Strony

Czym oczyścić włosy z nagromadzonych substancji ? Jaki szampon oczyszczający wybrać? - Isana Herbal Chamomile & Sage (Szampon do włosów normalnych i szybko przetłuszczających się)

Rumianek i szałwia



Z racji tego, że ostatni szampon (czyli Tołpa) jaki stosowałam nadbudowywał mi się na skórze i ją obciążał zmuszona byłam częściej korzystać z tak zwanych zdzieraków. Mam tutaj na myśli szampony z mocnym detergentem bez silikonów i innych oblepiaczy. Taki zwykły szampon stosuję właśnie w sytuacjach, kiedy włosy wymagają dogłębnego oczyszczenia. A za sprawą wspomnianego już szamponu Tołpa, który mocno obciążał włosy musiałam częściej usuwać nadmiar nagromadzonych substancji szampanem oczyszczającym. Do tego zadania całkiem nieźle sprawdził mi się szampon Isana Herbal z wyciągiem z rumianku i szałwii.




Zwykle gdy wykończę jeden szampon oczyszczający to kupuje zupełnie inny. Nie wymagam od nich zbyt wiele, bo wystarczy, że będą dobrze oczyszczały włosy. Dotąd moim ulubionym był produkt z Barwa ziołowa. Czy Isana zastąpiła jego miejsce? Zapraszam dalej.




Kosmetyk mieści się w plastikowej butli o pojemności 300 ml. Konsystencja jest dość rzadka o perłowej barwie. Szampon ma bardzo lekki i orzeźwiający zapach, który utrzymuje się na włosach po myciu.




W ostatnim czasie Isane używałam dość często, jak na mnie, bo przynajmniej raz w tygodniu. Dawniej wystarczyło mi zastosowanie jej raz na miesiąc. Przy częstszym stosowaniu zauważyłam, że pięknie odbija włosy od nasady i na dobrym poziomie je odświeża.




Produkt świetnie się pieni i okropnie plącze włosy podczas aplikacji. Taki urok szamponów oczyszczających. Podczas mycia czuć, że włosy aż skrzypią pod palcami, są więc domyte.




Włosy na długości nieco się puszą po użyciu tego kosmetyku, więc po myciu zawsze używam maskę, aby je ujarzmić i ułatwić rozczesanie. Ponadto trzeba uważać z częstotliwością stosowania szamponu Isana, bo może przesuszyć włosy na długości.




Szampon nie przedłuża świeżości na wyjątkowo długi czas. Zazwyczaj po 48 h włosy kwalifikują się do mycia, co w moim przypadku stanowi standardowy wynik.




Składu nie analizowałam dokładnie, ale na pierwszy rzut oka wydaje się być typowym dla szamponów oczyszczających. Produkt Isana pomimo mocnych substancji zdzierających, mam wrażenie, że nieco gorzej wypadł niż inne szampony tego typu, które stosowałam. A całą listę znajdziecie tutaj



Udostępnij ten post

33 komentarze :

  1. Wydaje się za mocny dla moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szampon oczyszczający zatem nie do stosowania na codzień - pamiętajmy o tym 🙏

      Usuń
  2. Nie podoba mi się zjawisko plątania włosów :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Obawiam się zbyt mocnego oczyszczania, bo moja wrażliwa skóra głowy tego nie lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy wrażliwej skórze głowy trzeba uważać ☹

      Usuń
  4. Sama nie wiem czy się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli potrzebujesz oczyszczenia to warto A jeśli nie to zbędny wydatek 😀

      Usuń
  5. Lubię szampony oczyszczające ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie skuszę się na kupienie tego produktu skoro przy myciu włosów plącze je i po 48h znowu kwalifikują się do mycia. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Isany miałam wersję przeciwłupieżową i była ok w sumie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie miałam go jeszcze. Przeciwlupiezowy może być jeszcze lepszy bo z reguły produkty przeciwlupiezowe mają jeszcze silniejsze detergenty zatem lepiej oczyszczają

      Usuń
  9. Misze używać maski bądź odżywki po kazdym myciu, bo bez tego wygpadam jak szop pracz 😂
    Nie uzywalam jeszcze szamponow tej marki xD
    Obserwuje i ślę buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogę się obejść bez chociażby odżywki do włosów 😄

      Usuń
  10. nie znam ;) i totalnie się nie znam mimo wsyztsko na tym włosingu ;) w sumie używam głównie ALterry do pierwszego oczyszczania i jestem zaodowlona ;) od czasu doc zasu wymieniam z Jantarem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jantar polecam odstawić, ostatnio głośno jest o kiepskim składzie tych kosmetyków 😩

      Usuń
  11. Uwielbiam szampon z rumianku, pozostawia jaśniejszy odcień na pasmach
    😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Często kupuje produkty Isany ale szamponu jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Szukam właśnie czegoś takiego!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie używałam tego szamponu chętnie przy najbliższej okazji sięgnę po niego :D

    obserwuje :)
    https://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię żele pod prysznic tej marki, ale właśnie sobie zdałam sprawę, że chyba nie miałam nigdy ich żadnego szamponu, poza suchym, ale to się chyba nie liczy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję,że kiedyś będę miała okazję go wypróbować. Póki co w końcu trafiłam na markę , która odpowiednio dba o moje włosy jest to Wax Pilomax. Dzięki nim moje włosy są nawilżone, mocne, łatwo się rozczesują i pięknie odbijają od skóry głowy. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że sprawdza się u Ciebie ta marka 😊. Ja nie miałam okazji wyprobowac jeszcze tych kosmetykow

      Usuń
  18. Wolę coś delikatniejszego np. Pilomaxy

    OdpowiedzUsuń