Strony

Dobry skład - Nawilżający krem do twarzy na dzień Soraya Naturalnie

Fajny krem z dobrym składem




Hejka Kochani dzisiaj zapraszam Was na wpis o nawilżającym kremie do twarzy Soraya Naturalnie na dzień. Soraya ma niezwykle ciekawą gamę kosmetyków i o kilku produktach wartych uwagi ze świetnym składem czytaliście już u mnie, m.in. TU i TU i TU. Wśród nich znajduje się mój ostatnio ulubiony krem na noc z serii Naturalnie :D. Dlatego dziś przybliżę Wam nieco moją opinię na temat kremu na dzień z tej samej serii. Zapraszam na artykuł 😊. 





Krem mieści się w szklanym słoiczku z nakrętką o pojemności 50 ml, który zamknięty jest w tekturowym pudełeczku. Szara graficzna urzeka. Jestem nią zachwycona równie bardzo jak przypadku kremu na noc. Produkt ma zwarta konsystencje o białej barwie. Zapach przyjemny delikatny i kwiatowy. 





Kosmetyk używam codziennie rano po uprzednim umyciu twarzy i rozprowadzeniu toniku i serum. Krem aplikuje się bardzo przyjemnie i wchłania dość szybko pozostawiając lekką i komfortową powłokę. 

Skóra po użyciu jest miękka, nawilżona, promienna, elastyczna i gładka. Nie zauważyłam nigdy, aby produkt mnie podrażnił, uczulił lub zapchał.





Krem sprawdza się jako baza pod makijaż, jednak nie mamy co liczyć, że będzie wpływał pozytywnie na jego trwałość. Lekko tłustawa powłoka (która zapewnia duży komfort dla skóry) niestety przyspiesza przetłuszczanie cery. Mimo to podkład rozprowadza się po kremie bardzo wygodnie, nic się nie roluje, nie pozostawia smug. 





Jeśli chodzi o skład kremu Soraya Naturalnie na dzień to tak jak wersja na noc ten również może się pochwalić świetnie skomponowanymi składnikami 💪. Mamy tutaj olej z pestek winogron, skrobia z ryżu, betaina, masło shea, kwas fitowy, wyciąg z liści winogrona, olej sojowy i skwalen. Nie znalazłam substancji potencjalnie szkodliwych. Dodatkowo teraz możecie go kupić w Drogerii Natura w promocji za niecałe 13 zł :D czego chcieć więcej ? 





Z całą pewnością polecam 👍


Udostępnij ten post

20 komentarzy :

  1. O dzięki za polecenie, ciekawy krem - skład super no i ta cena :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Po składzie wnioskuję, że moja sucha cera powinna się z nim polubić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam nie uważam że coś może mieć "dobry skład", bo każdego uczulić czy zapchać może zupełnie co innego ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację 👍 dlatego warto wykluczać składniki które z reguły na każdy organizm wpłynął źle (prędzej czy później). O dziwo takich substancji jest bardzo dużo i czasem warto się zainteresować i być świadomym by nie nakładać na twarz substancji rakotwórczych które efekty dają nawet po latach 🤦‍♀

      Usuń
  4. Nie wiedziałam, że soraya ma taką serie, muszę się jej przyjrzeć bliżej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kosmetyki z przyjemnym, naturalnym składem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz bardzo dużo marek stawia na naturalne składy :)
    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Za taką cenę to chętnie się skuszę :) Dawno nie miałam kremu tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. great post!Like your blog, thank you for sharing.
    (づ ̄3 ̄)づ╭❤~
    https://luxhairshop.blogspot.com/
    These contents have greatly helped me.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji używać kosmetyków Soraya, chyba powinnam to zmienić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie 😊 a na pewno mogę polecić tą serię 😊

      Usuń