Strony

Hybryda - Color Vishine nr 1579, Beau Gel nr 1408, Bling nr 01, Beau Gel nr 1409, HNM nr 1336

Trochę pastelowych wariacji




Do tej pory trzymałam się schematu - bezpieczne są maksymalnie dwa kolory. Ale czym byłoby życie według schematów i braku odrobiny szaleństwa? :) Nie mogłam się oprzeć i tym razem zaszalałam z kolorami ! Co prawda starałam się utrzymać je w jednej tonacji, ale jednak każdy paznokieć urozmaiciłam inną barwą. Chciałam uzyskać bardzo dziewczęcy i słodki mani :) czy mi się udało? Pozostawiam Waszej ocenie. 

Oczywiście baza i top to produkty Semilac, które mam wrażenie, że nie mają końca. Już sobie postanowiłam, że gdy dobiję do dna Semilaców to zainwestuje w produkty Indigo. 





Kolory to: począwszy od kciuka Color Vishine nr 1579, czyli brudny, zgaszony róż. Palec wskazujący Beau Gel nr 1408, czyli pastelowy, ciepły i bardzo jasny róż. Palec środkowy Bling nr 01, czyli cielisty krem. Palec serdeczny Beau Gel nr 1409, czyli pastelowy, słodki, wyrazisty róż. Kończąc na małym palcu w kolorze HNM nr 1336, czyli krwistym i soczystym bordzie. 





Wszystkie kolory potrzebowały trzech warstw do pełnego krycia, poza różem na placu wskazującym, który krycie osiągnął dopiero przy czwartej warstwie. Z żadnym z kolorów nie miałam najmniejszego problemu z utwardzaniem, marszczeniem, czy uciekaniem z krawędzi paznokcia. Co do trwałości mam zastrzeżenie tylko do lakieru Vishine, który tak jak już Wam pisałam w tym poście po dwóch tygodniach wstał w okolicach skórek. Reszta trzymała się bez zarzutu i myślę, że spokojnie mogłabym zdjąć hybrydę po 3 tygodniach. Niestety z racji odchodzącego lakieru z kciuków zdjęłam ją trochę wcześniej. 









Lubicie takie kolorowe wariacje? :)


Udostępnij ten post

47 komentarzy :

  1. zrezygnowałabym z bordo i byłoby mega słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wariacje, uwielbiam takie kolorowe mani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię, świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pazurki:) ten bordowy kolor podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardziej wolę jednolity manicure, z ewentualnym akcentem na palcu serdecznym czy kciuku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta propozycja z myszką jest obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne kolory, a kciuki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie wariacje ale u kogoś :D na swoich pazurkach wolę jednolite kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja akurat nie przepadam za tyloma kolorami na pazurkach ;) ale mam ten lakier HNM i sprawdza się całkiem fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ;) jaka piękna myszka ;) Śliczne mani!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne a ta myszka Miki.. też chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje mi się, że i u mnie taki manicure by świetnie wyglądał/
    Naprawdę świetna propozycja.
    Zdecydowanie - do przetestowania efekt :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny manicure :) Bardzo podoba mi się ten blady róż oraz bordowy - idealne na jesień :)
    A myszka jest urocza :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny manicury i ta maszka Minnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej, sporo tu się dzieje :) Jednak podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyszło Ci pięknie to przełamywanie schematów :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię kolorowe wariacje. ..zwłaszcza jesienią. Trzeba rozweselić się kolorami 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądają, ale ja nie mogę napatrzeć się po prostu na tą zadbaną płytkę o pięknym, idealnym wręcz kształcie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Dokładnie, czasem trzeba zaszaleć :D
    kto nie ryzykuje, nie pije szampana :D hihihi

    piękne pazurki kochana :D

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń