Strony

Spacerem przez ogród pełen kwitnącej wiśni - Kwiatowo-piżmowa woda perfumowana dla kobiet NOU Cherry Blossom

Nou Cherry Blossom



Każda pora roku wiąże się u mnie ze zmianą perfum. Jesienią stawiam na słodkie, czasem nawet nieco orientalne zapachy. Zimą zwykle sięgam po bardziej intensywne i mocne. Wiosną po kompozycje kwiatowe, a latem ? Woń którą otulam się latem musi być lekka niczym piórko. Uwielbiam kwiatowo-owocowe połączenia ze słodką nutą. Dzisiaj chce Wam pokazać mój faworyt, który jest ze mną od 2 tygodni i cudownie odświeża w upalne dni.





"Romantyczny spacer zaczyna się pośród ogromnych peonii i soczystych brzoskwini, pośród których słychać łopot delikatnych skrzydeł motyli. Ogarnia cię spokój. Idziesz dalej kwiatowo-owocową aleją, rozkoszując się zachwycającym widokiem. Wydaje się, że za chwilę ogród się skończy, tymczasem odkrywasz nową ścieżkę. Tym razem delikatny powiew wiatru przynosi piękne zapachy kwitnących wiśni, jaśminu, róż i fiołków. A gdy ucichnie, poczujesz jeszcze piżmo i intrygujący zapach drewna.

NUTY ZAPACHOWE:
Nuta głowy: peonia, brzoskwinia
Nuta serca: kwitnąca wiśnia, jaśmin, róża, fiołek
Nuta bazy: piżmo, drzewo"*

* opis pochodzi ze strony Nou




Kiedy zapach układa się na skórze wyczuwam zdecydowane nuty kwitnącej wiśni. Cudowny słodkawy zapach 💓. Podczas noszenia wybija się woń jaśminu i peoni. Ostatnio jestem wielką fanką tych kwiatów i gdy kwitną piwonie mam je zawsze w domowym bukiecie. To miłe uczucie przenieść ten zapach na skórę i zatrzymać na dłużej.




Przed pierwszym użyciem obawiałam się, że piżmo może mi trochę przeszkadzać. Raczej w letnich kompozycjach staram się unikać intensywnych woni, które po pewnym czasie mnie męczą. Na szczęście nic podobnego nie ma miejsca. Piżmo jest wyczuwalne i obecne, ale nienachalne. 




Zapach Nou Cherry Blossom ma niezwykle subtelny charakter, ale nie brakuje mu pazura. Świetnie sprawdza się na co dzień jak i na wieczór. Wieczorem wystarczy użyć nieco więcej produkty, aby zbudować intensywność. Utrzymuje się około 6 h, po czym delikatnie się wytraca. 




Myślę, że zapach sprawdzi się zarówno na spotkaniu biznesowym jak i na romantycznej kolacji. 


Są tutaj fanki słodkawo kwiatowych woni ? 💮


Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. Ja jestem wielką fanką takich kompozycji zapachowych. Też uwielbiam zmieniać zapachy w zależności od pory roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tego typu zapachy i ten pewnie by do mnie trafił. Uwielbiam peonie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lekki, kwiatowy zapach na lato jest idealny niestety często mało trwały. Chętnie sprawdzę, czy na mojej skórze też wytrzyma 6 godzin ;)

    OdpowiedzUsuń