Strony

Hybryda - Rosalind nr 46 grey, Rosalind nr 47 grey-blue

Szaro buro




Wiecie jak to jest robić hybryde w napięciu, że za chwilę obudzi się dziecko i wybuchnie płaczem? Podejrzewam, że niewiele z Was wie jaki to stres :D. Pomalowane paznokcie stały się dla mnie symbolem luksusu, bo niezwykle rzadko mogę je sobie zrobić...




Dzisiejsze mani wykonywałam w dużym pośpiechu... To mało powiedziane :D. Jedną dłoń robiłam o 22 wieczorem, a drugą następnego dnia rano. Z tego też powodu widać mnóstwo niedociągnięć, ale mam nadzieję, że przymkniecie na to oko ;).




Tym razem postawiłam na odcienie szarości. Oba lakiery to produkty Rosalind. Ten jasny stonowany szary to nr 46, z kolei ten lekko wpadający w niebieski to nr 47. Żeby nie wiało nudą to na szybkości nałożyłam jeszcze syrenkę. Baza i top to produkty Semilac. A paznokcie, na których widnieje syrenka, pokryłam topem no wipe z firmy Elite 99.





Jak Wam się podoba ? :D chyba wyszłam z wprawy ;(


Udostępnij ten post

31 komentarzy :

  1. Całkiem dobrze wyszło, szarość przyjemna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszły świetnie ;) aktualnie na pazurkach mam bardzo podobne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne:) szkoda, że ja mam uczulenie na hybrydę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie się prezentuje na twoich pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to jest, że u wszystkich Rosalind wygląda pięknie a gdy ja zamówiłam Rosalind to musiałam się tak napocić aby efekt był bardzo przeciętny? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie ?? Ja mam ich kilka ale efekt zawsze mnie zadowala :)

      Usuń
  6. świetne odcienie:* Najbardziej podoba mi sie ten z brokatem:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pazurki! Super!!!!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się podoba :) P.S. Nie wiem jak to jest robić paznokcie w stresie bo nie mam jeszcze dzieci :) Jak będę je miała to Ci powiem :D Pozdrowienia dla malutkiej Agatki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten szary odcień bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyszło, nie przejmuj się! :) Ja myślę, że nawet jakbym się starała i miała mnóstwo czasu nie wyszło by mi tak ładnie jak Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Eeeeee tam, ja nie widzę żadnych niedociągnięć- piękne są <3
    już nie mogę się doczekać kiedy i ja zrobię sobie takie ładne pazurrrrki <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice post! ♥ I like your blog!
    Following you! Follow back?

    My blog ♥ https://colourfulmadness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny efekt :) mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń