Strony

Na jaki kolor stawiasz w jesiennych stylizacjach paznokci ? - Revers - lakier do paznokci Solar Gel (efekt lakieru hybrydowego) nr 41 oraz Solar Gel Top Coat

Barwa dojrzałej wiśni



Odkąd pamiętam jesienny manicure zawsze kojarzył mi się z intensywnymi barwami. W tym uroczym sezonie królują u mnie zwykle czerwienie, odcienie borda i śliwki. Ostatnio zupełnie nie mam czasu na hybrydę, więc zastępuję ją standardowymi lakierami. Dzisiaj pokaże Wam duet, którym stworzyłam ten piękny mani ze zdjęcia poniżej. Mowa o lakierze do paznokci Revers Solar Gel (efekt lakieru hybrydowego) w numerze 41 oraz produkcie utwardzającym i wydłużającym trwałość, czyli Solar Gel Top Coat.




Nawet zwykły mani zaczynam od przemycia płytki paznokcia cleanerem i tak też zrobiłam w tym przypadku. Na oczyszczoną płytkę nałożyłam (uwaga) jedną warstwę lakieru ! Widzicie ten poziom krycia ?! Sama byłam w szoku. W planie miałam nałożyć dwie warstwy, ale gdy zorientowałam się jak kryje pierwsza to zrezygnowałam z drugiej. Pokrywając paznokcie jedną warstwą oszczędzam czas, a to dla mnie bardzo ważne, bo jedyna rzecz której nie cierpię w zwykłym lakierach to czas kiedy wysychają. Przed hybrydami używałam nagminnie zwykłych lakierów i wypróbowałam na prawdę mnóstwo marek z czego maksymalnie dwie mogły poszczycić się w miarę szybkim procesem zasychania lakieru.




W przypadku bordowego lakieru od Revers czas utwardzenia jest nadzwyczaj krótki... Może Was to zdziwi, ale po pomalowaniu drugiej ręki ta pierwsza była już sucha. Myślę, że proces trwa maksymalnie 3-4 minuty.




Po zaschnięciu lakieru nałożyłam Top Coat. Produkt rozprowadza się poprawię, jednak trzeba zwrócić uwagę na ilość i szybkość aplikacji. Zdecydowanie lepiej nałożyć mniej produktu, ponieważ zbyt duża ilość zaczyna rozpuszczać lakier skutkiem czego powstają smugi i prześwity. Aby temu zapobiec top należy rozprowadzić w miarę szybko. Tym razem wysychanie paznokci trwa już znacznie dłużej. Trzeba uważać by nie odbić sobie niczego na płytce. Mniej więcej po około 10-15 minutach mani jest mocno utwardzony i trwały.




Producent obiecuje, że lakier pociągnięty topem powinien utrzymać się do 10 dni. Ja po tygodniu zmyłam lakier, bo końcówki były już mocno starte i paznokcie wyglądały nieestetycznie. Mimo wszystko wydaje mi się, że trwałość wypadła znacznie lepiej niż w przypadku innych standardowych lakierów. 


Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. Piękne, iście jesienne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie przez cały rok króluje nude :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się Twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz mam czarne ale w przyszłym tygodniu idę zmienić kolor i wymyśliłam sobie krwistą czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezależnie od marki u mnie lakier utrzymuje się góra 2 dni. Zwykle wybieram czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwienie najbardziej pasują do jesieni. Bordowe w sumie też. Ważne by się utrzymał.

    OdpowiedzUsuń