesjonalny Absolut Repair Lipidium z gencjana, olejkiem cytrynowym. Maska drożdżowa z olejkiem rozmarynowym i maska od ucha w dół to L'Oreal Profesjonalny Absolut Repair Lipidium. Płukanka rozjaśniająca włosy i siemię lniane. W skalp Hairgen wcierka lekarstwo, które nic nie wzmacnia włosów. Schną naturalnie. I dam w nie ampułkę z diamentami i siemieniem Alfaparf i oleokrem Lbiotica z perłami i olejki L'Oreal Profesjonalny Mythic oil i Magic Argan oraz spray Cantus z olejem kokosowym i z masłem shea.

    OdpowiedzUsuń
  105. Cantu nie Cantus.

    OdpowiedzUsuń
  106. Lubię serum do twarzy z olejem jasminowym Orientana, na to filtry i z kwasem hialuronowym i kolagenem. Do mycia twarzy pianki i żele, np. L'Oreal, Clinique, Uzdrowisko i hydrolaty do twarzy. A masło to, np. z shea, kakaowe i cała seria balsamów do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  107. A moje odkrycie to Dermika i Uriage. Są niesamowicie nawadniające skórę i z dobrym składem.

    OdpowiedzUsuń
  108. Kiedyś robiłam sera do twarzy i włosów oraz ciała. Surowce to zsk.

    OdpowiedzUsuń
  109. I mydlarnia SW Franciszka.

    OdpowiedzUsuń
  110. A teraz to drogerie i apteki.

    OdpowiedzUsuń
  111. Tresemme nie lubię, bo mnie wysusza. To spray na włosy. Mam piankę Revlona Profesjonalnego. Uwielbiam ją. Nawilża, wygładza i dodaje blasku włosom, utrwala, nie skleja ich.

    OdpowiedzUsuń
  112. Vitapil i Metz Specjal oraz Revalid naj tabletki na gęstość włosów.

    OdpowiedzUsuń
  113. Merz Special.

    OdpowiedzUsuń
  114. Na gęstość włosów polecam tran i wit.b oraz żelazo.

    OdpowiedzUsuń
  115. Patrzyłam na John Frieda Volume szampon i odżywka. W składzie podano, że zawiera mocny silikon, alkohol denat i sól morska. To też odpada.

    OdpowiedzUsuń
  116. W serum do włosów na noc jest sporo parafiny...To też odpada.

    OdpowiedzUsuń
  117. Wygrałam masę kosmetyków. Będę stosować je.

    OdpowiedzUsuń
  118. Vichy to fajne kosmetyki składowo. Wygrałam je, m.in. Garnier Goodbye Demage są z przyciemniająca amla włosy.

    OdpowiedzUsuń
  119. To też odpada.

    OdpowiedzUsuń
  120. Pilomax Wax zawiera parafinę, aloes i składnik rakotwórczy...To też odpada.

    OdpowiedzUsuń
  121. Szampon Pilomax Wax z alkoholem denatem. Też odpada.

    OdpowiedzUsuń
  122. Lbiotica z alkoholem denatem.

    OdpowiedzUsuń
  123. K18 maska minutowa do włosów z alkoholem denatem...

    OdpowiedzUsuń
  124. The Oridary bardzo uczula.

    OdpowiedzUsuń
  125. Schwarzkopf Gliss Kurr Oli nutritive zawiera żółte pigmenty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś mnie zazolcala seria Gliss Kurr Oli Nutritive.

      Usuń
    2. Teraz tylko jest dostępny Schwarzkopf Gliss Kurr Oli Nutritive 7 sekund. Ma alkohol denat w składzie. A ta fajna odżywka Gliss Kurr Oli Nutritive tylko dostępna w Notino...

      Usuń
  126. Niweluje wady w wyglądzie za pomocą wygranych kosmetyków. Bo nie mam pieniędzy na kosmetyczkę.

    OdpowiedzUsuń
  127. Dawna seria L'Oreal Elseve do włosów suchych powodowała u mnie zażółcenie blondu.

    OdpowiedzUsuń
  128. Cantu i Zjaia bez silikonu. To też odpada.

    OdpowiedzUsuń
  129. Farmagan ampułki są z proteinami. To też odpada.

    OdpowiedzUsuń
  130. Farmagan ampułki zawiera też alkohol denat i drożdże. Będzie wysuszać skalp.

    OdpowiedzUsuń
  131. Vis Plantis peelingi do skalpu są z grzybem reischi a on jest bursztynowy. Może przyciemniać włosy...

