Strony

Całkiem niezłe serum do twarzy - Drugie podejście do marki Bioliq - Intensywne serum rewitalizujące Bioliq

Rewitalizacja pełną parą !





Pamiętam jeszcze czasy kiedy serum do twarzy było czymś zupełnie nieznanym i gdy stopniowo zaczęło pojawiać się na drogeryjnych półkach przechodziłam obok niego dość podejrzliwie. Do niedawna byłam zdania, że dobry krem w zupełności wystarczy. Trwałam w tym przekonaniu aż natrafiłam na okrzykniętą w blogosferze koreańską pielęgnację twarzy. Było to jakieś 2 lata temu. Jak już wkręciłam się w temat znalezienie odpowiedniego serum było wtedy moim priorytetem. Za poleceniem koleżanki trafiłam na Bioliq. Dzisiaj na nowo wracam do tego serum i właśnie skończyłam drugą buteleczkę.


Opis produktu: 

Preparat zawiera ekstrakty z kawioru i korzenia tarczycy bajkalskie, dzięki czemu serum intensywnie stymuluje rewitalizację skóry: aktywnie regeneruje, nawilża i odżywia, co znacząco poprawia jej wygląd i kondycję. Hamuje starzenie komórek skóry na drodze enzymatycznej, oddziałuje na metabolizm preadipocytów i adipocytów, co widocznie wpływa na kontur twarzy. Dodatkowo wyrównuje koloryt skóry, rozjaśniając przebarwienia i niewielkie plamki. Aplikować za pomocą pipetki na opuszek palca lub bezpośrednio na oczyszczoną skórę twarzy. Delikatnie wmasować. Stosować rano i / lub wieczorem, również jako bazę pod makijaż, samodzielnie lub z innymi produktami do pielęgnacji.


Skład: 




Aqua (woda), Glycerin (gliceryna - nawilża), Butylene Glycol (nawilża, ułatwia penetracje składników wgłąb skóry), Carborner (zagęstnik, stabilizator), Polysorbate 20 (detergent otrzymywany z oleju kokosowego - usuwa tłuszcz), Palmitoyl Oligopeptide (składnik aktywny - zbudowany z aminokwasów i kwasów tłuszczowych - działa przeciwstarzeniowo, stymuluje wytwarzanie kolagenu i kwasu hialuronowego, przyspiesza gojenie), Palmitoyl Tetrapeptide-7 (regeneruje, zmniejsza stany zapalne, stymuluje regenerację włókien kolagenu, działa odmładzająco i nawadniająco), Sodium Lactate (nawilża, zmiękcza, działa antybakteryjnie, reguluje pH, nie podrażnia), Glycerin (gliceryna - nawilża), Coco-Glucoside (składnik myjący, pianotwórczy pochodzenia roślinnego - bardzo łagodny dla skóry, biodegradowalny), Caprylyl Glycol (kwas tłuszczowy - nawilża, natłuszcza), Alcohol (alkohol - konserwant, ułatwia penetrację składników aktywnych, tonizuje, oczyszcza, odtłuszcza), Glaucine (ujędrnia, działa przeciwzapalnie), Propylene Glycol (glikol propylenowy - nawilża, ułatwia penetrację), Glycerin (gliceryna - nawilża), Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum (emulgator, stabilizator - nawilża), Propanediol (składnik pochodzenia naturalnego - nawilża, naturalny konserwant, nośnik substancji aktywnych), Scutellaria Baicalensis Extract (wyciąg z korzenia tarczycy bajkalskiej - łagodzi podrażnienia, działa przeciwzapalnie, chroni przed starzeniem się skóry, rozjaśnia skórę, naturalny filtr UV), Glycerin (gliceryna - nawilża), Hypoxis Rooperi Rhizome Extract (ekstrakt z kłącza traw afrykańskich - rozjaśnia skórę, działa przeciwstarzeniowo), Caesalpinia Spinosa Gum (frakcja z drzewa Tara - stabilizuje emulsje), Polysorbate 80 (łagodny detergent - myje, odtłuszcza, nie podrażnia), Propylene Glycol (nawilża, ułatwia penetrację), Caviar Extract (wyciąg z kawioru - odmładza, ujędrnia, nawilża, regeneruje), Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer (wygładza, zmiękcza), Sodium Hydroxide (regulator pH, stosowany w ograniczonym stężeniu), Disodium EDTA (regulator lepkości), Benzyl Alcohol (rozpuszczalnik, konserwant, zapach), Metylchloroisothiazolinone (konserwant), Methylisothiazolinone (konserwant), Lactic Acid (kwas mlekowy - nawilża, uelastycznia, spłyca zmarszczki, Parfum zapach


