Strony

Hybryda - Bling nr 28 burgundy, Emerald nr 010 golden

Pozłacane bordo 




Przedstawiam Wam dzisiaj nowe pazurki mojej siostry wykonane oczywiście przeze mnie ;). Tym razem kolorystykę wybierała siostra, ale dała mi wolną rękę w "cudowaniu" i tym sposobem powstało to jakże urocze połączenie mocnego bordowego koloru ze złotym.

Lakiery to Bling nr 28 - kolor bordowy ze świecącymi drobinkami, oraz Emerald nr 010, czyli złoto. Jeśli szukacie bardzo ciemnego borda ze świecącymi drobinkami to gorąco polecam Wam tego Blinga. Pełne krycie osiąga już przy drugiej warstwie. Na zdjęciach, które widzicie dla pewności położyłam trzy. Ponadto lakier świetnie się rozprowadza i jest trwały, jak większość Blingów, które posiadam. Z kolei złoty Emerald jest lakierem bezbarwnym z drobinkami, więc jako podkładu użyłam koloru białego. Trochę żałuję, że nie pomyślałam wtedy o czarnym, bo bardziej wpasowałby się kolorystycznie do ciemnego borda. Ale przepadło i musiałam dołożyć kilka warstw, żeby pokryć ciągle przebijająca biel.

Złote kwiatuszki to naklejki ;) idealnie pasują do tego błyszczącego towarzystwa. Baza i top to produkty z Semilaca.








Jak Wam podoba się nowy mani? ;)


Udostępnij ten post

29 komentarzy :

  1. Podoba się. Ładnie połączone kolorki ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne mani :)

    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba się :) Ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne paznokcie! Bardzo pomysłowe zestawienie kolorów. Podoba mi się. Ciekawie, niebanalnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie moje kolory, bo źle czuję się w takich "winnych" odcieniach, w złocie również. Ale na płytce Twojej siostry mi się podoba + bardzo udany wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny efekt uzyskałaś, a ten bordo jest po prostu przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne paznokcie, lubię kolor bordowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie to wygląda ;) Ostatnio zamówiłam sobie naklejki na paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze aby siostra była z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku! Coraz piekniejsze ! <3 Zazdroszcze talentu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię taki kolor wina :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzorek wyszedł przepięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie to wyszło! Super, że mały ma inny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny, a próbowałaś topu no wipe z semilaczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) ż Semilaca jeszcze nie próbowałam ale właśnie dotarł do mnie top no wipe Elite 99 z Aliexpress :)

      Usuń