    OdpowiedzUsuń
  132. W Seboradin forte szampon i odżywka są alkohol denat, palmą sabałowa, która jest szkodliwa i olej arganowy. Wysusza i natłuszcza. Nie miałam i nie chce mieć. Ampułki z tej serii tylko trochę pomogły mi.

    OdpowiedzUsuń
  133. Olaplex patrzyłam jak wyszedł u msdonelitty. Nie wygładza puszku na włosach... Nie wiem czy kupić, podobnie jak Seboradin forte szampon...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seboradin forte szampon nie kupię, bo zawiera palmę sabałowa a ona jest bardzo szkodliwa...

      Usuń
  134. Seboradin forte szampon bardzo plączę włosy. Nie ma w szamponie tej palmy sabałowej. Nie miałam. Czytam, że bardzo plączę włosy. Miałam większość kosmetyków Seboradin i nic mi nie pomogły...

    OdpowiedzUsuń
  135. Macadamia deep oil jest z rakotwórczym aloesem i przyciemniającym olejem rycynowym...To też odpada...

    OdpowiedzUsuń
  136. Fryzjer Maniewski mówił, że szampony mają nie mieć alkoholu denatu w składzie. Seboradin forte szampon zawiera ten składnik. Wyjątek to Vichy. Jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vichy wygrałam. Nawilża, wygładza włosy i je wzmacnia. Ma alkohol denat w składzie.

      Usuń
  137. Kosmetyki Barwy są z sztucznych składników. Nie miałam. Analizuję składy. Dostałam szampon Seboradin forte. Ma alkohol denat. Vichy też ma...

    OdpowiedzUsuń
  138. Jest szampon i odżywka Long for Hair z efektem krioterapii. A to ochładzanie ciała lub skóry. Zimno jest dobre dla włosów, ale nie cebulek włosów. Poza tym, czytałam opinie, że nie można rozczesac się nawet używając tony odżywki. A baybikow prawie wogole nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  139. W Long for Hair jest rakotwórcza soja, nie ma sls i są silikony. Silikony lubię od ucha w dół, nie na skalp.

    OdpowiedzUsuń
  140. Skrzypovita szampon i serum wydają się być fajne. Miałam tabletki i były o.k. Jest jeszcze maska do włosów bez silikonu i z olejem migdałowym. Mnie ten olej uczula, a olei i silikonów nie można kłaść na skalp. Włosy mają oddychać.

    OdpowiedzUsuń
  141. Olaplex jest z rakotwórczym aloesem i zawiera proteiny. Moje włosy nie lubią protein, nawet peh nie lubią.

    OdpowiedzUsuń
  142. Msdonelitta nie poleca Olaplexu. Miała puszek na włosach. Robi tylko lekkie sombre.

    OdpowiedzUsuń
  143. Kaszmirowa keratyna też nie dla mnie. To Macieja Maniewskiego.

    OdpowiedzUsuń
  144. Kosmetyki Yope z grzybem reischi, a od tego można nabawić się grzybicy. Kosmetyki Wierzbicki & Schmidt są z keratyna...Szkoda, bo zawieraja masło mango. Peeling ma drobinki moteli. Wolę chemiczno-enzymatyczne zluszczacze.

    OdpowiedzUsuń
  145. Po keratynie mam albo strączki tłuste lub przeuszone włosy. Mam niskopory, ale falujące.

    OdpowiedzUsuń
  146. Czytam, że po kosmetykach Wierzbicki i Schmidt włosy są fatalne...

    OdpowiedzUsuń
  147. Super jest Chi, L'Oreal Profesjonalny, Alfaparf-pielegnacja, Kerastase, Vichy, Ducray, L'Oreal Elseve i John Frieda. To wygrałam i już kończę te kosmetyki. Okropny był Tresemme do termoochrony i super był Schwarzkopf Profesjonal, Gliss Kurr, Garnier i Revlon Profesjonalny oraz Lbiotica i Magic Argan. Kończę już lekarstwo Hairgen i znowu mam lekkie prześwity...

    OdpowiedzUsuń
  148. L'Oreal Elseve ma serię do włosów. To szampon, odżywka i serum. Szampon ma super skład, odżywka jest z silikonem, a silikonu nie używamy na skalp i wcierke z amoniakiem. To też odpada...To seria z aminekxilem. Więc super na wzmocnienie włosów.

    OdpowiedzUsuń
  149. Mam tylko szampon z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  150. Uwielbiam masło shea, emulguje olej maska lub odżywka i na reszcie nie mam strąków. Włosy wyglądają mi od podwyższonej prolaktyny. Lekarstwo trochę zmniejsza ten problem.

