Strony

Przykuwa uwagę intensywnym i soczystym kolorem - Pomadka do ust Revers Cosmetics HD Beauty Lipstick

Skuś się na kuszące usta



Kilka dni temu na instagramie pokazałam Wam nowości Revers Cosmetics i dzisiaj przychodzę do Was z recenzja szminki  HD Beauty Lipstick właśnie tej marki.






Spośród 12 pięknych barw zdecydowałam się na prześliczny kolor maliny przełamany neonowym koralem. Jest to numer 11, czyli Lilly.




Szmineczka zamknięta jest w plastikowym standardowym sztyfcie o pojemności 4 g. Szata graficzna jest elegancka, utrzymana w złocie i czerni.




Konsystencją przypomina mi mięciutkie masełko lub piankę i dzięki temu rozprowadza się wręcz bajecznie. Jej kremowa formuła jest bardzo delikatna. Nie wiem czy to ze względu na panujące upały, czy po prostu taki jest jej urok.




Zwolenniczki matowych wykończeń będą zawiedzione, bo szminka Revers HD Beauty Lipstick daje efekt satynowych ust. Ja uwielbiam maty szczególnie zimą i jesienią. Wiosna i lato to dla mnie czas na soczyste usta. Dlatego ten produkt sprawdza mi się świetnie.




Pozostawia usta nawilżone, miękkie, elastyczne. Właściwie nie wyczuwa się jej na ustach. Poziom intensywności możemy budować, ale ja nie korzystam z tej opcji. Zdecydowanie wolę jedną, ale naturalną warstwę, która zresztą jest w 100 % kryjąca.




Całkiem nieźle się utrzymuje, czyli ok. 5 h i równomiernie schodzi z ust. Minimalnie zbiera się od wewnętrznej strony warg. Odbija się na szklankach. Po jedzeniu warto dołożyć produkt. Posiada subtelny, ale bardzo przyjemny zapach. Szminka jest dobrze napigmentowana i niezwykle intensywna.

Tutaj kupicie ją online. Zerknijcie na stronę Revers Cosmetics może Wam również wpadnie coś w oko i zasilicie swoją kosmetyczkę ❤.




A u Was jakie kolory królują latem ?? ⛅


Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. oj takie kolorki niestety nie są dl amnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paleta odcieni jest całkiem pokaźna :) na pewno znajdziesz coś dla siebie :D

      Usuń
  2. Piękny odcień :) U mnie króluje ostatnio odcień koralowy z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny kolor! Uwielbiam takie konkrety na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawda, mocny kolor, ja wolę jednak delikatniejsze odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor na swatchu wygląda jakby nie był dla mnie, ale czasami na ustach wygląda inaczej :)

    OdpowiedzUsuń