Cena: cena waha się w zależności od apteki między 15-25 zł za 30 ml)


Opakowanie i konsystencja:




Serum zamknięte jest w buteleczce z mlecznego szkła o pojemności 30 ml. Nakrętka zakończona jest pipetką, za pomocą której z łatwością można odmierzyć odpowiednią ilość produktu. Konsystencja jest lekko gęsta, aksamitna, ale nietłusta. Specyfik łatwo się rozprowadza.


Moja opinia:

Serum stosuje 2 razy dziennie na twarz i szyję. Rano po umyciu twarzy i użyciu toniku oraz na noc po demakijażu i oczyszczaniu twarzy. Buteleczka skończyła mi się bardzo szybko (mniej więcej po miesiącu) zatem wydajność nie jest powalająca, albo ja nie znam umiaru 😀 ale chyba bardziej to pierwsze.





Aplikując produkt trzeba się spieszyć, bo dość szybko wnika w skórę i pozostawia ją w pierwszej chwili mocno lepką. Mi to akurat nie przeszkadza, bo efekt ten mija po kilkunastu minutach.

Pierwszy raz miałam z nim do czynienia 2 lata temu i byłam wtedy w ciąży, więc stan mojej cery był nieobliczalny. Teraz kiedy hormony wróciły do normy mogę śmiało powiedzieć, że serum świetnie nawilża skórę, dodaje jej blasku, odżywia i ujędrnia. Pamiętam też, że w ciąży faktycznie wpływał na poprawę owalu twarzy. Dzięki niemu mogłam jako tako pozbierać rysy twarzy... 🐷





Za sprawą lepkości, którą funduje nam ten produkt moja skóra jest znacznie bardziej elastyczna i widocznie zregenerowana.

Jestem trochę zawiedziona tym, że serum tylko w niewielkim stopniu wpływa na niewielkie zmarszczki, chociażby te wokół oczu. Nie można mieć wszystkiego 😟.


Miał ktoś z Was to serum ? A jakie kolejne możecie mi polecić ? 😄 tym razem stawiam na coś działającego przeciwzmarszczkowego 😆


Udostępnij ten post

15 komentarzy :

  1. Nie miałam go niestety :) Ja sobie zamówiłam teraz serum z Basiclab miniaturki i zobaczymy jak się sprawdzi :) (w sumie zamówiłam dwa do twarzy i jedno pod oczy) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś te serum i pamiętam, że je lubiłam. Ale to było dawno i od tej pory moje wymagania zdecydowanie wzrosły i mam większe oczekiwania w stosunku do różnych kosmetyków. Ciekawa jestem czy teraz również byłabym z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji stosować, choć zdarzało mi się o nim słyszeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś do tej pory nie ciągnęło mnie do tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od serum oczekuje zjawiskowego efektu. Gdy go nie ma, jest po prostu sredni :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jakby poradził sobie z bliznami potrądzikowymi .

    OdpowiedzUsuń
  7. Też je używam i bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. używam i powiem szczerze ,ze jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) cieszę się, że są też inni zwolennicy tego serum :)

      Usuń