    OdpowiedzUsuń
  151. Na skalp nie wolno nakładać jedwabi, silikonu i oleju, glukozą. Więc Phytocyjane, L'Oreal Profesjonalny ampułki z aminekxilem i Kerastase z glukozą i Yves Rocher i Skrzypovity maski nie wolno stosować. Mysterium rossna włosy i jakieś produkty z Superharmu mają ten sam skład i kleją włosy okropnie. O nich pisałam wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  152. Isana i Kalosy bardzo uczulają. Tak czytałam A i włosy po nich wypadają.

    OdpowiedzUsuń
  153. To serum L'Oreal Elseve z aminekxilem nie ma w składzie amoniaku tylko jest zwiekszona lepkość kosmetyku. Nie dla mnie. Nie lubię lepkości włosów.

    OdpowiedzUsuń
  154. Nivea i Dobę oraz Pantene Prov takie sobie.

    OdpowiedzUsuń
  155. Dove nie dobe.

    OdpowiedzUsuń
  156. Muszę coś znowu wygrać. Kończę zapasy kosmetyków z wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  157. Syoss jest średni.

    OdpowiedzUsuń
  158. Yves Rocher średni, zależy, co, próbki Marionu i Goldewella są kiepskie i Dove oraz Aussie. Miałam próbki. Tolpa też mnie nie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  159. W Enilome szampon do wypadających włosów jest rakotwórczy aloes. Nivelazaione szampon wprowadzają i wycofują...

    OdpowiedzUsuń
  160. Nie lubię tylko oleju rzepakowego do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  161. Farmagan ampułki do włosów zawierają m.in. cynamon, który zrudza, miętę, która podrażnia i rozmaryn oraz tymianek, który przyciemnia. To też odpada...

    OdpowiedzUsuń
  162. W tych ampułkach jest alkohol denat i drożdże. Za dużo wysuszaczy. Jest mocznik, ale pod koniec składu. Albo alkohol albo drożdże.

    OdpowiedzUsuń
  163. Szampony Farmagan zawierają silikony i nie ma w nich Sls...

    OdpowiedzUsuń
  164. Alfaparf mi pasowało, że nie ma Sls i ma silikon. Już kończę te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  165. Joanna miód i cytryna szampon był fatalny. Nie mogłam rozczesac się.

    OdpowiedzUsuń
  166. Alterra była nawet dobra i w promocji tańsza.

    OdpowiedzUsuń
  167. Mam teraz Schaume i jest super. Nie stać mnie na drogie kosmetyki, a wygrane kosmetyki już zużyłam.

    OdpowiedzUsuń
  168. Po Olaplexie kobiety lysialy i pozwały do sądu tę firmę!!! A podróby tego kosmetyku są fatalne...

    OdpowiedzUsuń
  169. Orientany nie lubię. Miałam ją z wygranej. Nie nawilzal i nie wzmacniala włosów.

    OdpowiedzUsuń
  170. Używałam wcierki Stars from The stars, szamponu Long for Hair i odżywki L'Oreal Elseve. Włosy wypadły minimalnie. Wcierki Stars from The stars już nie mam. Używam Prosalonu wcierki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcierka Prosalon nie pomogła mi.

      Usuń
  171. Stars from The stars i Onlybio są bez silikonu. To odpada.

    OdpowiedzUsuń
  172. Lbiotica do blondu jest bez silikonu. To odpada. A serum z tej serii jest z fioletem. Jest bez spłukiwania. Fiolet jest dobrze zmyć.

    OdpowiedzUsuń
  173. Hey, zużyłam wcierke Long for Hair. Kleiła włosy i je sklejala. Zagęściła mi włosy! Mam mniej prześwitów.

    OdpowiedzUsuń
  174. Mam teraz wcierke Radical. Zobaczymy czy pomoże...

    OdpowiedzUsuń
  175. Produkty fioletowe nie wychładzają mojego blondu. Miałam szampon Regenal, szampon i odżywkę Biosilk, szampon i odżywkę L'Oreal Elseve, płukanki fioletowe i srebrne Delii i gencjane. Nic nie pomaga...Mam złoty blond.

    OdpowiedzUsuń
  176. I miałam jeszcze szampon Lee Statford Bleach blond.

    OdpowiedzUsuń
  177. Miałam też tonery. Też nie wychładzają i tonery Schwarzkopf.

    OdpowiedzUsuń