Strony

Rosegal-Blogger Halloween cooperation

Halloween 


Rosegal często rozpieszcza swoich klientów oferując ciekawe promocje. Tym razem spore obniżki zawdzięczamy Halloween. Udało mi się wybrać kilka fatałaszków inspirowanych tym wydarzeniem ;) jesteście ciekawi ? Zapraszam na mały przegląd sklepu.

Tym razem również przepadałam w dziale z sukienkami ! Oczywiście sama nie odważyłabym się w żadnej z nich pokazać, bo święto samo w sobie totalnie mnie nie dotyczy i tradycyjnie ruszę na cmentarz, jak większość Polaków, dnia następnego. Mimo to uznałam, że moje propozycje mogą kogoś zaciekawić, bo nie ma co ukrywać Rosegal ma pod tym względem ogromny wybór ;). Do tego mrocznego zestawienia sukienek trafiła również bluza z uroczym małym trupkiem ;)


KLIK

KLIK

KLIK


Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. bardzo fajne rzeczy, pomagam - 17,18$, 15,29$, 19,93$, 18,02$ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te rzeczy, choć też Halloween nie obchodzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To bardzo ostatnio popularne trendy - takie na Halloween.
    Super. Chciałabym móc się przekonać czy dla mnie takie przebrania :D
    Wydaje mi się, że by mi się spodobały na żywo.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń