Strony

Spring is in the air - Dresslily

Powiew wiosny


Wiosenne porządki w mojej szafie już zakończone i na tą chwilę pozostało mi tylko uzupełnić braki ! Jak u Was przegląd garderoby? Ja z wielką ulgą pożegnałam już grube swetry i kurtki, a w ich miejsce trafiły zwiewne bluzeczki i spódnice. Mam nadzieję, że pogoda już wkrótce pozwoli nam na nieco lżejsze ciuszki.

Tylko spójrzcie co udało mi się upolować na Dresslily ! Już nie mogę się doczekać tych wiosennych stylizacji ! Lato przybywaj 😃

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Spring cleaning in my wardrobe has already been completed and for now I have only to fill in the gaps! How do you review your wardrobe? I already said goodbye to thick sweaters and jackets, and in their place were airy blouses and skirts. I hope that the weather will soon allow us to slightly lighter clothes.

Just look what I found at Dresslily! I can not wait for these spring stylizations! I look forward to summer !


KLIK
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK

Here are the new arrival: HERE

It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday

Use code:DLBF20 with 20% OFF:  

Over 10usd, save 2usd; Over 20usd, save 4usd; Over 30usd, save 6usd; Over 40usd ,save 8usd; Over 50usd, save 10usd; Over 60usd, save 12usd; Over 70usd, save 14usd; Over 80usd, save 16usd; Over 90usd, save 18usd; Over 100usd, save 20usd;Over 110usd, save 22usd; Over 120usd, save 24usd; Over 130usd, save 26usd; Over 140usd, save 28usd


Udanych łowów 😁


Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Sukienka w słoneczniki skradla moje serce

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka w słoneczniki jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na porządki nigdy nie ma dobrej pory.. Ale czuję się zainspirowana, może tym razem się uda zajrzeć w tę szafę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobaja mi sie te "falbankowe" stroje kąpielowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja szafa też już czeka na letnie ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama chciałabym taką kolekcję!

    OdpowiedzUsuń